Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
9 godzin temu, Skoczek1994 napisał:

Gdy miałem ten cholerny rozruch na 24v miałem dokładnie to samo dwu krotnie , hebel wyłączony a ten nadal kręci.  W tym przełączniku 12/24v coś się zawarło i nie puściło. Założyłem jakiś pewnie chiński rozrusznik z przekładnią, i powiem szczerze że nawet jak bym miał go co dwa lata to wymieniać to do tego dziadostwa na 24v nie wrócę. 

A ja sie bede upierał że to kwestia automatu niż przełącznika - sterowaniem dopływu prądu do rozrusznika zajmuje się automat i tylko w tym miejscu jest przejście do uzwojenia - jak automat rozłączy to nie ma opcji żeby przełącznik 12/24 trzymał rozrusznik - wymieniłeś rozrusznik wraz z automatem i problem zniknął bo i tu była przyczyna.

Pzdr

Opublikowano

@karbex Rozrusznik wymieniłem niecały rok temu, a problemy o których mowa były znacznie wcześniej, za każdym razem chwilę po tym zdarzeniu trzeba było wymieniać przełącznik bo to były pierwsze objawy jego końca. W starym rozruszniku automat siedzi jeszcze orginalny, jedynie bendix wymieniany co kilka miesięcy. 

Opublikowano

Cały dzień dziś w polu byłem zapalałem kilkanaście razy i jest wszystko dobrze wydaje mi się że z masą było coś nie tak? Nowy włącznik dałem do reklamacji a na razie na ostro podłączone jak kończę prace odłączone.

Opublikowano

Jak objawy się przeniosły  po wymianie automatu bendiksa, to ja bym szukał przyczyny w małym przekaźniku załączającym bendiks obok tej magicznej czarnej skrzynki. Może on klei i nie rozłącza, co czasem się zdarza. Ja tam wsadziłem zwykły przekaźnik samochodowy, bo jakość tych przekaźników ruskich w sklepach jest taka sobie

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, jahooo napisał:

Jak objawy się przeniosły  po wymianie automatu bendiksa, to ja bym szukał przyczyny w małym przekaźniku załączającym bendiks obok tej magicznej czarnej skrzynki. Może on klei i nie rozłącza, co czasem się zdarza. Ja tam wsadziłem zwykły przekaźnik samochodowy, bo jakość tych przekaźników ruskich w sklepach jest taka sobie

No to też jest trop - jak nie odetnie prądu od zasilania automatu to też bedzie kręcił. 

Ps. Nawet nie wiedziałem że między stacyjką a automatem jest jeszcze przekaźnik 😉

Edytowane przez karbex
Opublikowano

Zazwyczaj jest. czarna skrzynka ma zazadanie nie dopuścić do powtórnego załączenia rozrusznika, gdy silnik pracuje (jest napięcie z alternatora)

Tu na górze czarna skrzynka, pod spodem przekaźnik załączający fizycznie elektromagnes rozrusznika

 

20180806_195605[1].jpg

Opublikowano

Czwórka obrotowa będzie ważyć z 1100-1300kg , chyba że jakaś popierdziawka 4x30. Przy takiem masie (raczej prędzej niż później) wyrwie ci mocowanie siłownika z tylnego mostu. Dla tego ciagnika w obrocie 3x4 to chyba optimum z masą do 1000kg (ale któtszy pług, mniejsze wahadło) . 

Opublikowano
18 godzin temu, Andpol napisał:

Pod górki żółw czasami wyskoczy jaka to może być przyczyna czy to do awarii idzie?

Miałem to samo skrzynia będzie do roboty ja miałem wszystkie łożyska do wymiany i kilka trybów teraz to całkiem inna jazda po remoncie 

Opublikowano
2 godziny temu, sybiuszek24 napisał:

Miałem to samo skrzynia będzie do roboty ja miałem wszystkie łożyska do wymiany i kilka trybów teraz to całkiem inna jazda po remoncie 

Jaki koszt remontu mnie czeka może do końca sezonu wytrzyma?

Opublikowano

U mnie biegi w MTZ od czasu do czasu potrafią się przyblokować podczas prac polowych, że tylko dwa biegi mogę włączyć i muszę trochę pomachać biegami zanim się znajdą.  to coś poważniejszego w skrzyni biegów, ktoś miał podobnie?

Opublikowano
2 godziny temu, Andpol napisał:

Jaki koszt remontu mnie czeka może do końca sezonu wytrzyma?

Do końca sezonu wytrzyma tylko jak wyskakują to trochę nerwowe Ja tak 2 sezony jeździłem tylko u mnie gorzej było bo na niektórych polowych wcale się nie dało jeździć a koszt to części około 2 000 zł ja płaciłem a robota to z kolegą kilka dni po południu na spokojnie 

Opublikowano
18 godzin temu, sybiuszek24 napisał:

Do końca sezonu wytrzyma tylko jak wyskakują to trochę nerwowe Ja tak 2 sezony jeździłem tylko u mnie gorzej było bo na niektórych polowych wcale się nie dało jeździć a koszt to części około 2 000 zł ja płaciłem a robota to z kolegą kilka dni po południu na spokojnie 

U mnie biegi nie wyskakują tylko reduktor pod górkę żółw a zając trzyma jaka to przyczyna?

Opublikowano

Co ma ta nakrętka do wyskakującego reduktora? Jak ona popuści to w pierwszej kolejności wyskakuje 9. Bez rozpoławiania to jedynie przez pokrywę tylnego mostu można sprawdzić tą bakrętkę.

Opublikowano

Panowie, pacjent Belarus 2 letni na stożkowym moście. Nie mozna rozłaczyc napedu. Cofanie nic nie daje, dopiero jedna osoba musi pod kabiną odsunąć jakąś kulkę a druga w kabinie rozłączy. JAde dzisiaj to obejrzec. Na co zwrocic uwage? 

Opublikowano
1 godzinę temu, jahooo napisał:

Problem jest w przystawce, a co dokładnie, będzie wiadomo po rozebraniu

Skoro da sie wyłączyć z zewnątrz to przystawka może być ok tylko zewnetrzne mechanizmy źle wyregulowane

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
    • Przez modelarz
      Witam, mam taki problem. Wymieniłem pompę oraz uszczelniacze w regulatorze siłowym i siłowniku. I teraz problem na zimnym oleju bardzo pomału ale podnieie pług 4-skibowy (ale nie do końca bo nie moge zablokować aby nie opadał), a gdy tylko olej się zagrzeje to prawie wcale nie moge podnieść pługa. Co może byc tego przyczyną. Dodam że przed wymianą było dokładnie to samo. Mój mtz jest z 95r. A i dodam że podnosze tą wajchą koło siedzenia (od regulatora siłowego). Pozdrawiam i prosiłbym o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v