Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

Nom , zawsze dokręcałem to na oko , ale chcę zrobić tak jak ruski to przewidział....

Jaki tytuł ma ta książka, czy nie jest to " instrukcja napraw bieżących" , 

Edytowane przez slawek80
Opublikowano

No właśnie zawsze tak robiłem dowalałem na siłę postukałem , odkręciłem , lekko dokręciłem i lekkie stuknięcie w stronę nakrętki , i sprawdzenie czy się obraca, i zabezpieczenie drutem!!!:D

Mani masz rację

Seweryn zerknij stronę wcześniej ...:P

Opublikowano (edytowane)

A to 

11 minut temu, mani51 napisał:

Według mnie to tam pisze że wał główny ma się obracać przy użyciu siły 7-8 Nm.

A bardzo możliwe bo kilak kartek wcześniej pisze że "moment oporowy przekręcenia głównego wałka skrzyni biegów 7-8 Nm. Cholera wie...... 

Znalazłem!!! Zaraz to wstawię.

https://zapodaj.net/bda09db8f004a.jpg.html

Sławek miał rację :)

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano
Te łożyska mają tulejkę dystansową między sobą i powinny być skręcone raczej sporą siłą a luz na łożyskach tzn moment z jakim obraca się wał należy ustawić za pomocą podkładek dystansowych pod deklem. Dodatkowo ustawia się wymiar ile ma wystawać atak względem powierzchni skrzyni podkładkami między kołem ataku i łożyskiem.
Opublikowano

Panowie jak podłączyć ten zegar,ma dwie męskie końcówki i pod jedna nakrętke daje się chyba masę to  ta nakrętka  od góry  

U mnie jest ten nieszczęsny amperomierz ale instalacja była upalona więc nie działa .

20180222_150458-1.jpg

20180222_150519-1.jpg

Opublikowano

Oki dzięki jutro sprawdzę 

Ale mam jeszcze jeden do  podłączenia jest to zegar do poziomu paliwa , kupiłem zestaw zegar ma trzy wsuwki męskie  a do tego czujnik mający wejście na kostkę a w niej trzy piny ,środkowy jest od masy, jeden od rezerwy a drugi od poziomu paliwa , w zegarze jedna wsuwka ma niby zaznaczone 12v to chyba plus, a pozostałe to masy od rezerwy i poziomu, i czy tutaj nic nie spale jak będę próbował to  podłączyć 

Opublikowano

Witam mam pytanie ile czasu silnik d 240 będzie się układał po remoncie ,zrobiłem głowicę i nowe zestawy naprawcze (tuleje tłoki na 5  pierścieni ) produkcji rosyjskiej ,mechanik mi dzwonił że ciągnik ciężko pali i jak zapali to chmura dymu ,czy to normalne po remoncie mtza i jak się dotrze to będzie ok.

Opublikowano

Mój docierał sie 50mth wypychalem nim obornik jezdziłem po drodze  i potem lekka praca w klamrze, bronach tez z 50mth a potem to juz normalnie go uzywałem 

Przez pierwsze 10mth troche kopcił przy dodawaniu gazu z odpalaniem nie było kłopotu

Opublikowano
Zmień mechanika. Powinien chyba wiedzieć takie rzeczy. Jeśli źle odpala to jest coś nie tak. Silnik świeżo złożony Powinien odpalać bardzo ładnie. Możliwe że skopał wystawanie wtryskiwaczy z głowicy. Nie popisał się.
Opublikowano
A co tam mozna źle złożyć przy wtryskach? Coś oprócz złych podkładek? Bo niedawno głowicę robiłem, tłoki i pierścienie nowe. Teraz gorzej mi odpala tzn z dwa obroty więcej musi zrobić jak jest zimny. Na ciepło pali ok, chodzi też całkiem przyzwoicie a biały dymek to tylko przy pierwszym odpaleniu po remoncie był, teraz chwile cos tam poleci jak bardzo zimny.
Opublikowano

                                                                                                     

 

 

Może  ,się żle wyraziłem odpala .ale czuć że ciężko ma ,czuć duże tarcie .mechanik jest najlepszy w okolicy od lat robi cały zachodni sprzet traktory ,kombajny ,sieczkarnie .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opublikowano
Miałem duże tarcie w T25, po 90 motogodzinach zatarło tłoka przy jeździe na pusto. Wada materiału prawdopodobnie. Składałem MTZ na Motordetalu i nie było żadnych problemów z odpaleniem. Jeśli będziesz mądrze docierać to jest szansa że będzie chodził bardzo dobrze bo jest ciasno spasowany. Na pewno nie dotrze się po 50 mth, ja bym na niego uważał nawet do 150mth. Pomoże mu dużo jeżdżenia z niedużym obciążeniem.
Opublikowano

Te zestawy do 5-cio pierścieniowe zavod dvigatel? Może odrobinę ciężej przekręcać rozrusznik, może dłużej trzeba go będzie docierać, a nawet dolejesz trochę oleju zanim się wszystko ułoży. Na początku może puścić kominem (nie tłumnikiem) parę kropel oleju i może na niebiesko podymiać przy przygazówkach. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v