Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Petrygo stosuję w różnych pojazdach od ponad 20 lat i nic nie zjadło. Można je mieszać z każdym płynem na bazie glikolu monoetylowego - z niebieskim Borygiem można mieszać.

Opublikowano (edytowane)

Kupiłem niedawno C385 który zalany jest płynem glikolowym...(sprzedający nie podał konkretnej nazwy tylko rzucił takie hasełko)...co to jest za ustrojstwo ???

Edytowane przez Tomek7G
Gość Profil usunięty
Opublikowano

No jest to płyn nie zamarzający, ale i tak radzę Ci to wymienić przed zimą na nowy płyn bo ten może być rozcieńczony wodą i może zamarzać.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nie mówię że tak jest, ale jeżeli go masz od nie dawna to nigdy nic nie wiadomo, można kupić aerometr i sprawdzić jego gęstość, to jest coś podobnego jak do sprawdzania gęstości kwasu w akumulatorach tylko do płynu, normalnie powinno się płyn zmienić po 3 latach.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Nie wiem, ale w szkole nas uczyli, że mimo wszystko woda lepiej wymienia ciepło, ale powstaje kamień kotłowy co potwierdzam. U mnie na wodzie jest C-330, C-360 i bizon, a na płynie pronar

Opublikowano

kolego mlodymechanik teoria a praktyka to co innego

podam na swoim przykladzie c 330 pracowal z prasa sipma z 224 na wodzie i w poludnie w upal wskazowka na czerwone wchodzila pole po wymianie wody na borygo juz tego problemu nie bylo :blink:

teraz wszystkie ciagniki chodza na borygo i zadnych problemow z temp. nie ma

woda zakamienia chlodnice silnik uklad chlodzenia co w rezultacie przyczynia sie do slabszej wymiany ciepla z biegiem czasu a po za tym zobacz ile wazy chlodnica ktora 20 lat chodzila na wodzie w porownaniu z nowa albo nawet taka ktora pracowala na plynie roznica na pewno bedzie i to b. duza :rolleyes:

Opublikowano

Ciekawe czemu wodę leją do C 360.C 330 a jak kupi zachodniego to na płynie jeździ?Za lanie wody do chłodnicy powinni karać.

Popękane bloki,zakamienione chłodnice,zgniłe głowice.Same zalety.Powie że lepiej pali zimą-

doprowadź jeden z drugim ciągnik do dobrego stanu to zapali na mrozie bez gorącej wody.

Opublikowano

witam dzisiaj zalalem ursusa c-330 samym koncentratem i slysze rożne opinie na ten temat . Jeżeli nie jest to dobre rozwiazanie to niech ktos napisze jak to rozmieszac z góry dziekuje za pomoc

Opublikowano

Właśnie 2 dni temu zalewałem kombajn i sprzedawca mówił że koncentrat marznie przy -5 dopiero po zmieszaniu z wodą nabiera właściwości przeważnie miesza się pół na pół czyli np: 5l koncentratu i 5l wody najlepiej destylowanej wychodzi wtedy do ok. -35.

Opublikowano

Ja tam nie wydaję kasy na żadne boryga ani inne tego typu wynalazki, mam takie żródełko gdzie kupuje bimberek, to jak czasami się chłopakom nie uda za dobry to dostaje w baniaku gratis i tym zalewam. Tylko jest problem jak muszę swoim t25 premium jechać do sklepu, bo czasami mi lubią ci stacze podsklepowi upuścić z chłodnicy, już raz go o mało nie przegrzałem :blink:

Opublikowano

Zauważ kolego że mój t25 to wersja premium i ma szereg rozwiązań których w zwykłym władku nie ma. Zdjęcie mogę zrobić tylko najpierw musze iść do fotografa żeby mi wywołał klisze w aparacie i założył nową. Aha no i musisz mi podać swój adres i przelać na moje konto w banku pocztowym z 5-6 zł na przesyłke bo przecież ze swoich do interesu nie będę dokładał.

Pozdro

Opublikowano

Grzeje mi się ciągnik, Case MX 150 i chyba za dużo jednak,  termostat wyrzuciłem i dalej tak samo, identycznie się grzeje, żednej różnicy nie ma, po za tym że szybciej spada temperatura  jak stanę..

Kiedyś pamiętam ze do Bizona dawali  fabrycznie sodę kaustyczną w proszku?

Wlewałem też do 912 jakieś czyścidło i po 2 dniach spuszczałem troszkę pomogło.

Jak i czyścik polecacie do chłodnicy wlać i jeździć na nim, potem wypuścić.Coś sprawdzonego mnie interesuję

Opublikowano

K2 płyn do chłodnic jest w kolorze niebieskim i zielonym.

Czym się różnią?

Pytam bo będę musiał kupić coś do zetora 10145 bo wywaliło korek mrozowy.

Do tej pory miałem wszystko na petrygo Q z orlenu ale myślę o zmianie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez martinezo
      Witam.
      Zwracam się z pytaniem, jakim środkiem lub olejem konserwujecie swoje maszyny po zakończonym sezonie??
      Wiadomo, że najpierw trzeba maszynę dokładnie umyć, ale jak już wyschnie to stosujecie jakąś powłokę ochronną np. z jakiegoś oleju?? jeśli tak to, proszę o wskazówki jaki środek najlepiej zabezpiecza przed korozją elementy robocze i lakier maszyny (pomijamy olej przepracowany).
      Pozdrawiam użytkowników
    • Przez MFargo
      Ile jest w filtrów od hydrauliki w Massey Ferguson 2 czy 3 i jakie zamawiacie?
    • Przez przemek111447
      Witam.slyszałem ze jest dobrym rozwiazaniem dolanie benzyny do oleju napedowego w ilosci 5l na 70l oleju napedowego.Czy to dobre rozwiazanie i czy ktos to praktykował?A moze macie inne rozwiazania o ktorych nie wiem .....chetnie poczytam o tym i moze cos innego wybiore.Takie rozwiazanie z benzyna chce zastosowac w zetorze 7340 z 2003r i 3 letniej 110km forterze.
    • Przez jgcentrum
      Szanowni Państwo,
      W przypadku zapotrzebowania na wszelkiego rodzaju filtry (m.in. powietrza, oleju, hydrauliczne, przemysłowe) oraz łożyska, uprzejmie proszę o przesyłanie zapytań ofertowych. Z przyjemnością przygotujemy dla Państwa indywidualną ofertę dopasowaną do potrzeb.
      W razie pytań służę pomocą.
      Z wyrazami szacunku,
      [Twoje imię i nazwisko]
      JG Centrum Techniczne
      📞 +48 453 238 260
      📧 kontakt@zaopatrzenieprzemyslu.pl
      🌐 www.zaopatrzenieprzemyslu.pl
      Zapraszam również do zapoznania się z filtrami na naszym sklepie allegro link poniżej:
      https://allegro.pl/uzytkownik/Jgcentrum

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v