Zaloguj się, aby obserwować  
maniek0277

RENAULT 9514 Regulacja na eurohakach

Polecane posty

maniek0277    2

Witam! mam pytanie czy jest jakas regulacja połaczenia e-hakow (listw) tu przy moscie,są tam takie jakby korby ale maja czesciowy frez w srodku , byc moze da sie przestawic z całym tym sworzniem ? Te korby u mnie sa do dołu , chce przestawic do przodu zeby skrucic odległosc miedzy ciagnikiem a agregatem. Wie ktos czy jest taka mozliwosc,a jeszcze do czego słuzy linka z prawej strony siedzenia prawie przy podłodze , u mnie jest zerwana.Z gory dzieki za pomoc!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bunio1997    1

Te "jak by korby" przestawiając sie podczas większego obciążenia np. przy ciągnięciu pługa uruchamiają podnoszenie podnośnika. inaczej mówiąc służy to do dociążania ciągnika podczas orki. Tak jest też rozwiązane konstrukcyjnie w Escorcie 450. Nie radze tego zmieniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

post-34194-0-65502400-1301158820_thumb.jpg

 

[czyli to dziala samoczynnie w czasie pracy podnosnika.A DO czego moze sluzyc ta linka,gdzies czytalem ze do reg. szybkosci podnosnika.( o te korby mi chodzi.)Na temat linki nic nie wiecie?{ta obok siedzioska prawa astrona prawie przy podłodze??

Edytowano przez maniek0277

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie przestawisz tych mocowań ( chyba że wytniesz szlifierka pare nowych frezów ;) ) wczoraj rozbierałem to i wymieniałem uszczelniacz,

Edytowano przez Misiek100245

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo121    0

Witam

ma renówke 95-14 i nie wyłancza mi się wałek jak chce na przykład podpiąć jakąś maszyne czy wiecie może w czym jest problem.

Z góry dzięki za odpowiedź :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiek38    2
Napisano (edytowany)

Witam! mam pytanie czy jest jakas regulacja połaczenia e-hakow (listw) tu przy moscie,są tam takie jakby korby ale maja czesciowy frez w srodku , byc moze da sie przestawic z całym tym sworzniem ? Te korby u mnie sa do dołu , chce przestawic do przodu zeby skrucic odległosc miedzy ciagnikiem a agregatem. Wie ktos czy jest taka mozliwosc,a jeszcze do czego słuzy linka z prawej strony siedzenia prawie przy podłodze , u mnie jest zerwana.Z gory dzieki za pomoc!

ja u siebie skróciłem ramiona przy 360 mogę założyc większy opryskiwacz tylko jak chcesz skracać zrób probę na jednym np. o 2-3cm szczep i zobacz jak wyjdzie żebyś nie przedobrzył poza tym do spawania ramię przygotowane na spoine na X i elektrody najlepiej zasadowe lub

poszukaj na allegro ok.53.16

można spawać transformatorem a wytrzymałość zasadówek b dobre sam mam takie można spawać w każdej pozycji

Edytowano przez misiek38

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

@pablo121 masz na pozycji N i sie kreci ?

a na zaciagnietym sprzegle ?


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj