Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ostatnio mój ursus 3512 słabo coś pali tzn akumulator dobry, kreci bardzo długo zanim zapali i nie wiem co jest tego przyczyną, oczywiście podgrzewam świecą żarowa przed odpalaniem ale tak jak mówię kręci i kręci a nie odpala. Czy może na to mieć wpływ zła pompka paliwa chodzi mi o tą ręczną bo jak nią pompuje to czuje że ona wcale nie bierze czyli chyba jest zła. Temperatura ok 0 stopni a on nie pali po na prawdę baaaardzo długim kręceniu w końcu załapie a jak już odpali to później nie ma problemów z odpaleniem pali na dotyk. Z góry dziękuje za wskazówki.

Opublikowano

Pompując pompką możesz nie czuć podawania bo to zależy od tego jak stanie krzywka napędzająca pompkę. Jak stanie dobrze to pompuje się na maxa a jak stanie inaczej to nic nie pompuje. po prostu jak nie czuć pompowania to trzeba trochę jeszcze krętnąć rozrusznikiem aby wałek przetoczył się w inna pozycję i wtedy jeszcze spróbować. Ja swojego w największe mrozy odplam tak:

1. przekecam kluczyk na grzanie świecy płomienowej

2. liczę do dwudziestu pięciu na głos ;)

3. wciskam sprzęgło

4. zapłon

5. jak już ałapie to spowrotem na świecę płomieniową (nie puszczam całkiem kluczyka)

6. jak już ałapie prawidłowo wtedy puszczam

Ostanio przy silnych mrozach pochodził 10 minut i zgasł bo paliwo przyłapało w zbioniku (temp. na zewnątrz -22*) A poza tym nigdy żadnych problemów (trzeba pilnować akumulatora i paliwa) a mam go już 14 lat. :unsure: Dodam jeszcze że od nowości tylko olej Turdus (choć w mrozy to widziałem ze się z niego robi lekki miód :P ) i już powyżej 5000 mth ma.

Opublikowano

spr czy jest dobry rozrusznik. u mnie w mf 255 miałem tak, że latem palił git a jesienia miał problemy. okazało się że rozrusznik miał przebicie na wirniku i na stojanie. Że oba elementy były niedobre zdecydowałem się na kupno rozrusznika planetarnego (szybkobieżnego) w grene i jak na razie jestem z niego bardzo zadowolony. pozdrawiam.

Opublikowano

raczej to nie pompka chyba ze ciągnik przerywa lub gasnie.Może to być pompa lub głowica.

 

przecież napisał że jak odpali to później pali na dotyk także nie może to być pompa lub głowica.

Opublikowano

Wtryskiwacze do wymiany, a dokładnie końcówki, jeżeli źle rozpylają ( "leją") to będzie bardzo ciężko palił. Mój bardzo ciężko palił (ostatnio wywaliło mi uszczelkę pod głowicąi czeka na naprawę) mimo ,że ma niecałego tysiaka mth po kapitalce, pompa wtryskowa po regeneracji, nowy szybkobieżny rozrusznik, nowa świeca płomieniowa, końcówki zmienialiśmy podczas kapitalki ale teraz taki badziew sprzedają ,że szok. U nas po pół roku ojciec coś dłubał się przy silniku, i okazało się ,że 1 lub 2 (dokładnie nie pamiętam) nie wytrzymały pół roku eksploatacji, mimo że końcówki wymieniał mechanik. Ja obstawiam końcówki wtryskiwaczy ;)

Mój kopcił na biało, powoli zaczynał łapać i po 20 sekundach kręcenia odpalał, powyżej -15 mrozu nawet nie ma co próbować :P

na chwilę obecną jest zalany płynem :unsure:

Opublikowano

Dziękuje za wszystkie wypowiedzi dzisiaj może sprawdzę tą świecę a dodam jeszcze ze po tym długim kręceniu jak już uda się mu zapalić to tak kilkanaście sekund chodzi "kulawo" tzn jakby nie na wszystkich cylindrach pracował ale później już równiutko i przy następnych odpaleniach też chodzi już równo.Dodam że ma już powyżej 4 tys motogodzin.

Opublikowano

Sprawdz najpierw koncowki wtryskow.

 

I druga sprawa. Draze ten temat juz chwile i wydaje mi sie, ze sprzedawane paliwa czy to z Orlenu, BP, czy innych lotosow poprostu sie nie nadaja. Jestem wlasnie po remoncie wtryskiwaczy w samochodzie- zabilo je w ciagu ok 2 tygodni. Wiec co je tak rozwalilo? 

 

Wiec sprawdz wtryskiwacze, jak mozesz to profilaktycznie dolej troche miksolu do ropki. 

Opublikowano

Sprawa się wyjaśniła przyczyną była zła świeca płomieniowa dzisiaj sprawdziłem ją a miałem możliwość założenia dobrej i na dobrej odpalił bez problemu. Także raz jeszcze wielkie dzięki wszystkim którzy starali się pomóc bo już miałem kupować nową pompkę :unsure:

Opublikowano

witam

Również mam problem z uruchomieniem silnika w U3512. W lato palił dosłownie od przekręcenia kluczyka. <b>Teraz w ujemnych temperaturach pali tak samo jak c-360-3P. Trzeba potrzymać na rozruszniku i zapala.</b>

Myślę ze problem tkwi w nieprawidłowym działaniu świecy płomiennej (co prawda nowa założona na wiosnę ale chyba jednak nie do końca jest sprawna, wcześniejsza lała paliwem do kolektora).

 

Po jakim czasie olej napędowy powinien się zapalić?? bo myślę że jak nazwa płomieniowa to się pali z niej.

Na razie odkręciłem przewód os sprężarki, żeby było łatwiej włożyć rękę i wykręcić świece.

Tak na marginesie... po grzaniu jakieś pół minuty i kręceniu rozrusznikiem w jednej chwili sprężarka wypchnęła dym z oleju napędowego... toteż moje podejrzenie że paliwo się nie zapala

Prąd na pewno jest, świeca pobiera 15 A.... mało czy dużo

Opublikowano

a co sądzicie o stosowaniu tego samo-startu(eteru)??podobno troche szkodliwy dla silnika??(czasem go stosuje wtedy nie męcze rozrusznika i akumulatora)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v