Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Dolałem ze dwa litry oleju i podnosi, nie najszybciej, ale mnie już podniósł, nie wiem jeszcze jak by to z maszyna wyglądało, tylko problemem kiedyś była tam woda w układzie hydraulicznym (takiego go kupiłem) wody ile poszło na tyle się jej pozbyłem i wczoraj jak pracowałem to zauważyłem, że z tego rozdzielcza z pokrętłem pod kierownicą czy jak to się nazywa trochę wody wyleciało i nie wiem czy tam coś poszło czy jak, bo w zimie, mi to zamarzało i nie mogłem nawet wajchą ruszyć.

Opublikowano
Nie każdy, tylko te z odkręconą nakrętką ataku. Ewentualnie rozsypane łożyska na tym wałku. Czeka Cię wyjmowanie skrzyni. Tylko dziwne bo nie wspominasz o wyskakiwaniu 9 więc może ktoś coś innego wymyśli.
Opublikowano

Jak się ją włącza ciężko to zrobić bez zgrzytu , te inne da się ogarnąć po cichu

Wedle wycia to i mój trochę wyje ale jest znośnie a i ciszej jest jak w Ursusie c355

Opublikowano (edytowane)

Włącza sie na dwa sprzęgła to znaczy że jek się rozpędzisz na 8 to wciskasz sprzęgło i wyłączasz 8 puszczasz sprzęgło zmniejszasz gaz i na małym gazie znów wciskasz sprzęgło i wbijasz 9 powinna nie zgrzytać tylko trzeba dojść do wprawy aby w miare szybko to robić:D

Edytowane przez tomekmtz
Opublikowano (edytowane)

Jak wyżej. 9 wchodzi płytko. Normalne. Trochę i u mnie wyje ale raczej nie mam się czym przejmować. I najważniejsze: 8, sprzęgło, luz, sprzęgło, 9. Tak wrzuca się bez zgrzytu.

Edit. Kurde, Tomek byłeś szybszy o 5 sekund.

Edytowane przez LTZ55a
Opublikowano

:D po moim poscie zaraz prawie jednocześnie był twój. A co do wycia to jak dziś byłem kupić nawozy to jak gość przyjechał mtzem to słychać było na luzie jak by młotkiem walił w środku i powiedział że tak mu chodzi od nowości ale mysle że on się przyzwyczaił i się to z czasem rozleci :P

  • Thanks 1
Opublikowano

Lepszy szary niż czarny , będzie widać skąd cieknie 

Jakie będą kolory kabiny i maski?

Jak dla mnie najbardziej podoba mi się biała maska i tylne błotniki,  czarna kabina, srebrne felgi i czerwony korpus. Kiedyś tak swojego odmaluje ;-)

Opublikowano

Według mnie malowanie na inny kolor niż wyszedł z fabryki to zły pomysł. Po jakimś czasie farba zacznie schodzić i będzie sraczkoburaczkowy jak ten 

  Na początku jak go pomalował to super wyglądał a teraz ile z tej czarnej farby zostało? Mnie by to strasznie drażniło i jak malowałem Władka to poszło wszystko na czerwono i jeśli kiedyś będę MTZ malował to też będzie jak z fabryki.

  • Like 1
Opublikowano

Właśnie ta się powinno malować aby nie było lipy za jakiś czas ale szczerze powiem że cały ciągnik w jednym kolorze i to w dodatku czerwonym to tylko ruskie mogli zrobić , mnie ta czerwień drażni jak płachta byka ;-)

W sumie  jakby opiaskował to będzie Oki  , a jak się źle przygotuje  podłoże to wychodzą takie kwiatki .

Opublikowano

A mi sie wlasnie to w ruskim podoba ze jest caly czerwony :D ogolnie lubie czerwone maszyny :P

Opublikowano

Z tym , że robiłem od razu kapitalkę przodu ,  teraz całego tyłu... no i też mi stuka w pośredniej na nowym wałku i reduktorze , jak tu ktoś pisał :S . została mi jeszcze do remontu kabina

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v