robert812

Belarus MTZ 820 , problemy na samym początku i porady.

Polecane posty

zbigi123    4

Ales ty kur...a inteligentny masz mtz-eta rok a nawet biegów nie znasz. Zrobiłes 700mth i w dalszym ciągu nie znasz mozliwosci skrzyni swojego ciągnika. 


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niudizajn    13

A ty chyba za dużo masz tych ciągników i już ci się biegi pier...


Kupię bronę wirnikową 2,5m z hydropackiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Najśmieszniejsze jest to że wszystkim nam chodzi o to samo :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Komu sie biegi pierd... to się pierd... jak bys miał szesc ciągników to całkiem byś sie zgubił. Teraz mi odpowiedz ile według ciebie biegów ma mtz-et i c-360???


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niudizajn    13

No to panie mgr inż od jakiej litery się zdanie zaczyna?

 

No widzisz nie muszę mieć sześciu żeby wiedzieć że baran jesteś.


Kupię bronę wirnikową 2,5m z hydropackiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Człowieku na Mtz-ecie przepracowałem 9tys mth i ty smiesz mi powiedziec ze biegów nie znam... 


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niudizajn    13

Może i znasz tylko źle nazywasz a to już jest problem.


Kupię bronę wirnikową 2,5m z hydropackiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mój mtz ma 24 biegi.18 do przodu, 4 do tyłu oraz dwa luzy,szosowy i polowy. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z kims kto zawodówki nawet nie skonczył to nawet nie bede pisał, mam własną firmę, lata praktyki i wiem co mówie. Jak dał bym ci do naprawy Lamborgini z przekładnią 72/72 to byś sie osr.. a nie naprawił byś, a ja to juz naprawiałem. Z ludźmi o ograniczonej mozliwości rozumienia to nie ma co pisać, ( chodzi o ciebie Niudizain)

 

Widze że Xemit ma już wszystkie biegi :D, a Niudizain jeszcze z podstawówki swiadectwa nmie odebrał!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

To ty źle interpretujesz schemat. Z twoich postów wynika iż mtz-et ma 9 szosowych do przdu 1 szosowy wsteczny, 4 polowe w przód i jeden polowy wsteczny, a w rzeczywistości mamy 10 biegów szosowych w przód 2 szoswe w tył, 8polowych w przód i 2 polwe w tył.


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niudizajn    13

Jak się pisze Lamborghini panie "mam własną firmę, lata praktyki i wiem co mówie"?

@zbigi123 gdzie ja tak napisałem?


Kupię bronę wirnikową 2,5m z hydropackiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Z kims kto zawodówki nawet nie skonczył to nawet nie bede pisał, mam własną firmę, lata praktyki i wiem co mówie. Jak dał bym ci do naprawy Lamborgini z przekładnią 72/72 to byś sie osr.. a nie naprawił byś, a ja to juz naprawiałem. Z ludźmi o ograniczonej mozliwości rozumienia to nie ma co pisać, ( chodzi o ciebie Niudizain)

Poczekaj niech no tu Ferdek zaglądnie,ten to ci za ten post pojedzie po rajtach :D .Uświadom sobie raz na zawsze-Lamborghini się nie psuje i jeszcze nikt nigdy skrzyni w nim nie naprawiał :D

Pięknie się temat rozwija ,ile można czytac -jaki ciągnik na 23ha 67a. :D B) W końcu coś się dzieje :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

"Chodzi mi o to , że nie ma 6 szosowej/polowej. Jest 6 i koniec." Prosze bardzo chociażby z tego to wynika. Jak nie ma 6 polowej to analogicznie jest tak ze wszystkimi biegami, a że nie ma 9 polowej to wychodzi na to ze masz w swoim mtz-ecie 4 biegi polowe do przodu.


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mi się przydał bardziej "Żubr",którego aktualnie sączę i delektuję się jego smakiem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niudizajn    13

No bo tak jest. Wszystko rozbija się o to jak się rozumie oznaczenia dźwigni. Dla mnie jest tylko 6 na zającu lub 6 na żółwiu. i finito.


Kupię bronę wirnikową 2,5m z hydropackiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Literówek sie czepiają, no to to widzisz ale schematu czytać nie umiesz!! Jak sie nie psuje, jak naprawiałem, ciągnik miał już ponad 20 tyś. motogodzin i chodził w lesie, a siadło łożysko na głównym wale i nic poza tym, ale roboty żeby to rozebrać to sporo było :D nie wiem ile Ferdek ma motogodzin na swoim, i jak go oszczędza to mu chodzi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja mam gałkę z Audi i obsługując ciągnik w/g schematu na niej wychodzą jaja :D .

Oryg. schemat jest do d*py,bo nie widziałem nigdy żółwia, który ma większą kitę jak zając.Chociaż na terenie dawnego ZSRR były poligony jądrowe i szlag wie jakie mutacje zaszły w ich zółwiach. :D

Idąc tym tokiem myślenia można by polować na zające z żółwiem zamiast chartem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

No ja o tym pisze od początku... tylko że w moim rozumieniu i zgodnym z instrukcją żółw/zając  = polowe/szoswe. Wychodzi na to ze posprzeczaliśmy sie o nazwy potoczne. 


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

Dobrze @zbigi123 piszesz "mamy 10 biegów szosowych w przód 2 szoswe w tył, 8polowych w przód i 2 polwe w tył" z czego z tym, że prawą wajchą mamy:

5 szosowych w przód 1 wsteczny i do każdego tego biegu jest reduktor żłów-zając (dźwignia pod kierownicą) co daje nam 5*2=10 i 1*2=2

4 polowe w przód 1 wsteczny i do każdego tego biegu jest reduktor żłów-zając (dźwignia pod kierownicą) co daje nam 4*2=8 i 1*2=2

 

Dobre @xemit u nich na schemacie powinien być raczej wilk i zając

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Bardzo dobrze to ujełołeś. Chyba napisałes to w najjasniejszy sposób.


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dobrze @zbigi123 piszesz "mamy 10 biegów szosowych w przód 2 szoswe w tył, 8polowych w przód i 2 polwe w tył" z czego z tym, że prawą wajchą mamy:

5 szosowych w przód 1 wsteczny i do każdego tego biegu jest reduktor żłów-zając (dźwignia pod kierownicą) co daje nam 5*2=10 i 1*2=2

4 polowe w przód 1 wsteczny i do każdego tego biegu jest reduktor żłów-zając (dźwignia pod kierownicą) co daje nam 4*2=8 i 1*2=2

Śmiem mieć inne zdanie.Mamy 9 biegów do przodu i 2 do tyłu.Istniejący reduktor pozwala na każdym biegu zmienić przełożenie o stalą wartość procentowa dla każdego biegu.

Reduktor istnieje np.w autach terenowych i nikt nie twierdzi ze mając takie auto ma 10 biegów do przodu i dwa do tyłu.Ma po prostu 5 biegow do przodu i wsteczny+reduktor.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bialy1984    0

Fakt wszystko zależy od interpretacji wg. twojej teorii trzeba by poprostu podawać w opisie tej skrzyni 9/2 plus reduktor. Co wychodzi na to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niudizajn    13

A wracając do schematu to czy zbigi123 lub pan mgr byliście kiedyś w Pronarach tych nowszych? Tam ten schemat jest podzielony i rysunek "żółw i zając" jest przyklejony koło kolumny kierownicy a cały schemat biegów łącznie z rysunkiem I N II jest naklejony koło głównej dźwigni zmiany biegów wiec logika nakazuje uznać że dźwignia pod kierownicą obsługuje reduktor a główna zakresy prędkości I - wolne a II - szybkie.


Kupię bronę wirnikową 2,5m z hydropackiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj