Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
13 godzin temu, LTZ55a napisał:

Będę próbował wszystkiego. Tylko wciąż brak czasu.

no ja za ciebie nie zrobie bo za daleko ;p albo ci sie kable przetarły albo masz luźne połączenie i w instalacji masz magie 

  • Thanks 1
Opublikowano
Dnia 10.12.2016 o 21:52, Lukasz3991 napisał:

820 to chyba wsio to samo co MTZ 82. Wskazanie z nawigacji wahało się między 34-35km/h. Laczki 15.5x38 i 11.2x20. Gaz był w podłodze, ale kwestia tego czy ktoś nie grzebał przy obrotach to druga sprawa. Akurat dużo ludzi lubi kręci w Kumurunach tam gdzie tego robić nie powinni, a potem są zdziwienia że zapłony przestawione albo kit wie co jeszcze. 

 

PS. Seweryn napisał i mi się przypomniało. W kwestii dokładności to ja powinienem hamować przed zakrętami bo na liczniki to pokazuje chyba 40km/h a obrotów też chyba mam do przodu. 

A pol biegi sa ? Zowik zajac ?

 

 

Opublikowano

Cześć, nie chcę zakładać nowego tematu...czy mógłby ktoś podpowiedzieć co zrobić gdy pali mi się kontrolka od hamulca ręcznego w MTZ 82 r. 99

Hamulce spuszczony, płynu chyba tam w nim nigdzie się nie dolewa. Co może być przyczyną?

Opublikowano

czujnik załączany jest masa, wiec każde przetarcie przewodu prowadzącego do kontrolki powoduje jej zaświecenie,,lub sam stycznik uległ  zużyciu i załącza ,

odepnij przewód od stycznika i zobacz czy zgaśnie jesli tak to wina stycznika jesli nie to instalacji

  • Thanks 1
Opublikowano

Panowie, na pewno coś poradzicie. MTZ ostatnio kuleje. Na małych obrotach (koł koł koł koł koł) puszcza lekki dymek. Natomiast wraz ze wzrostem obrotów silnika zwiększa się też częstotliwość tego typowego "koł koł koł koł koł", aż przy ok. 1800 obrotów słychać taki dźwięk, jak gdyby układ korbowo-tłokowy miał bicie, ale silnik spokojnie drży i żadnego bicia nie czuć. Coż może mu być?

Nie przeszkadza to w pracy, nie ma spadku mocy czy dymienia (oprócz małych obrotów). Chodzi tylko o ten nieprzyjemny dźwięk.

Opublikowano
12 godzin temu, LTZ55a napisał:

Panowie, na pewno coś poradzicie. MTZ ostatnio kuleje. Na małych obrotach (koł koł koł koł koł) puszcza lekki dymek. Natomiast wraz ze wzrostem obrotów silnika zwiększa się też częstotliwość tego typowego "koł koł koł koł koł", aż przy ok. 1800 obrotów słychać taki dźwięk, jak gdyby układ korbowo-tłokowy miał bicie, ale silnik spokojnie drży i żadnego bicia nie czuć. Coż może mu być?

Nie przeszkadza to w pracy, nie ma spadku mocy czy dymienia (oprócz małych obrotów). Chodzi tylko o ten nieprzyjemny dźwięk.

hymmm co to moze być moze nie pali na jedne Gar co jakiś czas złapie (wrzuć najlepiej filmik z pracy silnika ) a jak nie pali i od czasu do czasu sobie złapie  to moze byc wszystko od zapchanego wtrysku po  zajechaną pompe czy cylindry lub pękniety tłok

Opublikowano

No właśnie pierwszy raz będę to robił i mam nadzieję że ostatni mam go w nowej kabinie i czy nie będzie to przeszkadzać?Jakiś trudny dostęp będzie. Bo właśnie niewiem czy się teraz zabierać za to czy na spokojnie w zimie jak skrzynie będę robił. 

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, zbyszekbrzuze napisał:

Przy remoncie skrzyni łatwiej bo wyjedziesz sobie spod kabiny i masz na wierzchu. A teraz jakoś przemęczysz tą robotę. A regulator jest czy wywalony/wywalasz?                    Regulator jest a co wywalac jakieś komplikacje beda

1 godzinę temu, zbyszekbrzuze napisał:

Jeden ch, w dużej jest taki dostęp że nie ma problemu z odkręceniem skrzyni. Tyle ja robiłem tych MTZ i tylko 2 razy zdejmowałem kabinę bo była konieczność remontu całego układu napędowego.

A powiec mi jak robiłeś mtz-y to mniej więcej jaki koszt całej skrzyni części ja mam kabinę nową roczną tam tylko 4 śruby pedały i kabina do góry 

Edytowane przez sybiuszek24
Opublikowano

Panowie jak już jest zaczęty temat hydrauliki powiedzie jak powinna ona działać w oryginale ( kupiłem nie dawno używanego mtz ) mam raczej uszkodzony ten rozdzielacz pod siedzeniem a przy siedzeniu mam dźwignie z ząbkami opuszczanie i podnoszenie odbywa się za pomocą dźwigni przy kierownicy pierwszej od drzwi ( dosyć gwałtowne opuszczanie ) 2 opuszcza łagodniej ale jest z zatrzaskiem jakimś zaworem. ogólnie chodzi o prace z pługiem i tą dźwignię przy siedzeniu

 

Opublikowano
Dnia 13.10.2018 o 12:40, sybiuszek24 napisał:

A powiec mi jak robiłeś mtz-y to mniej więcej jaki koszt całej skrzyni części ja mam kabinę nową roczną tam tylko 4 śruby pedały i kabina do góry 

taaa  a dzwignie biegów cała prawa strona  ,ogrzewanie podpiecie hydrauliki?

niby 4 śruby tak jak piszesz ,ale cala otoczka tego to pół dnia roboty

20 godzin temu, arkady12 napisał:

Panowie jak już jest zaczęty temat hydrauliki powiedzie jak powinna ona działać w oryginale ( kupiłem nie dawno używanego mtz ) mam raczej uszkodzony ten rozdzielacz pod siedzeniem a przy siedzeniu mam dźwignie z ząbkami opuszczanie i podnoszenie odbywa się za pomocą dźwigni przy kierownicy pierwszej od drzwi ( dosyć gwałtowne opuszczanie ) 2 opuszcza łagodniej ale jest z zatrzaskiem jakimś zaworem. ogólnie chodzi o prace z pługiem i tą dźwignię przy siedzeniu

 

samo-regulator kolego ,

ktos kto to ominą zrobil dobra rzecz w tym ciągniku ,to ustrojstwo w jednych chodzi  w innych doprowadza do szału ,tak jak w moim

układ działa tak ,rozdzielacz zasilany jest z pompy ,z niego idzie cisnienie na samo -regulator ,dalej na siłownik ,

w twoim przypadku regulator został ominiety a weze pewnie podpięte z sekcji do silownika

Z Sewerynem doszliśmy do wniosku ze to dobre rozwiązanie lecz w starszym modelu brakuje sekcji pływającej , stad konieczność zamontowania dodatkowego rozdzielacza z ową sekcją (pisz do seweryn 20 wytłumaczy o co biega)

w moim jest łatwiej wystarczy zastosować jakby bajpas czyli wpiac  trójniki na wężach do siłownika i podłączyć do rozdzielacza ,(rozdzielacz nowego typu z sekcja pływającą) to pozwala na swobodną regulację obiema dźwigniami bez ingerencji w układ 

Opublikowano

jutro będę przy tym grzebał jak skończę podpinanie linek od joysticka do rozdzielacza Tura ( bo też mi tam coś nie wychodzi z tymi linkami bo jak je skręcę do rozdzielacza to joystick robi się sztywny ani w lewo ani w prawo [ nowy nabytek ^^ ] )  a jeśli chodzi o układ mtz to chyba nie byl jeszcze ruszany albo jest coś zdrowo wymodzone bo węże idą do wzmacniacza i nie jest on pominięty jak wzmacniaczem ( wajchą nasteruje do góry w stronę tych ząbków to albo będzie słabo podnosić i bardzo nisko i czym więcej ząbków tym gorzej potem w ogóle nie idzie podnieść pługa 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v