Skocz do zawartości
News

Polecane posty

darek1987    0

Witam ślizga mi się sprzęgło w r3 evo 2500 h pracy z ładowaczem czołowym, rozpołowiłem traktor i niestety do wymiany jest nie tylko tarcza ale i docisk. Przeczytałem na forum że to wszystko przez zastosowaną tam tarczę ceramiczną więc chciałbym ją teraz zmienić na mineralną niestety jest problem z ich dostępnością a poza tym cena mineralnej jest bardzo zbliżona do ceramicznej ok 1000zł. Na internecie można znależć tarcze mineralne o takich samych wymiarach za 500zł ale w specyfikacji tych tarczy nie ma mojego modelu ciągnika tylko starsze i nie wiem czy będzie pasowała a nie chcę wyżucic w błoto kasy może ktoś już próbował zakładać zamienniki i mógłby podać ich numery katalogowe ewentualnie sklepy w których można je dostać. Tarcza oryginalna ma numer katalogowy 0.012.7095.3/20 wymiar 325mm 36x40mm wałek 24zęby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agrorobert    52

to masz ten sam problem jak ja , u mnie tez przy podobnym przebiegu trzeba było wymienić tarcze i docisk  

Nie masz problemu z mruczeneim ciagnika przy ruszaniu i pyleniem tej tarczy na rozrusznik co skutkuje jego zacinaniem sie wystepuje to jak juz sie konczy tarcza?

tarcza ceramiczna jest lepsza bo nie przypalisz jej jak zwykłej ale za to trzeba wymienić i docisk co znacznie zwiększa koszt naprawy    

Dodam jeszcze ze mam teraz 3tys mtg czyli zrobiłem 500mtg i na tym juz tyle nie pojeździ bo już gorzej chodzi w porównaniu jak był nowy 

Edytowano przez agrorobert

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek1987    0

To mruczenie było od nowości więc się tym zbyt nie przejmowałem, przy rozpoławianiu okazało się że pyłu jest mnóstwo ale z rozrusznikiem jak do tej pory nie mam problemu. Rozpoławianie tego ciągnika jest bardzo proste więc wolę rozbierać go dwa razy częściej i płacić za tarczę 500zł niż za cały komplet 2500zł a to jeszcze nie wszystko bo do splantowania jest koło zamachowe a kto wie czy następnym razem nie będzie do wymiany. Nie wiem ile ono kosztuje ale wolę nie sprawdzać.

Myślę że w tym tygodniu uda mi się go złożyć to napiszę co i jak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

agrorobert    52

koło zamachowe kosztuje chyba 5 tys
U mnie koło zamachowe trochę splantowalem i przykryciem nie w te same miejsce jak było bo silnik staje zazwyczaj w tym samym miejscu i tylko w tym miejscu było trochę uszczerbku
U mnie też od nowości tak mruczy przy ruszaniu przy zmianie tarczy na nowej to parę mtg nic nie było słuchać ale jak się dotarło i dopasowalo to dźwięk powrócił
ten pył to z tarczy,
Szkoda bo ze człowiek oszczędny i nie dołożył te 10 tys do to by był i rewers elektro-hydrauliczny i więcej biegów bo pod obciążeniem dochodzą i co za tym idzie mogę sprzęgło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek1987    0

Teraz też tego żałuję chociaż u mnie zakup ze zwykłym sprzęgłem był spowodowany bardziej przeświadczeniem o jego prostocie i bezawaryjności. Korzystałem z PROW 60% zwrotu więc te kilka tysięcy nie robiło mi różnicy.

Edytowano przez darek1987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Arto96
      Witam. Czy w Proximie 85 Plus jest jakaś regulacja sprzęgła ? Objaw jest taki, że sprzęgło zaczyna ciągnąć. Po wciśnięciu sprzęgła, zaczyna powoli się toczyć do przodu jakby dobrze nie wysprzęglał. Pompka i wysprzęglik pracują poprawnie, wycieków nie widać. Szukałem klapki ale nigdzie nie widać dostępu do sprzęgła.
    • Przez macko25
      mam pytanie dla tych posiadaczy tego ciągnika co u was wymieniali po 600godzinach nadal tylko olej w silniku i filtry a kiedy w skrzyni?gwarancja mi sie skończyła i teraz nie wiem co robić już serwisantów nie chce kasuja jak diabli
    • Przez Nikita_Bennet
      Witajcie, robił to ktoś?
      Jak się do tego dobrać aby nie rozwalić niczego, mam luz na tym co jest skierowany do tyłu ciągnika i chcę to zrobić zanim rozwali ten z przodu.
      MTZ 952.3.
      Jeden krzyżak to 20-60 zł max z tego co patrzę po allegro więc tyle co nic a jak zrobię to następne 6-7 lat będzie spokój.
      A i czy jest sens wstawiania takiego z kalamitką? Bo widzę że są takowe.
       
      No i o co chodzi z tymi wałkami - od 80 zł do ponad 200zł??
    • Przez Mati_claas86
      Witam. Koledzy mam pytanie zdemątowałem sprzęgło i wyjołem tarczę  i czy teraz trzeba je regulować czy można złożyć tak jak było?
    • Przez bubel500
      Witam, wymieniłem dziś w Zetorze 6718 filtr oleju typu "bąk" na filtry PP z podstawą od 7211 taka jak na zdjęciu: 
      Problem w tym, że po pracowałem na tym filtrze jakieś 2-3 godziny, i podczas jazdy, zobaczyłem że spada ciśnienie oleju, zatrzymałem się, i okazało się że wywaliło olej przez odmę, i tu moje pytanie, czy można normalnie zmienić filtr typu bąk na pp bez żadnych problemów, czy trzeba jakieś przeróbki dokonać? Ja obstawiam że filtr pp dostałem nie od tego pojazdu, i się zablokował, dlatego wywaliło, Ciśnienie po wymianie bąka na pp na zimnym na obrotach 5 atm, na wolnych 4, na gorącym ( 80 stopni ) wysokie obroty 4, niskie 2 atm. 
      Pozdrawiam!
      Dodam tylko że  przez 2 godziny było, okej, a większość oleju wygoniło podczas jazdy, na odcinku 100 metrów

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.