rival1120

Zdjęcia kabiny MTZ 82

Polecane posty

rival1120    0

Witam wszystkich, posiadam ciągnik MTZ 82 z roku 1993, silnik w nim jest super, ale niestety kabina (duża) jest w opłakanym stanie, pospawana, pogięte drzwi, pourywane dzwignie, ale mam zamiar coś z tym zrobić, ale zanim wezmę się do roboty, muszę wiedzieć co do czego jest, gdyby ktoś zrobił zdjęcia kabiny swojego MTZ-a, i napisał co do czego jest to będe bardzo wdzięczny, chodzi między innymi o blokadę tylnego mostu, przełącznik WOM 540/1000 obrotów itp.

Z góry dzięki!!!

Jeszcze jedno, na 9 biegu dość głośno huczy i biegi wchądzą dość ciężko, szczególnie 9, jaka może być tego przyczyna?

Edytowano przez rival1120

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

U mnie dziewiątka normalnie wchodzi, i huczy na półbiegu jak i każdy inny bieg,. ja mówie że wyje xP


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1285

Na allegro możesz wejśc przecież, tam tych zdjęć nie brakuje;)


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rival1120    0

Ale chodzi o to, że nie wiem co do czego jest.

To jak będzie z tymi zdjęciami?

Edytowano przez rival1120

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KacperMTZ10    0

Też mam tak z 9 . Ciężko wchodzi i huczy. normalka :D aa ze biegi (tzn. kazdy tak jak napisales ) ciezko wchodza to moze byc wina zamocnego dokrecenia dzwigni zmiany biegow. Ja tak mialem bo mi sie urwala calkiem :D i jak zakrecalem to za mocno zakrecilem i ciezko bylo. Ale wszystko smiga i jest git. nie masz sie co martwic ta 9 :D


MTZ 82 + UNIA Combi 3,7 = Dobrze uprawione pole :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rival1120    0

To znowu ja, mam takie pytanie, po prawej stronie kierowcy powinny być 3 dźwignie, gaz ręczny, włącznik WOM i jeszcze jedna której u mnie nie ma, w innym temacie wyczytałem, że jest to dźwignia do podnośnika, dodam, że przy kierownicy są 3 dźwignie z czego jedna do podnośnika. Jedna z dźwigni od najprawdopodobniej regulatora jest zakręcona drutem przez poprzedniego właściciela, gdy zdjąłem ten drut to po podniesieniu pługu podnośnik natychmiast opada, czy to możliwe, że ta dźwignia zakręcona drutem jest od sterowania podnośnikiem, jeśli tak to dlaczego podnośnik opada?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

a ta dzwignia zakręcona drutem jest przymocowana w położeniu max do tyłu? Spróbuj regulować cięgnem od tej dzwigni i sprawdzać jaki jest efekt


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj