Skocz do zawartości

Polecane posty

k110    3

Podpowie ktoś co sie dzieje z moimi malinami?

post-9270-0-95125000-1499435872_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mmarta1982    0

Tutaj to mi wskazuje jakby było jakieś poparzenie opryskiem (za duże stężenie lub nieodpowiednie warunki do oprysku być może nawet to objaw fitotoksyczności). Na pierwszym zdjęciu końcówki liści poprzypalane tak jakby środek spłynął na brzegi liści i je poparzył. Z magnezem to nie ma nic wspólnego.

Tylko że liście usychają od dołu gurne są ok może dać asahi czy nic na razie nie kombinować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strucha123    0

witam ! kto wie co to za szkodnik lub czego to objawy i czym zwalczyć? Malina jesienna

 

Załączam miniaturki:

post-151638-0-31373400-1499442406_thumb.post-151638-0-21110200-1499442211_thumb.post-151638-0-07096600-1499442366_thumb.post-151638-0-98626600-1499442254_thumb.post-151638-0-17763000-1499442308_thumb.post-151638-0-34687700-1499442457_thumb.post-151638-0-85984100-1499442500_thumb.

 

post-151638-0-21110200-1499442211_thumb.jpg

post-151638-0-98626600-1499442254_thumb.jpg

post-151638-0-17763000-1499442308_thumb.jpg

post-151638-0-07096600-1499442366_thumb.jpg

post-151638-0-31373400-1499442406_thumb.jpg

post-151638-0-34687700-1499442457_thumb.jpg

post-151638-0-85984100-1499442500_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

k110    3

U mnie tez to jest i prawdopodobnie jedynie oprysk Ortus sobie z tym radzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gwozd    101

U mnie na polanie też jest trochę takich liści jak na drugim zdjęciu. Niewiele ale są. To efekt żerowania przędziorków?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz74    1

sam ortus nie poradzi najlepiej zmieszac go z nisuronem lub opryskac enwidorem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gwozd    101

Patrzyłem przez lupe i nie widziałem przędziorków

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
18paradise    0

Witam ponownie.Czy moze ktos mi doradzic co zrobic czy moge cos zaradzic na niektorych krzakach cos takiego mam!

post-217049-0-36327700-1499626746_thumb.jpg

post-217049-0-89232500-1499626776_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marluk    29

Patrzyłem przez lupe i nie widziałem przędziorków

 

no wlasnie, ja tez to mam troche i pojade moze jutro Mospilanem bo pozniej juz karencja nie pozwoli na niego.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wernychor    0

czy ktoś posiada przechybe i może załączyć jej zdjęcia?? ewentualnie zdjęcia innych mniej znanych odmian?? :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gerald987    1

Co to jrst? Wirus? szpeciel? Nie wiem czy wyciąc czy pryskac czyms po zbiorach. Odmiana Glen

post-152994-0-51968500-1499748608_thumb.jpg

post-152994-0-64876600-1499748638_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jarekleczna    1

O fajnie, że wstawiłeś foto - miałem robić to samo. Pierwszy raz pojawiły mi się takie plamki na liściach ;/ 

 

 

I jeszcze jedno pytanie do osób z Lubelskiego, jaką macie cenę malin ? Fajnie jakby ktoś się orientował ile płacą osmolice ..... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gerald987    1

na osmo z posrednikiem z wczoraj 4 zl. Tak ze na rampie pewnie 4,5 cos kolo tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thor1984    7

gerald czy cała roślina ma talie liście czy może od góry krzaka to się zaczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sim200    3

Myśleliście, że maliny to taka łatwa uprawa? To się zdziwicie, połowa Abo więcej tych nowych nasadzeń niedługo pójdzie pod pług, albo same znikną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lipp    0

Witam. Te jasnozielone plamy na liściach to najprawdopodobniej szpeciel, ciężko z cholerstwem walczyć. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racyl    4

Myśleliście, że maliny to taka łatwa uprawa? To się zdziwicie, połowa Abo więcej tych nowych nasadzeń niedługo pójdzie pod pług, albo same znikną.

 

znalazł się wybraniec losu :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thor1984    7

Kolego ja też miałem takie liście z tym ,że w znacznej części na górze rośliny. Kilka oprysków żelazem, mikrokomplexem i bombardierem i może nie jakoś od razu ale po pewnym czasie jest zdecydowana poprawa. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gwozd    101

Wiele osób uwarza że malina jesienna będzie rosła jak pokrzywa. Jak będą pasawać jej warunki to będzie rosła. Zresztą nawet pokrzywa nie urośnie wszędzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galars19    0

cena  maliny na dzis to ekstra tylko odmiana laszka po 4,50 

1 klasa 4,30 

pulpa 4

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marluk    29

mam sadzonke maliny laszka jak by ktos potrzebowal

 

cena? nie rozsypuja ci sie owoce? Z reszta przeciez nie powiesz ze tak ;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×