Skocz do zawartości

Jak Uzyskać dostęp do katalogów AGCO LOGIN hasło


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam, czy wiecie może jak uzyskać dostęp do katalogów AGCO , massey fendta itd... dzwoniłem do korbanka, ale powiedzieli ze ostatni raz robiłem u nich zakupy dwa lata temu i nie jestem stałym klientem ... mam massey 8170 i fendta 926 .. a katalog potrzebny ...

Macie jakieś rozwiązania?

Opublikowano

 

Username: JCIdemo

Password: jordan

​zmieniamy jeszcze na dole Europe na Ameryke północną  i GO

katalogi w wersji amerykańskiej 

 

 

agcopartsbook.com

wszystkich modeli nie ma, a niektóre lekko się róznią. Dobre do podglądu co i jak jest złożone.

Opublikowano

Dzwoniłem do 
Gravit 
Agromarek
sarna 
korbanek
Agro jurek 
nikt ci tego nie da. ani nie otworzą ci kona jak nie jesteś serwisem czy czymś takim  lub nie masz umowy z AGCO polska

Opublikowano

widać mają klienta w nosie i lepiej przez telefon godzinę tłumaczyć co się chce... ja załatwiłem w Roldam bez żadnych problemów choć bym się nie zdziwił jeśli obowiązuje ich rejonizacja

Opublikowano

Ale dostałeś do katalogów części czy do manuala bo to są 2 rożne sprawy do katalogów mogą mi dać ale nie do manuali serwisowych. A do katalogów nie potrzepuje bo ma PDF kilka rodzajów i tez ten dostęp prze VPN przez kont guesta . 

Opublikowano

Witam Panów.  A może ma ktoś katalogi do MF 375 ?. Będę próbował uzyskać login i hasło do stron AGCO. Pierwsze próby były fiaskiem i mnie zbyto ale spróbuje w Roldam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v