Skocz do zawartości
kml22

Przednia oś od C-4011 do C-328

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
C-4011
kml22    0

Witam !!

 

mam mały pytanie, ponieważ mam okazje kupić dosyć tanio oś od C-4011 miękką. Razem ze wspornikiem kompletna.

 

I teraz moje pytania:

 

C-328 ma wyjścia na 4 śruby, żeby wspornik przykręcić ale to ponoć nie jest problem bo 4 śruby według mnie w zupełności wystarczą. I czy na piasty w tej osi podejda kolla od 330

 

Co trzbea zrobić zeby przerobic os miekka na sztywna, i czy wogole po przerobce bedzie dalo sie to jakos spasowac z ukladem kierowniczym.

 

os chce zmienic, gdzy mam okorpne luzy, i starego typu

 

Prosze od odpowiedzi . Z gory dziekuje. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lopo    0

Według mnie nie warto zmieniać osi na tą od c-4011, chyba że zalerzy Ci na komforcie. Ja w swoim c-330( okrągła oś)

kasowałem luzy przy wsporniku i jestem zadowolony, kupiłem sworzeń, tulejki i podkładki dystansujące koszt całkowity ok. 60 zł. i nie mam już problemu z przednią osią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kml22    0

Gdybym miał okrągłą oś to też bym nie zmieniał, ale mam oś starego typu jeszcze :/ I ma okropne luzy. A chce kupić od C-4011 i przerobić na sztywną, tylko nie mam zielonego pojęcia co trzeba kupić aby to zmienić koszty i czy to wogóle bedzie jezdzic, bo wspornik to napewno podejdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

quercus    7

Ale chyba okrągła oś jest właśnie starego typu. A te w kształcie litery U to już M-ki miały. O ile się nie mylę.


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kml22    0

W c-328 mam jeszcze tta najstarsza, co nie ma mozliwosci rozsuwania. Dlatego chce ja zmienic bo brzydka jak nieszczescie i luzy sakramenckie, lekko kierownice skrece to cale podworko ryje, a na szybkosci trzeba strasznie uwazac zeby nie wyrwalo kierownicy z rak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

Trzeba przerabiać wspornik (ten od 40stki) inaczej nie da rady. Miałem ten problem przy zmianie silnika w zetorze na silnik od 328.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    100

przerabia z miękkiej na sztywną to się chyba nie opłaca z tego co wiem to są inne zwrotnice i półosie jedna półoś to koszt 150 złoty z tyle kupowałem do c 355 w grudniu a zwrotnica to około 60 plus tulejki i zostaje pytanie po co przerabiać miękką na sztywna i psuć komfort jak masz możliwość kupienia tanio miękką w dobrym stanie to bierz zakładaj i jeździj a koła mogą ci nie pasować bo 4011 miały koła na 4 śruby a ciapek na 5 ale wystarczy przełożyć piasty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cornic    0

Co do wspornika to nie wiem czy doprze myślę ale jeżeli rozstaw otworów na szpilki łączące z blokiem jest taki jak c-360 czy też c-330 to na pewno nie będzie pasować. Trzeba rozwiercać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malorolny    0
W c-328 mam jeszcze tta najstarsza, co nie ma mozliwosci rozsuwania. Dlatego chce ja zmienic bo brzydka jak nieszczescie i luzy sakramenckie, lekko kierownice skrece to cale podworko ryje, a na szybkosci trzeba strasznie uwazac zeby nie wyrwalo kierownicy z rak
To wstaw sobie nowe tulejki , koszt o ile pamiętam 40 zeta ............ bez komentarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Bierz i zakładaj wdedy sie fajnie jeździ bo nie trzęsie tylko przełóż piasty od 16 kół i jazda. U mnie koleś ma w C-360 miekki przód i koła 16. Oj żeby się dało założyć do ruska to by była jazda na miękkiej osi


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    195

Nie wiem jak do 28, ale z 360 do 330 można założyć, ale montuję się inny wspornik, lub robi się z blachy 10-12mm przystawki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widziałem taką przeróbkę z tym że do c328 założony był kompletny wspornik od c 360 oczywiście oś też (okrągła), na oryginalnym wsporniku od c328 nie da rady tego zamontować trzeba przerobić tak jak kolega wyżej napisał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eemil    0

Witam posiadam Ursusa c 328 z 1965 roku ma jeszcze pierwszą oś jaką tam zamontowała fabryka to akurat nie udana wersja osi słyszałem że można zamontować oś ze wspornikiem od 4011 czy ktoś morze mi coś podpowiedzieć ???? :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    378

Kolego wspornik od4011 jest stalowy więc można odciąć mocowanie od silnika i wspawać blachę z rozstawem szpilek c-328.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil927    169

żeby nie zakładac nowego tematu - zawsze się zastanawiałem czy sama oś od c360 np płaska pasowałaby w wspornik osi okrągłej od c330 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eemil    0

Mam już oś od 4011 znalazłem człowieka takiego co już to robił i mówił że wystarczy przyspawać do wspornika (4011) ceowniki 10 i już odsadzenie będzie pasowało jeszcze parę dni i zacznę tworzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez UrsuserM
      Chciałbym założyć podkładki dystansowe na przednią oś bo mam spory luz i chciałbym sie zapytać czy trzeba do tego wyjmować
      wspornik osi czy da sie wyjać sworzerzeń od przodu
    • Przez aero2
      Witam.
      Mam problem prawe przednie koło mi się rozkręca buja w Ursus C-330M to znaczy na razie chodzi ale jest przerwa w nim prawie 1 cm.
      Prawdopodobnie padło coś od orki bo ciągle ją robiłem przez 1,5 roku czy ktoś może powiedzieć co to za część trzeba wymienić kupić?
    • Przez adhock
      Czołem koledzy,
       
      Tak jak w temacie, przy szybszej jeździe na drodze ciapek zaczyna mi wpadać w wibracje, ewidentnie od przedniej osi. Ale pojawiają się one tylko przy pewnej prędkości. Powyżej i poniżej niej drgań nie ma.
      Oś była regenerowana: wymienione tulejki miedziane na osi i na zwrotnicach.
       
      Z czego to może wynikać? Zła zbieżność? Luzy w ukł. kierowniczym?
       
       
    • Przez Gazda999
      Ma problem z osią ,luzy niemiłosierne wiadomo tulejki nowe sworzeń też mam nowy ,ale niestety otwór w osi płaskiej też wyrobiony ,myślałem kupić koszt ok 150 pln ,ale sprzedawca mi odradził i poradził regenerować starą.Moje pytanie jak zregenerować ?w jaki sposób ?może ktoś już to robił ?
       
    • Przez wrobelek02
      Witam, czy ktoś mógłby mi pokrótce napisać jak wymienić tulejki sworznia( oś płaska), od czego zacząć.
×