PowerFarm

Przyczepa d 55 problem z kiprem

Polecane posty

PowerFarm    0

problem dotyczy przyczepy d 47 !!! przepraszam za błąd w temacie

 

witam . mam problem z ustawieniem zaworu odcinającego na siłowniku. dotuczy to wtedy gdy kipruje na boki drugi stopień siłownika wychodzi tylko do połowy . a gdy kipruje do tyłu wypycha wszystkie trzy . domyślam się że ten tłoczek od siłownika na samym dole należy wkręcic ponieważ za wcześnie blokuje , ale nie mam tam żadnego gwintu anie śrubki na tym ;) . jak mam to ustawic żeby wszystko było ok ?prosze o pomoc .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
undergrand    0

pod tłokiem powina być taka jak by dźwignia idąca w górę, zaczepiona o ramę, ja mam ją urwaną?

i po prostu wkładam przecinak pod spód

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PowerFarm    0

no tak wiem o co chodzi z tym drutem ale jak ustawic te zawór aby za wcześnie nie odcinał oleju ? należy go wkręcic ? tylko problem w tym że nie mam na tym bolcu żadnego gwintu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PowerFarm    0

dzięki za odpowiedź mówisz żeby tym prętem regulowac . a mi z kolei znajomy mówił że jakimś tłoczkiem do którego jest ten pręt zamocowany . a ten drut trzeba skręcac czy rozkręcac ? :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edpawel    0

 Ten tłoczek to zawór bezpieczenstwa ,a reguluje sie  go tym drutem z gwintem (czy jak by  to nazwac) ,regulacja tego zaworu jest  dziecinnie prosta wystarczą dwa kluczyki 13  i pare prób podnoszenia  :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Wiem, że temat wałkowany wielokrotnie ale mam kilka pytań a odpowiedzi nie znajduję. Otóż: wyczytałem, że stary olej można wypchnąć sprężonym powietrzem i teraz pytanie w jaki sposób?
      Rozbieranie całego układu odpada. Jedynie co pozostaje to czyszczenie za pomocą układu ciągnika ale to strata kilku albo nawet kilkunastu litrów oleju a tani on nie jest. Wpadłem więc na pomysł aby wstępnie wydmuchać układ sprężonym powietrzem a następnie podłączyć pod ciągnik i wypłukać resztę.
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj