Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z punktami karnymi.


9 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Gaculek

Gaculek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 luty 2011 - 09:25

Problem z punktami karnymi. Witam ;)
Mój tata ma taki problem że dostał juz kolejne punkty karne na kat. C ma jeszcze kat. T i A .
I niewie czy jak przekroczy punkty dopuszczalne na C to jak bedzie z innymi kategoriami , czy bedzie mógł jeździc dalej czy już musi czekać rok czasu .
Pomóżcie !!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z punktami karnymi. Dzisiaj, 13:57
  •  

#2 Share rosolinnio

rosolinnio

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 100 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zachodnio Pomorskie

Napisany 06 luty 2011 - 10:05

Problem z punktami karnymi. Jak przekroczy 24 punkty to mu zabiorą prawko i będzie musiał zdawać na nowo. Tak samo stracie również inne kategorie jakie posiada. Bynajmniej tak mi się wydaje, jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi:)

#3 Share Przemko

Przemko

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 415 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:USŁUGA KOSZENIA ZBÓŻ KOZIENICE, MAZOWIECKIE, OKOLICE

Napisany 06 luty 2011 - 10:23

Problem z punktami karnymi. Oczywiście że straci prawo jazdy, punkt nie są przypisane do jednej kategorii, tylko to są ogólne, nie ważne czym jedziesz czy ciężarówką, ciągnikiem czy motorem, liczą się jako jedno, Polecam zapisać się na kurs zbijania punktów karnych. :rolleyes:

#4 Share 19Damian89

19Damian89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń, Małki

Napisany 06 luty 2011 - 10:24

Problem z punktami karnymi. Moim zdaniem jest jak kolega mowi wyzej starci prawko i bedzie musial je robic od nowa na wszytsko .. powiedz tacie niech lepiej da chyba 500zl posiedzi 6godzien przed monitorem i mu zdejmna 5pkt jak sie nie myle i to mozna tylko raz lub dwa razy w roku zrobic w Ośrodku egzaminacyjnym.

nie ma przeciesz odcielnych pkt za kategorie A C czy T jak dostanie 4za mjazde motorem 6 za tira i 2 za ciagnik to ma lacznie 12pkt a nie ze na kazdej kategori ma tylko pkt ile dostal ..

#5 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 luty 2011 - 10:32

Problem z punktami karnymi. placi sie 300 zl, kurs powinien trwac 6 godzin, ale przewaznie w 4-5 sie uwijaja i nie siedzi sie przed monitorem tylko na sali wykladowej. zajecia sa prowadzone przez psychologa i policjanta. zdejmuja 6 punktow karnych (oczywiscie tych, ktore sa w pierwszej kolejnosci do przedawnienia).

nawet jesli ojciec przekroczyl dopuszczalna ilosc punktow, nie oznacza to, ze od razu mu prawko zabieraja. jesli to mala ilosc to najlepiej pojscna kurs nawet po fakcie i tak punkty sa odejmowane, wiec jest duza szansa na zmieszczenie sie w limicie 24 punktow.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z punktami karnymi. Dzisiaj, 13:57
  •  

#6 Share Gaculek

Gaculek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 luty 2011 - 12:31

Problem z punktami karnymi. Acha. ;)
Dziekuje za odpowiedź .

#7 Share poosa21

poosa21

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 963 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gryfice

Napisany 06 luty 2011 - 19:24

Problem z punktami karnymi. Nie wiem dokładnie jak jest teraz ale jeszcze 2 lata, temu można było zrobic tak: znajomy mial ponad 24 punkty na samochodzie osobowym, napisał jakieś pismo o czasowe przywrócenie kategorii T, napisał tam ze jest rolnikiem, kategoria T jest mu potrzebna do pracy, a jak nie bedzie maił pracy to nie bedzie go stać na zapłacenie mandatów, dostał jakies pismo że mógł jeździc tylko ciagnikami.

#8 Share tomusgigant

tomusgigant

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 137 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 luty 2011 - 19:39

Problem z punktami karnymi. Brzozak prawo nie dziala wstecz jeżeli przekroczysz 24 pkt kurs Ci już nic nie da, musisz iść zanim dojdziesz do tej magicznej, wiem bo mialem 19pkt kiedys, zaplacilem 200 zl, 4 godz siedzialem na wykladzie, 2 h z panią psycholog i 2 h z szefem kaliskiej drogówki, odjeli mi 6 pkt z mandatu co mial pierwszy zejść . W ciągu roku mozna isc dwa razy nie czesciej niz co pól roku.

#9 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 luty 2011 - 19:45

Problem z punktami karnymi. ja tez bylem, a w 3 miesiace temu gosc w gdansku wygral sprawe w sadzie odnosnie tego i teraz juz wszystkie osrodki szkoleniowe zdejmuja punkty nawet po przekroczeniu.

chodzi o to, ze od dostania mandaty, do naliczenia punktow i zabrania prawka mija odpowiednio duza ilosc czasu (min. 2 tygodnie). jesli w tych 2 tygodniach zrobi sie kurs, to wtenczas wychodzi na to, ze nie mogles jezdzic autem w czasie od przekroczenia 24 pkt. do momentu odbycia kursu.
nie chodzi o dzialanie wstecz!!!!!!!!! tylko o to czy mozna odbywac kurs po przekroczeniu 24 pkt i nigdzie nie ma przepisu, ktory by ta mozliwosc zakazywal.


teraz jest taki pomysl, ale zaczelo sie wlasnie od wygranej sprawy w sadzie gdanskim.
http://moto.wp.pl/ka...,wiadomosc.html

Na kurs reedukacyjny, a nie ponowny egzamin - jak obecnie, będą kierowane osoby, które za wykroczenia drogowe zbiorą 24 punkty karne (czyli maksymalną liczbę).


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z punktami karnymi. Dzisiaj, 13:57
  •  

#10 Share tomusgigant

tomusgigant

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 137 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 luty 2011 - 19:54

Problem z punktami karnymi. Nie masz racji:) liczy sie dzien wystawienia mandatu a nie wprowadzenia do rejestru bo wiadomo że mają opóźnienia jak wszedzie z wszystkim w polsce:) zadzwoń na komende do wydzialu ruchu drogowego to Ci to samo powiedzą. I to nie osrodek zdejmuje punkty tylko komenda wojewódzka na wniosek dyrektora osrodka szkoleniowego, kurs odbyć można ale itak to nic nie da, bo na sam kurs czeka sie około ja czekałem jakos 12 dni chyba itak lipa i tak jak przekroczysz to czesc jak czapka:)

Podobne tematy