ursuspolska123

Wałek do pługa.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Wałek

Witam!Jestem początkującym rolnikiem i posiadam pług grudziądz 3-skibowy.Chciałbym zrobić do niego wałek strunowy.jakiego materiału użyć, jaka szerokość wałka,jak zamocować?
P.S.Nie piszcie że lepiej kupić gotowe,bo chce zrobić to sam a poza tym jest większa satysfakcja.
POZDRAWIAM!!!

Wiadomość z agroFakt.pl

withanight    1036

Jak masz rozwiązany ten docisk? Kilka dni temu oralem i jak bym miał wał pierścieniowy to również wsial bym bezpośrednio, ale niestety nie posiadam. Ziemia również IV.

Take me Away !...

zetorki12    5154

Zazdrościć to raczej nie ma czego , a może źle robię . :huh:  Docisk jest w taki sam sposób jak w wałkach np. pojedynczych strunowych do kultywatorów . Kupiłem gotowy .

ZETOR TEAM

damianos95    54

Nie ma opcji zebys nawet kolczatka czy pierscieniowym doprawił glebe zeby pózniej juz nie poprawiac sam wiem bo mam od 5 klasy do 2 zazwyczaj mozaika i jaka by nie była ta 4 klasa to zeby to sensownie wygladało to ten wał kolczatka musiałby wazyc z 500-600 kg chyba ze jak ktos napisał musisz połaczyc pług z agregatem

Ja znajomemu spawałem na lekkie ziemie podwójny walek zrobiony z grzejnika do tego rama i ciagany na sztywno podnoszony razem z pługiem ale jak mowie na lekkie ziemie i raczej wyglada to po nim jak lekko zwałowane na lepsza ziemie sie nie nadaje bo w zasadzie mało widoczny efekt jego pracy

Mysle ze wyjdzie najtaniej bo za 100zl juz ze wszystkim sie zmiescisz

grzejnik był taki stary ze złomu jak ten http://www.integracja10.republika.pl/galeria/co/Dynamic/slides/fafir1.jpg

wojtal24    278

Z takiego grzejnika wał po dwóch metrach zalepiony cały nawet na lżejszych ziemiach ja tez po orce wyjeżdżam agregatem uprawowo-siewny i sieje prosto ewentualnie ciężką brona po orce przed siewem

ZETOR TEAM

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto