Gość

renault 120.54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
qazz    0

Jak wyglada kontrolka cisnienia w skrzyni?Czasem zapala sie wykrzyknik ale rzadko.Polbiegi wchoda ladnie nic nie szarpie i przy ruszani tez ładnie rusza bez szarpania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Wrzuć zdjęcie górnych kontrolek - powinieneś je mieć nad kierownicą.

 

Jeśli nie szarpie i działa płynnie a tylko namyśla się zbyt długo to powiem szczerze, że nie mam wielkiego pola popisu. Posprawdzaj wszystkie złącza elektryczne i czujniki. W takim przypadku kalibracja skrzyni raczej jest zbędna lecz podpięcie laptopa (METADIAG-a) do złącza komputera ciągnika przydałoby się.

 

Obejrzyj dokładnie ciągnik a z całą pewnością znajdziesz elektrozawory na skrzyni i zawór proporcjonalny przy silniku – to nie jest takie trudne, tym bardziej iż były już takie tematy a nawet zamieszczane zdjęcia na forum. Jeśli masz z tym problemy z ich znalezieniem trudno będzie pójść dalej.

 


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazz    0

 U mnie dwie cewki te wsrodku sa przypalone.Od czego one sa?

[galleryimg=345501]

Nie moge dodac zdjecia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

To jest Nectra. Te dwa większe to zawory proporcjonalne: jeden obsługuje półbieg 2, zaś drugi 1, 3 oraz wsteczny.

Prawdopodobnie znalazłeś przyczynę. Cewki trzeba wymienić.

 

Co do kontrolek sprawdź, czy żarówki nie są przepalone. Od skrzyni powinna być trzecia lub czwarta od prawej.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazz    0

Musze caly kupic elektrozawór czy tylko cewke (ten plastik)? Gdzie moge to kupic i jaki koszt moze byc? Mowisz ze te dwie cewki sa od polbiegow i od wstecznego,a od jazdy do przodu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Cały elektrozawór będzie drogi, nowy w granicach 1500 zł, używany połowa ceny. Samą cewkę myślę, że kupisz za 100-160 zł.

Ta skrzynia jest skomplikowana w naprawie. Nie jestem jej znawcą i nawet nie będę próbował tłumaczyć Ci, jak ona działa. Jak masz całą wyspę na wierzchu to sprawdź wszystkie elektrozawory. Rób zdjęcia, aby potem odpowiednio złożyć.

 


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumiarz1    0

AlaCapone  potrzebuje się z Tobą  z kontaktować proszę zadzwon na ten numer tel. 509276225 lub napisz na gumiarz1@wp.pl chodzi mi o ciągnik renault 120.54  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gumiarz1    0

Koledzy mam pytanie , co jest jak przekroczę obroty silnika 1800 to zapala mi się czerwona lampka ostatnia po prawej  ten wykrzyknik i włącza sygnał jak zejdę  z  obrotów to się wyłącza  , to samo się dzieje na asfalcie jak i w polu , sprawdzałem czujnik obrotów wału ten pod rozrusznikiem ,przeczyściłem jego wtyczkę i nic nie pomogło ,czy może to być przyczyną ze jeżdżę na włączonym przednim napędzie którego nie mogę wyłączyć i też nie wiem czy to jest wina braku prądu na wyłączniku a potem elektrozaworze , czy może tłoczek w dzielniku jest tego przyczyną , nadmienię ze wspomaganie chodzi super półbiegi też chodzą  i sprzęgło równo bierze nie zrywa

druga sprawa to szalejąca wskazówka obrotomierza kupionego jako zamiennik na OLX bo  orginalny  raz chodził raz nie wiec kupiłem zamiennik ale sytuacja się powtarzała jak w orginalnym więc alternator dałem do przeglądu ,elektryk wymienił regulator  i miało być wszystko dobrze ale tak nie jest  nadal ta wskazówka na wolnych obrotach szaleje raz pokazuje 700 obrotów potem rośnie na 3000 i spada na 1500 i znowu rośnie i spada , ale jak  w polu silnik dostaje po garach to trzyma stałe obroty np. 1400 lub 1600 bo przy 1800  załącza się piszczyk i ta kontrolka  , myślę o nowym alternatorze  ale to wydatek około 400 zł , ale wcześniej  elektryk go pomierzy  na załączonym silniku  a wy co o tym myślicie czekam na podpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wit24    0

kupując ciągnik ja i sprzedający zadowolony po paru miesiącach tylko sprzedający zadowolony ja już nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Akurat kolega @gumiarz1 jest zadowolony z tego ciągnika Renault 120.54

Pragnie jedynie usunąć wszystkie usterki - to raczej zaleta.

  • Like 1

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wit24    0

witam,zaczyna mi szarpać przy ruszaniu przód tył,półbiegi wolno przerzuca a wszystko zaczeło się po wymianie oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wit24    0

witam,dzisiaj to już lekka przesada padły hamulce i pali się ten trójkąt z wykrzyknikiem na wolnych obrotach od czego on jest ciśnienie skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
irus353    1

Na pierwszy rzut oka wygląda na kompletny... obciązniki, osłony , błotniki itp... opony widać bez tragedii chociaż tył ... pneumatyka na plus . A co więcej to tylko na żywo. Można sie pokusić i go oglądnąć. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Limousine99    0
Witam planuje zakupić renault - będzie to mój pierwszy ciągnik z silnikiem MWM. Mam na oku https://www.otomoto.pl/oferta/renault-103-54-renault-103-54-ID6zvSd0.html#seller zamierzam dobrać szersze ogumiene i obciążniki. Co sądzicie lepiej coś takiego 93km 4 cylindry czy np. 106.54 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawelek998    23

A jak z elektrohydrauliką w tych ciagnikach? Bardzo awaryjna? Bo nie wiem czy pchać się w elektronikę czy szukać czegoś bardziej mechanicznego?

Na co zwracać uwagę przy zakupie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
irus353    1
Dnia 9.02.2018 o 12:33, Pawelek998 napisał:

A jak z elektrohydrauliką w tych ciagnikach? Bardzo awaryjna? Bo nie wiem czy pchać się w elektronikę czy szukać czegoś bardziej mechanicznego?

Na co zwracać uwagę przy zakupie?

byłem w podobnej sytuacji , trafiła się cała mechaniczna to taka kupiłem i jestem narazie zadowolony, chociaż z jeden półbieg by się przydał niekiedy.... Wiadomo każdy będzie chwalił to co ma.... Szukaj obojetnie jakiego traktora nie malowanego, zeby sylikon nie wystawał z pod każdej uszczelki itp... Poprostu żeby był nie wymęczony...... 

Edytowano przez irus353

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

jeśli masz w okolicy mechanika posiadającego odpowiednią wiedzę i sprzęt diagnostyczny to możesz się rozglądać za ciągnikiem z taką skrzynią, komfort pracy będzie większy, ale koszty eksploatacyjne też

jeśli nie wymagasz cudów to w zupełności wystarczy Ci 16/16

 


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

W większości przypadków wystarcza 12x12. Elektronika jest super multi cool - zajefajna, ale wymaga dbania i serwisowania, odpowiedniej jakości olejów, okresowej kalibracji i można cieszyć się życiem.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skhmadaje    0

W Gutanowie starszy sprzedawca jest strasznie chamowaty, właściwie nic nawet nie odliliśmy, nie zawiele gadaliśmy, tak cały czas traktował nas jak potencjalne zło i traktował nas z góry i praktycznie nas wyrzucił bez powodu. Dziwny gość.

Nie polecam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj