News

Polecane posty

darek1987    0

Witam ślizga mi się sprzęgło w r3 evo 2500 h pracy z ładowaczem czołowym, rozpołowiłem traktor i niestety do wymiany jest nie tylko tarcza ale i docisk. Przeczytałem na forum że to wszystko przez zastosowaną tam tarczę ceramiczną więc chciałbym ją teraz zmienić na mineralną niestety jest problem z ich dostępnością a poza tym cena mineralnej jest bardzo zbliżona do ceramicznej ok 1000zł. Na internecie można znależć tarcze mineralne o takich samych wymiarach za 500zł ale w specyfikacji tych tarczy nie ma mojego modelu ciągnika tylko starsze i nie wiem czy będzie pasowała a nie chcę wyżucic w błoto kasy może ktoś już próbował zakładać zamienniki i mógłby podać ich numery katalogowe ewentualnie sklepy w których można je dostać. Tarcza oryginalna ma numer katalogowy 0.012.7095.3/20 wymiar 325mm 36x40mm wałek 24zęby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrorobert    52

to masz ten sam problem jak ja , u mnie tez przy podobnym przebiegu trzeba było wymienić tarcze i docisk  

Nie masz problemu z mruczeneim ciagnika przy ruszaniu i pyleniem tej tarczy na rozrusznik co skutkuje jego zacinaniem sie wystepuje to jak juz sie konczy tarcza?

tarcza ceramiczna jest lepsza bo nie przypalisz jej jak zwykłej ale za to trzeba wymienić i docisk co znacznie zwiększa koszt naprawy    

Dodam jeszcze ze mam teraz 3tys mtg czyli zrobiłem 500mtg i na tym juz tyle nie pojeździ bo już gorzej chodzi w porównaniu jak był nowy 

Edytowano przez agrorobert

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek1987    0

To mruczenie było od nowości więc się tym zbyt nie przejmowałem, przy rozpoławianiu okazało się że pyłu jest mnóstwo ale z rozrusznikiem jak do tej pory nie mam problemu. Rozpoławianie tego ciągnika jest bardzo proste więc wolę rozbierać go dwa razy częściej i płacić za tarczę 500zł niż za cały komplet 2500zł a to jeszcze nie wszystko bo do splantowania jest koło zamachowe a kto wie czy następnym razem nie będzie do wymiany. Nie wiem ile ono kosztuje ale wolę nie sprawdzać.

Myślę że w tym tygodniu uda mi się go złożyć to napiszę co i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

agrorobert    52

koło zamachowe kosztuje chyba 5 tys
U mnie koło zamachowe trochę splantowalem i przykryciem nie w te same miejsce jak było bo silnik staje zazwyczaj w tym samym miejscu i tylko w tym miejscu było trochę uszczerbku
U mnie też od nowości tak mruczy przy ruszaniu przy zmianie tarczy na nowej to parę mtg nic nie było słuchać ale jak się dotarło i dopasowalo to dźwięk powrócił
ten pył to z tarczy,
Szkoda bo ze człowiek oszczędny i nie dołożył te 10 tys do to by był i rewers elektro-hydrauliczny i więcej biegów bo pod obciążeniem dochodzą i co za tym idzie mogę sprzęgło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek1987    0

Teraz też tego żałuję chociaż u mnie zakup ze zwykłym sprzęgłem był spowodowany bardziej przeświadczeniem o jego prostocie i bezawaryjności. Korzystałem z PROW 60% zwrotu więc te kilka tysięcy nie robiło mi różnicy.

Edytowano przez darek1987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez silver90
      Witam. Mam pytanie jak sprawdzić czy czujnik SBA jest sprawny , czy da się go zregenerować i kto sie tego podejmie.Czy są zamienniki tego czujnika?
      Z góry dziękuje za odpowiedz.
    • Przez Rolnik24120
      Witam
      Posiadam Same Antares 130 i mam problem bo nie wiem jaki ma być luz zaworowy
    • Przez Rolnik24120
      Jaka ma być temperatura spalin aby prawidłowo ustawić dawki w Same Antares 130 ?
    • Przez Hulaj_
      Witam ,
      pacjent to mf 6180 rok 95 skrzynia dynashift 4 półbiegi revers elektro-hydrauliczny, planuje wymienić olej oraz filtry w skrzyni  i tutaj pojawia się kilka pytań:
      Jaka jest pojemność skrzyni, chodzi oczywiście ile oleju należy dolać przy wymianie?
      Gdzie znajdują się korek spustowy, uzupełniający oraz filtry ?
      Jaki jest zalecany olej do tej skrzyni?
      Ciągnik to nowy nabytek i duży przeskok z ruskiego i 60tki stąd brak wiedzy.
      Pozdrawiam
       
    • Przez zxy
      Temat założyłem bardziej z ciekawości niż potrzeby, chociaż w przyszłości na pewno mi  się przyda.
      Jak to jest z tą regulacją w NH TD80D?
      Pedały w podłodze- regulacja nie odbywa się  za pomocą linki, lecz cięgna pod kabiną.
      Jeśli sprzęgło bierze za wysoko to trzeba cięgno popuścić czy podkręcić? Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić ;D
      Lepiej żeby było trochę luzy jałowego czy "na sztywno"?
      Nie wiem czy poprawie rozumiem definicje luzu jałowego. W moim toku myślenia sprzęgło nie bierze od razu lecz po wciśnięciu pedału o te kilka mm, jeśli moje myślenie jest złe to będę wdzięczny za prawidłowe wytłumaczenie i odpowiedź na pytania.
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.