PronarekP5

Kabina w Bizonie

Polecane posty

PronarekP5    67

Jak myślicie czy lepiej pracuje się Bizonem z kabiną czy bez niej?

Edytowano przez Marcin91

FENDT PoweR i nie ma mocnych !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Basiutka20    2

ja tam nie wiem czy lepiej czy gorzej ale mi sie bizon z kabiną bardziej podoba :D


Żeby człowiek był syty musi bardzo dużo miesa jeść - ale mnie sie robic nie chce bo do miasta wyjechała cała wieś - więc ja protestuje, wiecej nic nie wychoduję !!! - ja jestem Rolnik, Rolnik, Rolnik sam w dolynie !!! :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Jeśli zdarzy się, że będziesz wracał z pola w deszczu to nie zmokniesz :D i elektronika nie ucierpi.

Po za tym jeśli naprawde mocno się kurzy to praca nie jest taka ciężka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    2

Mój sąsiad mówił że w kabinie żle kosić, zmienił zdanie gdy sam kupił :) w tamtym roku strasznie się kurzyło i mówił że gdyby nie kabina to by było prze....ne :D ale zamontuj odrazu jakieś wiatraki bo dmuchawa fabryczna nie wystarcza


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pixel    0

Oczywiście ze lepiej z kabiną.Nie kurzy się,nie zmokniesz,można zamontować klimatyzacje itd :D

Jakby lepiej było bez kabiny to by w nowych kombajnach ich nie montowali :)

Pozdrawiam :)


Wszelakie skargi, zażalenia, pochwały i prośby dotyczące mojej pracy na AF i samego AF proszę kierować na PW. Z góry dziękuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lewy    0

ja mam kabine i uważam że znacznie poprawia komfort pracy, właczam wentylatory i jest w miarę chłodno, oczywiście szyba zatrzymuje kurz, jedyny mankamet to to że trzeba ją codziennie myć :D ale ja zaliczam to do codziennej obsługi maszyny

Udostępnij ten post


Link to postu