iotr1

Claas Dominator 80

Polecane posty

iotr1    0
;) szukam osób które moga coś na jego temat powiedzieć - proszę o kontakt na meila iotr1@wp.pl mam kilka pytań. z góry dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iotr1    0

mam na oku dominatora 80 koło sieradza szukam osoby z tego rejonu aby pomogła mi ocenić co to jest warte ponieważ w tym temacie jestem zupełnie zielony jeśli nie znajde takiej osoby to prosze o informacje co sprawdzić czyli newralgiczne miejsca które należy sprawdzić żeb\y po kupnie nie płakać i zgrzytać zębami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iotr1    0
Jeżeli masz kilka pytań to pytaj na forum, bo przecież do tego zostało stworzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lucuti81    0

4 lata temu miałem dominatora 85 z silnikiem perkinsa

i byłem bardzo zadowolony

Prosty w budowie w obsłudze przyjemny ekonomiczny a z zamkniętymi wrotami to i dość cichy

Prawda jest taka, że wszystko zależy od stanu maszyny.

Mi pierwszy sezon chodził bez dotykania NIC nie padło a skosił 300ha (z usługami)

Jedyna poważniejsza awaria to padło łożysko na skrzyni, dwa dni roboty razem z załatwieniem tego łożyska

A doświadczenie mnie nauczyło i części biorę od Korbanków kurierem w jeden dzień. Co by ludzie o

nich nie mówili to ja jestem zadowolony a i ceny mnie nie ruszają bo oryginały jakościowo są bardo dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Po co odświerzasz taki stary temat?? Lepiej pisz w nowszych


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam 80-tke, i przeboje już z nim były.

Awarii uległy

-wał odrzutnika słomy (1000 EUR)

-parokrotnie krzyżak w rurze wysypu (nasza wina, ale nie zawsze)