Skocz do zawartości

Zdjęcie

Miasto vs Wieś


156 odpowiedzi na ten temat

#61 Share Zetor5340

Zetor5340

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Zainteresowania:==Rolnictwo==

Napisany 14 kwiecień 2007 - 14:14

Miasto vs Wieś na wsi nuda???? to ty chyba nigdy na gospodarce nie byłeś.... :wacko:
"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Miasto vs Wieś Dzisiaj, 17:26
  •  

#62 Share bamber14

bamber14

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Gliwic i Strzelec Opolskich

Napisany 14 kwiecień 2007 - 14:55

Miasto vs Wieś no wlasnie jo tyz je ze wsi i sie nigdy nie przeprowadza do miasta!! :wacko:
WIES GORA :P

PoZdRo

Bambus
:P
Nie zezwalam na wykorzystywanie zamieszczonych przeze mnie fotografii do jakichkolwiek celów, w tym do rozpowszechniania w innych galeriach, forach, blogach internetowych, zwłaszcza w celach komercyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Pozdro Bamber14 :)

#63 Share Matey

Matey

    Bad Moderator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 5199 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie ;)

Napisany 14 kwiecień 2007 - 16:15

Miasto vs Wieś Na wsi nie da się nudzić. Tym bardziej jak się ma gospodarstwo

KS Falubaz


Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Miasto vs Wieś Dzisiaj, 17:26
  •  

#64 Share sztafek#8482;

sztafek#8482;

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 216 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Oświęcim

Napisany 14 kwiecień 2007 - 16:17

Miasto vs Wieś tego sporu nie można jednoznacznie rozstrzygnąć...Inaczej powie człowiek który od urodzenia mieszka na wsi,zna jej obyczaje wie jak to jest być niezależnym a inaczej powie człowiek który od małego wychowywał sie w mieście,zna jego prawa i zwyczaje.Normalną rzeczą jest że "wieśniak" obstaje za wsią a "mieszczuch" za miastem...takie moje zdanie.Ja sie przyznam że nigdy nie mieszkałem w mieście i jak do tej pory nie chciałbym w nim mieszkać więc stane po strone wsi

ps. mówiąc wieśniak i mieszczuch nie chciałem nikogo urazić...myślę że wiecie o co mi chodzi
ps2.przypomniała mi sie taka historyjka...Kilka lat temu kiedy nasza jednostka OSP miała jeszcze starego ŻUKa wybraliśmy sie do krakowa załatwiać sprawy związane z przejęciem nowego samochodu.Po drodze troche zgłodnieliśmy więc kierowca zatoczył na McDonalda.Wjechał elegancko na McDrive otwiera okienko i mówi: " dwa wieśmaki" a ekspedientka obadała wzrokiem naszą "drezyne" i mówi: "widzę a co podać? " :wacko::P

#65 Share Vektorrr

Vektorrr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Chrzaszczogrzyboszyce

Napisany 14 kwiecień 2007 - 19:27

Miasto vs Wieś

no wlasnie jo tyz je ze wsi i sie nigdy nie przeprowadza do miasta!! :P

Bambus
:wacko:



... nie wątpię :P

#66 Share Vektorrr

Vektorrr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Chrzaszczogrzyboszyce

Napisany 14 kwiecień 2007 - 19:33

Miasto vs Wieś

tego sporu nie można jednoznacznie rozstrzygnąć...Inaczej powie człowiek który od urodzenia mieszka na wsi,zna jej obyczaje wie jak to jest być niezależnym a inaczej powie człowiek który od małego wychowywał sie w mieście,zna jego prawa i zwyczaje.Normalną rzeczą jest że "wieśniak" obstaje za wsią a "mieszczuch" za miastem...takie moje zdanie.Ja sie przyznam że nigdy nie mieszkałem w mieście i jak do tej pory nie chciałbym w nim mieszkać więc stane po strone wsi

ps. mówiąc wieśniak i mieszczuch nie chciałem nikogo urazić...myślę że wiecie o co mi chodzi
ps2.przypomniała mi sie taka historyjka...Kilka lat temu kiedy nasza jednostka OSP miała jeszcze starego ŻUKa wybraliśmy sie do krakowa załatwiać sprawy związane z przejęciem nowego samochodu.Po drodze troche zgłodnieliśmy więc kierowca zatoczył na McDonalda.Wjechał elegancko na McDrive otwiera okienko i mówi: " dwa wieśmaki" a ekspedientka obadała wzrokiem naszą "drezyne" i mówi: "widzę a co podać? " :P:P

ja całe dzieciństwo spędziłem na wsi (do 18tego roku życia).. moi rodzice mają małe gospodarstwo ale całe wakacje i weekendy przebywałem u dziadków, którzy mieli 30 hektarowe gospodarstwo... także wiem doskonale jak wygląda praca w gospodarstwie, dlatego też napisałem, że nigdy nie chce tam wracać.... no może na starość :wacko:
Pozdrawiam :P

#67 Share Zetor5340

Zetor5340

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Zainteresowania:==Rolnictwo==

Napisany 14 kwiecień 2007 - 20:13

Miasto vs Wieś w mieście wszystko masz sztuczne, mało zieleni, nie to co na wsi zieleń "żyje" :wacko:
"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

#68 Share Vektorrr

Vektorrr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 103 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Chrzaszczogrzyboszyce

Napisany 14 kwiecień 2007 - 20:18

Miasto vs Wieś

w mieście wszystko masz sztuczne, mało zieleni, nie to co na wsi zieleń "żyje" :P

akurat mieszkam przy duuużym parku (Szczytnickim) więc zieleni jest full. :wacko: Zoo widzę z okna więc i na brak zwierzątek narzekać nie mogę :P

#69 Share Zetor5340

Zetor5340

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Zainteresowania:==Rolnictwo==

Napisany 14 kwiecień 2007 - 20:33

Miasto vs Wieś Zoo to nie to samo co prawdziwa krowa w chlywie...heh :wacko:
"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

#70 Share Tc56

Tc56

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Torunia
  • Zainteresowania:Maszny rolnicze, uprawa ziemii.

Napisany 14 kwiecień 2007 - 20:42

Miasto vs Wieś Kocham wieś dniem i nocą, a miasto tylko nocą. :wacko: Od urodzenia mieszkam na wsi lecz gdy teraz studiuję i chodziłem do liceum mieszkam w mieście. Lubię aglomeracje nocą gdy nie ma ludzi na ulicach jest w miarę cisza i idzie zebrać swoje myśli, część sygnalizacji jest wyłącząna i nie stoi się w korkach mowię w tedy że tygrys jest "uśpiony". Wieś to całkiem inna sprawa przestrzeń cisza brak wścipskich ludzi zaraz za ścianą czy płotem. Mieszkam na tak zwanych wybudowaniach i mam do sąsiadów 200m najbliższych :P (wolność Tomku w swoim domku). Nikt mnie policją nie skarży gdy w nocy buszuję po moich polach czy podwurzu nie to co w mieście- tam prawie nie ma prywatności. Prawie nigdy się nie nudzę w gospodarstwie zawsze jest coś do zrobienia ,pomalowania,przesmarowania. Rodzice zawsze pokazywali mi że pracę można traktować jak zabawę i tak mi zostało wolę calą noc spędzić na polu niż iść na imprezę(choć nie twierdzę że impreza jest zła szczegulnie jak wyrwie się ładną dziewczynę :P ). Owszem na wsi na pewno trudniej z lekarzem czy urzędami ale to da się spokojnie przeżyć.Vektorr rozumiem Cię że wieś Cię nie ciekawi po prostu nie kazdemu leży dla jednego żniwa to masakra i straszna nuda dla innego "życiowa przygoda". To nie prawda że w mieście jest szaro brudno i nie ma zieleni zależy gdzie się mieszka(ja osobiscie teraz zamieszkuję na studiach na obrzerzach miasta i jest ok choć to kosztuje mnie dosyć długimi dojazdami to nie żałuję. Z tym bezpieczeństwem i złodziejami to jest różnie i tu i tu to jest jak cie mają okraść to okradną i nic nie zrobisz. Ja myślę na zamieszkaniu w mniejszym miateczku lub nie daleko miasta ale po skończeniu50-siątki w tedy może już będzie następca i niech on się męczy a ja sobie będę siedział w ładnym domku z durzym ogrodem na prezedmieściach miasta i wspominał z żoną jak to wspaniale być młodym i studiować(ale to tylko plany). Na razie nie zamienę moich paru mórg na nawet najlepszą wille w rzadnym mieście. :P POWODZENIA ZARÓWNO DLA RODZONYCH WIEŚNIAKÓW JAK I MIESZCZUCHÓW. :P

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Miasto vs Wieś Dzisiaj, 17:26
  •  

#71 Share zetor6441

zetor6441

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 319 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowsze

Napisany 14 kwiecień 2007 - 20:55

Miasto vs Wieś Witam!!!

Jak dla mnie to życie na wsi nie jest wcale nudne!!! :D :wacko: :) Zgodzę się tu zTC56, zależy dla kogo, bo dla mnie żniwa to nietylko czas, w którym jest więcej pracy. Lubię żniwa bo właśnie wtedy gdy jest więcej pracy, mogę pojeździć sobie ciągnikiem itp. co bardzo lubie. Ale nawet w zime, gdy jest sporo mniej pracy nie nudzę się!!! :P :P :P Zawsze jest coś do roboty. W czasie wolnym może nie ma tyle rozrywek co w mieście, ale jest ok. :P :D :D Można wtedy więcej czasu spędzić przed komputerem i na Agrofoto!!!

pozdrawiam zetor6441!!!

#72 Share Zetor5340

Zetor5340

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie
  • Zainteresowania:==Rolnictwo==

Napisany 14 kwiecień 2007 - 21:47

Miasto vs Wieś

wolę calą noc spędzić na polu niż iść na imprezę(choć nie twierdzę że impreza jest zła szczegulnie jak wyrwie się ładną dziewczynę :P ).


ja tak samo,nie wiem czemu ale ja juz tak mam,wolę robić niż się relaksować,wolę ciężką robotę od np: pisania , czy uczenia się, co dla niektórych wydaje się lepsze i wygodniejsze,jak dla mnie na odwrót,i niektórym trudno w to uwierzyć że ja kładąc się spać o 22-23 wstaję już o 5 rano(u wujka, w domu to nie ma co robić), heh :wacko: :P ,nie lubię też odkładać sobie roboty na poźniej,jak mam coś do zrobienia to robię od razu.Wolę wieś,kocham wieś a mieszkam w mieście, i to dla mnie jest cios..bardzo mocny..heh :P gdyby nie wakacje to ja bym długo nie wytrybił z tym życiem w mieście, jo sie po prostu w mieście nudzę!!! :P
"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

#73 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6292 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 15 kwiecień 2007 - 13:30

Miasto vs Wieś

@nikita bennet ja mam to szczeście, że akurat moja wieś jest dobrze zagospodarowana w lekarzy(dom pomocy), 2 sklepy, klub-dyskoteka-bilard-piwo;), kino od roku w gminie, ineternet, kanaliza w projekcie tak pi razy dzwi 10 lat i bedzie:) a zaledwie 300 mieszkańców jedyny minus to brak szkoły ja jeszcze chodzilem ale reforma itd...

- brak kanalizacji a jak starłem sie na ostatnim spotkaniu z wójtem to wyszło ze WOGLE plany budowy są nieaktualne
- internet - no jest z tpsa jak im przez ponad 3 lata marudziłem to dali z laski dla kilku osob a obecnie dalej "brak możliwosci technicznych"
- sklep jeden
- mieszkańców jest 250 chyba
- drogi rozwalone
- ośrodka nie ma już z 20 lat jak dobrze pamiętam.
- szkoła zlikwidowana od kilku lat a budynek stoi i marnuje się.



nie dziwie sie w końcu większość z nas na wsi sie urodziła i tam mieszka

- każdy chwali co ma :P
a czy ma to co chce to inna sprawa



Znam życie na wsi(w końcu na wsi mieszkam)i znam życie w mieście, gdybym miał dłużej posiedzieć w mieście to bym skończył w psychiatryku, za żadne skarby nie zamieszkam nigdy w mieście, ot tak poprostu mam, nie wytłumaczę nikomu dlaczego tak mam

Chyba troszeczke generalizujecie. Cisza i spokoj na wsi? To chyba tylko u Kochanowskiego i Reja. .............................

święte słowa - dać im vódki :P
w calej rozciągłości waszych wypowiedzi się zgadzam




"znajdz ladną i nieglupią panne co wytrzyma na wsi rok" - jak się dobrze poszuka to naprawde można znaleść :P a pozatym miłość przetrwa wszystko :P
...

do czasu rozwodu i podzialu majątku.



Jedyne co tu jest fajne to to, że można wyjść wieczorem do sklepu

hehe, no jasne..rzeczywiście fajnie...w wiekszości miast wiekszych to o zmroku strach się poruszać.. no chyba ze z kijem bejsbolowym..heh :wacko:

Właśnie mieszkam obok sklepu - sąsiednia działka i takie niedobitki łażą po ciemku i sprawiają ze psiaki mi szczekają a poza tym kraty dzwonią i jak tutaj spać??
Łaziłem po Olsztynie w miejscach gdzie łatwo za nic w łeb dostać z plecakiem pełnym elektroniki - nic mi się nie stało - takie same szanse są na wsi że coś Ci zrobią.




@Nikita_Bennet- wytłumacz mi proszę, co to znaczy znajdź ładną i niegłupią pannę, która wytrzyma rok na wsi. Dlaczego kobieta miałaby na wsi "wytrzymywać"? Czemu po prostu nie mogłaby tam żyć? Z góry dziękuję za wytłumaczenie. :D


Już tłumaczę. Nie będąc stereotypowym facetem czyli męską szowinistyczną świnią pisze to z własnych doświadczeń. Z racji że w mojej wiosce nie ma prawie nikogo w moim wieku a ogólniak i studia spędziłem w miastach to tam potoczyły się losy pierwszych miłości itp.
No i jakoś każda laska twierdzi że - przecież ziemie możesz sprzedać kupić wygodne mieszkanko lub dom albo po co Ci to - sprzedaj pożyjemy sobie dobrze albo na pomysl ktory chce zrealizować a dotyczący budowy własnego domu - a nie możesz wyremontować tego co teraz masz - koszt niższy a za zaoszczędzoną kasę można mięć wyższy standard życia.
Oceniam na podstawie własnych doświadczeń a nie stereotypów. Nie twierdzę, że nie ma wykształconych (chociaż matura) i niegłupich dziewczyn/kobiet z którymi można pogadać na wiele tematów za wyjątkiem ploteczek o przysłowiowej d***e Maryny. Poza tym większość kobiet które poznałem dusiłaby się w "mojej" wsi - tutaj nie ma gdzie wyjść a większość tych co poznałem po prostu uschnie - zresztą każdy kwiat usycha na pustyni.



Wiesz ja akurat nigdy w życiu nie przeprowadziłbym się do miasta, bo cieżko byłoby mi tam wytrzymac.
Rodziców woziłem już nieraz do lekarza i nie stanowi mi to problemu
Droga jest u mnie często odśnieżana, a samochód może ci się też zepsuc w mieście.

Też nie potrafię mieszkać w mieście. Rodziców też wożę ale wiem jak to jest gdy mam zrobic 30 km. W miescie tyle nie musze przejechać. Droga w tym roku była bardzo kiepsko odsnieżana - ogolnie jak pada snieg to biorę lopatę do samochodu. Zresztą czas dojechania karetki do mnie a do kogos miescie to roznica rzedu 10-20 minut - oby one nie zaważyły nad czyims życiem
pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#74 Share Krzywencjusz

Krzywencjusz

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 15 kwiecień 2007 - 17:41

Miasto vs Wieś

Łaziłem po Olsztynie w miejscach gdzie łatwo za nic w łeb dostać z plecakiem pełnym elektroniki - nic mi się nie stało - takie same szanse są na wsi że coś Ci zrobią.
Już tłumaczę. Nie będąc stereotypowym facetem czyli męską szowinistyczną świnią pisze to z własnych doświadczeń. Z racji że w mojej wiosce nie ma prawie nikogo w moim wieku a ogólniak i studia spędziłem w miastach to tam potoczyły się losy pierwszych miłości itp.
No i jakoś każda laska twierdzi że - przecież ziemie możesz sprzedać kupić wygodne mieszkanko lub dom albo po co Ci to - sprzedaj pożyjemy sobie dobrze albo na pomysl ktory chce zrealizować a dotyczący budowy własnego domu - a nie możesz wyremontować tego co teraz masz - koszt niższy a za zaoszczędzoną kasę można mięć wyższy standard życia.


Chyba naprawde powinnismy napic sie wodki:) Ja rowniez swojego czasu mieszkalem w olsztynie i studiowalem na Uniwerku Wiejsko - Miejskim :wacko: Gwarantuje ze kazdy milosnik przyrody zakochalby sie w Kortowie. Piwko ze znajomymi na molo o tej porze to cos pieknego. Mysle, ze wiesz o co chodzi. A z dziewczyna to jakby moja historia. Slyszalem identyczne propozycje...
Kto nie ryzykuje ten nie pija szampana!!!

#75 Share MarcinBelarus

MarcinBelarus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 143 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Rypin
  • Zainteresowania:Mechanizacja. <br /><br />Zapraszam wszystkich uzytkowników z okolic Włocławka, torunia, Brodnicy i okolic na prv ! ;)

Napisany 15 kwiecień 2007 - 17:42

Miasto vs Wieś Urodziłem sie na wsi, weekend na wsi tylko od poniedzialku do piątku musze siedziec w miescie... :wacko: MIeszkam bo nie opłąci mi sie jeźdizć codziennie pksem ;P
Technika Rolnicza! (.pl)

#76 Share Kasztanka

Kasztanka

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 237 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Warmia
  • Zainteresowania:szerokie

Napisany 15 kwiecień 2007 - 19:36

Miasto vs Wieś

zresztą każdy kwiat usycha na pustyni.


No chyba że jest kaktusem lub sukulentem- to nie uschnie. :wacko:

#77 Share ml78

ml78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 169 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:suwalszczyzna
  • Zainteresowania:ogólnie maszyny rolnicze i nie tylko, budownictwo mieszkaniowe i przemysłowe

Napisany 16 kwiecień 2007 - 13:09

Miasto vs Wieś Urodziłem się i wychowałem na wsi do 5 roku zycia , pózniej to już Suwałki .
Tu mieszkam mam swoje M ułozone życie rodzinkę niezłą pracę ale i tak wyjazd na wieś jest dla mnie czymś specjalnym.
Najchętnie wyjeżdzam z rodzinką do tesciów zrobiłem tam piaskownicę i chuśtawke córce. Żona z córką odpoczywają w ogrodzie a tatuś wraz z teściem i szwagrami w ramach możliwości działa w gospodarstwie .
A jest co robić ,maszyn jest mnóstwo ,HA też nie mało bo ok 100 .
Jak mam możliwość to lece na wieś tam se aktywnie wypoczywam a ze mną moja rodzinka.
Zdrowy rozsądek to rzecz, której każdy potrzebuje, mało kto posiada, a nikt nie wie, że mu brakuje.

#78 Share Miki7211

Miki7211

    Rolas z Wielkopolski

  • V.I.P.
  • rank
  • 1743 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolskie. Gostkowo

Napisany 16 kwiecień 2007 - 13:54

Miasto vs Wieś Jesli miał bym wybierac to wybrał bym wies ale taka jaką ja mam. Kiedys to było faktycznie jedno wielkie bagno. Ale gdy w roku 1999 został wybrany nowy sołtys wszystko sie zmieniło. Przez 8 lat sprawił ze nasza wies miała nowe drogi, 3 sklepy na 600 mieszkanców, kanalizacje odbudowaną jednostke OSP, 3 nowe boiska do piłki nożnej kosza i siatkówki specjalne pomieszczenia sportowe i wiele innych rzeczy. Po 8 latach nasza wies stała sie jedną z lepszych . Juz od 2003 roku zostają u nas organizowane wielkie imprezy gmine jak i powiatowe i zawsze są one wielkim sukcesem. Sołtys bedzie teraz pełnił swoje obowiązki kolejne 4 lata i sądze ze przez te 4 lata zrobi jeszcze bardzo duzo dla naszej wioski i za to mu bardzo duże dzięki.

Moje Filmiki

Pozdrawiam


#79 Share Matey

Matey

    Bad Moderator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 5199 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie ;)

Napisany 16 kwiecień 2007 - 14:00

Miasto vs Wieś

(...) Juz od 2003 roku zostają u nas organizowane wielkie imprezy gmine jak i powiatowe i zawsze są one wielkim sukcesem. (...)


Chyba o jedno zero zadużo :wacko: Według mnie najlepsze są takie mniejsze wioski, a nie już takie prawie miasteczka :P

KS Falubaz


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Miasto vs Wieś Dzisiaj, 17:26
  •  

#80 Share Miki7211

Miki7211

    Rolas z Wielkopolski

  • V.I.P.
  • rank
  • 1743 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wielkopolskie. Gostkowo

Napisany 16 kwiecień 2007 - 14:13

Miasto vs Wieś Poprawiłem jeszcze zanim posta napisałes :wacko: No ale takie całkiem małe wioski to tez nie dobrze bo tam sie prawie nic nie dzieje.

Moje Filmiki

Pozdrawiam


Podobne tematy

Tylko na agroFakt.pl: Mocno opóźniony termin siewu zobacz »