kobra89

Platforma do bel, Jaka lepsza jednoosiowa czy dwu na obrotnicy??

Polecane posty

bodzio1108    181

Mój kumpel zrobił takie coś z naczepy od tira, dał za nią chyba 3600zł. Wymiary jej były długa 13m, szeroka 2,5m. Z tyłu jest odcięte na długość dwóch ostatnich osi, tak że ta pierwsza tylko została. Teraz ma wymiary 9,4 na 2,5. Krant jest zrobiony z jakiejś przyczepy samochodowej na bliźniakach. Bardzo solidna konstrukcja, sianokiszonki mógłby nakłaść full. Robił mu to nasz znajomy ślusarz i dzisiaj byłem po nią, żeby ją koledze przyprowadzić bo trzeba było turem włożyć na nią te dwie ośki pozostałe i tą odciętą część i powiem szczerze że z manewrowością to jest lipa ponieważ tylna oś jest na samym końcu i jak skręcałem z drogi do niego na podwórko (dość łagodny skręt, skręcałem na lewą strone) to tylne prawe koło na zakręcie szło jeszcze dalej niż ślady przedniego lewego koła i Zetorem niemogłem w bramę wyrobić, dopiero wzioł C-360 i chyba na 6razy wjechał.

Fotki u mnie w galerii.


Sprzedam:
Schładzalnik na mleko Alfa-Laval 650l

kontakt na pw lub gg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218
taaa a popytaj w stacjach diagnostycznych kto zrobi ci przegląd SAM-a większego jak 1,5t tylko niektóre stacje akceptują sam-y do 3,5t dlatego po zrobieniu jakiegoś byka może być problem z rejestracją tego

 

Kwestia znalezienia odpowiedniej stacji diagnostycznej. Kiedyś w pewnym samochodzie zmieniałem silnik na większy, który nie był seryjnie montowany w tym modelu i na jednej stacji nie było wogóle mowy o zarejestrowaniu tego a na drugiej bez najmniejszego problemu wszystko było załatwione legalnie.

Nawet na AF jest przyczepa 6T ładowności zarejestrowana jako SAM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek92    9

Ja również zastanawiałem się nad taką przyczepą do bel , wcześniej pożyczałem 1 osiową przyczepę o długości 10m od sąsiada ale miałem spore problemy z zawróceniem na podwórku i trzeba było bardzo uważać na zakrętach aby nie zahaczyć jakiegoś samochodu. W zeszłym roku kupiłem barak z przeznaczeniem na przyczepę do bel o długości 7m i mogę powiedzieć , że o wiele lepiej się zawraca jak jednoosiową , łatwiej zapiąć i jest możliwość zapięcia jeszcze jednej przyczepy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bekba    31

I jak wymyslił juz ktos cos dużego do słomy i zeby z tym legalnie smigac po szosach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez FarmerDyzio
      Czy jest możliwość przerobienia układu hamulcowego w taki sposób żeby przyczepa miała możliwość współpracowania z ciągnikiem który jest wyposażony w instalację dwuobwodową. Przyczepa ma instalację jedno obwodowa która pracuje że starszym ciągnikiem. Jednak od czasu do czasu jest spięta z drugą przyczepa która ma instalację dwuobwodową. W skrócie czy jest możliwość zrobienia takiej przeróbki żeby przyczepa miała instalację jedno i dwuobwodową.? Ewentualnie jak rozwiązać problem hamulcow w drugiej przyczepie gdy są spięte razem ?
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez Clark
      Wiem, że temat wałkowany wielokrotnie ale mam kilka pytań a odpowiedzi nie znajduję. Otóż: wyczytałem, że stary olej można wypchnąć sprężonym powietrzem i teraz pytanie w jaki sposób?
      Rozbieranie całego układu odpada. Jedynie co pozostaje to czyszczenie za pomocą układu ciągnika ale to strata kilku albo nawet kilkunastu litrów oleju a tani on nie jest. Wpadłem więc na pomysł aby wstępnie wydmuchać układ sprężonym powietrzem a następnie podłączyć pod ciągnik i wypłukać resztę.
    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj