Skocz do zawartości

Zdjęcie

zdychają miesięczne króliki

16 odpowiedzi na ten temat

#1 Share kroliczek

kroliczek

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 26 postów

Napisany 25 październik 2009 - 15:56

zdychają miesięczne króliki Mam samice okociła się ma 7 mają miesiąc zaczynają jeść dawałem im siano wodą ziemniaki kapustę trawę i na drugi dzień 4 zdechły i potem 3 z drugą samicą tak samo. Czy te małe nie mogą jeść tego co im dawałem??? Niedługo ma mi się okocić następna i się boję że znowu zdechną wiec proszę o radę.

pozdrawiam

Tomek

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
zdychają miesięczne króliki Dzisiaj, 07:56
  •  

#2 Share gofer803

gofer803

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 29 postów
  • Zainteresowania:rolnictwo, mechanizacja

Napisany 25 październik 2009 - 16:31

zdychają miesięczne króliki Nie znam się dobrze na chowie królików ale wydaje mi się ze może to być od kapusty lub może trawa była mokra. Ja jak zaczynam karmić to uważam z takimi rzeczami najbezpieczniej na początku to owies siano gotowane ziemniaki, daje także karmę taką gotową dla królików drogo to wychodzi ale na początek jest spoko, chętnie ja jedzą i dobrze rosną , mieszam ją z owsem.

#3 Share Kanuni5125

Kanuni5125

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 71 postów

Napisany 25 październik 2009 - 17:35

zdychają miesięczne króliki Ja osobiście to dla tak małych królików nie dawałem gotowanych ziemniaków. Ale moim zdaniem to nie powinno się im tego dawać chyba że po miesiącu na tucz. Ja dla małych to tak jak kolega wyżej pisze daje kupowaną karmę i do tego witaminy, to jest nie aż tak drogie a pomóc zawsze może.
URSUS C - 328 POTĘGA MOCY
Nie ma że nie da rady, gaz do końca i musi iść !

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

• agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
  •  

#4 Share marcint19

marcint19

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 294 postów

Napisany 25 październik 2009 - 18:21