Marcinek178

jumz D65 coś stuka

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Marcinek178    1

Witam ! Posiadam białoruskę po kapitalnym remoncie silnika, głowicy pompy wtryskowej itd. Gdy się nagrzeje to przy wyzszych obrotach coś stuka metalicznie. Było kilku znawców i mieli różne opinie a że to zawory a że pompa wtryskowa po remoncie ma wysokie ciśnie i słychać jak przełącza sekcje. Nie wiem co to może być, zawory były regulowane lecz problem dalej ten sam. Mówią mi żeby sie nie przejmować i jeździć bo to może być normalne. Przykładając rękę do bloku to nie czuć tych drgań ani nic takiego. Najbardziej drgania wyczuwalne są na przewodach do wtrysków ale nie wiem czy to pod wpływem wysokiego ciśnienia czy nie. Jak mogę sprawdzić co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelsax    0

ok ale pewnie nie jeden z nas był i jest ciekawy tej przyczyny, a autor powinien dokończyć temat tak czy tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mefix17    8

Miałem coś takiego w swoim jumzie tyko teraz nie jestem pewny czy to wina źle wyregulowanych wtryskiwaczy (przy zbyt wysokim ciśnieniu chyba słychać zawory) lub na pompie jest tarcza do ustawienia momenu wtrysku i tu coś źle ustawione

Kilka lat temu to było i nie jestem pewny :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kavka    0

moze na panewkach stukac albo na ktorejs z nich

a i mam pytanie,mialbys moze gdzies zbedna chlodnice do jumza albo ktos z twoich znajomych,bo bym kupil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gores    0

Jeżeli nic się nie dzieje z ciśnieniem oleju to raczej nie panewka,a raczej coś z wtryskami albo pompą, ciekawe na jakie ciśnienie ci to ustawili

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Przyczyn stukania przy rozgrzanym silniku może być sporo,jedną z nich może być zbyt mały luz zaworów, tym bardziej jak piszesz że głowica jest po remoncie.Wksiążce od jumza piszą- aby zwrócić szczególną uwagę na regulację zaworów, gdyż jest bardzo mały odstęp zaworów od tłoków i mogą tłoki udeżać w zawory, głównie jak silnik się rozgrzeje.Jeżeli głowica była plantowana, to właśnie może być ta przyczyna.Musisz ustalić w której części silnika te stuki słychać.Też mam jumza miesiąc temu robiłem remont góry silnika też przed naprawą po rozgrzaniu silnika słychać było lekkie stuki u góry i okazało się że na jednym z tłoków były ślady gdzie tłok uderzał w zawór.Po remoncie teraz żadnych stuków nie ma w silniku.Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez upadłymtz
      Witam. Czy mógłby ktoś zrobić i wrzucić zdjęcie całego mechanizmu załączania świateł STOP pod pedałem hamulca w mtz Pronar? Z góry dziękuję
    • Przez DoorJan
      Witam serdecznie, jestem operatorem Belarusa 820 z 2022 roku. Mam problem z dźwignia walka wom która jest "luźna" i przy pracy z kosiarka bijakowa wałek zwalnia przy większym obciążeniu. Próbowałem zwiększyć naciąg na zewnętrznym mechanizmie. W starszym modelu dźwignia działała ciężej jednak "przeskakiwała" w pozycję włączona i nie było z tym problemu. Proszę o jakąś poradę, czy jako laik mechaniki będę w stanie coś z tym zrobić, czy będzie to wymagać interwencji doświadczonego mechanika ? Z góry dziękuję 
    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj