Skocz do zawartości
adrian123292

Problem z hamulcami Deutz-Fahr k110

Polecane posty

Napisano (edytowany)

Witam forumowiczów. Mam problem z moim deutzem k110. Otóż podczas jazdy po drodze sam mi hamuje czasami na prawe koło tył. Musze się wtedy zatrzymać, wrzucić na luz wcisnąć kilka razy hamulec i wtedy puszcza i można jechać dalej. Czasami zdarza się to kilkakrotnie czasami raz ale strasznie to wkurza bo nie wiadomo jak to naprawić. Ciągnik posiada instalacje pneumatyczną. Czy ktoś z was spotkał się może z taką usterką i był by mi w stanie w jaki kolwiek sposób pomóc? Pozdrawiam

Edytowano przez adrian123292

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1985    4

spróbuj odpowietrzyć hamulce

ewentualnie sprawdź czy sie wracają tłoczki w siłowniku

miały niektóre egzemplarze problemy z blokującymi się cylinderkami, od częstego mycia dostawała się woda i tłoczek zacinał w siłowniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Samym ciągnikiem jak jadę to hamuje. Żeby dostać się do cylinderków trzeba zdjąć pochwę mostu tak? Nie ukrywam często myje sprzęt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabos1981    234

sprawdź przy pedale hamulca czy popychacz nie jest za bardzo wykręcony. powinien mieć lekki luz.


:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    138

Samym ciągnikiem jak jadę to hamuje. Żeby dostać się do cylinderków trzeba zdjąć pochwę mostu tak? Nie ukrywam często myje sprzęt.

 

Nie trzeba, siłowniki sa na moście ale najpierw spróbuj odpowietrzyć pompki i siłowniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam. Zakupiłem prasę jak w temacie i nie działa mi w niej owijanie siatką. Chodzi o to że ten siłownik elektryczny który odpowiada za rozpoczecie i chyba za zakończenie owijania ma ucięte dwa kabelki i nie wiem jak to wszystko podłączyć aby zadziałało. Ma ktoś doświadczenie w tej prasie?? Mogę zamieścić zdjęcia jeżeli to komuś coś pomoże.
    • Przez Luk330360
      Witam mam problem z ziemniakami odmiany Denar  Jak widać na zdjęciu kawałek od drogi są ładne a dalej liche  Nie wiem czy to niedobór jakiegoś składnika czy coś innego ?  Korzeń wygląda  na zdrowy  Co o tym  myślicie  ? Dawka  nawozu była dana całkiem konkretna ( Tarnogran 25  i Saletra amonowa )
       


       

    • Przez SzymonPraat
      Witam serdecznie piszę z problemem dotyczącym prawdopodobnie elektroniki, chciałbym jeszcze prosić o pomoc na forum zanim wezwę fachowca, a nóż się uda.

      Pacjent to 5080R, 1250 mth, do tej pory bez awarii, rocznik 2011, nastąpiła wymiana oleju silnikowego, wszystko według instrukcji, no i nadszedł moment aby włączyć zasilanie pompki elektrycznej zasilającej co by paliwo we filtry poleciało(oczywiście czujnik wody w odstojniku również podłączony), ale niestety pompka się nie załączyła, sprawdzane przekaźniki  i bezpieczniki w kabinie odpowiadające za sterowanie elektroniką i podzespołami oraz w komorze silnika, bezpieczniki nie przepalone a przekaźniki były sprawdzone na tzw 'cyknięcie' czyli prąd przezeń płynie, nie śmierdziały spaleniem, obwodu nie sprawdzaliśmy czy jest gdzieś przerwany bo kable są tak pochowane że ciężko się połapać, sprawdzona pompka zasilająca i tam prąd do niej nie dochodzi, również sprawdzone 2 bezpieczniki odpowiedzialne za podgrzewanie paliwa i samą pompke zasilająca- nie przepalone ale prąd do nich nie dochodzi.

      Poruszałem przekaźnikiem w komorze silnika na chwilę pompka załączyła i podała paliwo, od tego czasu ciągnik pali i jeździ z tym że po odpaleniu jest sygnał dźwiękowy i żółta kontrola z wykrzyknikiem na desce rozdzielczej, dziś doszedł jeszcze problem braku wysprzęglania przyciskiem na dźwigni od przekładni. chciałem sprawdzić styki od przekaźnika w k.s ale za Boga nie mogę wyciągnąć tej plastikowej obudowy a nic nie chce połamać. 

      Nie mam pomysłu więcej co mógłbym zrobić, jakieś porady ? 
       
    • Przez Kawasaki
      problem wygląda tak;po dłuzszej pracy po przełaczeniu rewersu do tyłu ciągnik cofa poprawnie ale gdy włacze do przodu nie  jedzie,rusza dopiero gdy zmienię półbieg.Dzieje to się na kazdym półbiegu.Kontrolka z trybikiem mruga 5 razy
    • Przez Darekk310
      Witam
      Przy mocniejszym obciążeniu WOM to jest jak brona aktywna dostanie mocniejszego opory wyłącza wałek, kontrolka WOM zaczyna migać i wywala dwa błędy.
      id7685h, id7f02h
      Raz stało mi się to na prędkości 540 z 3 razy na 540 ECO. Czy wogule na ECO moge jeżdzic z broną aktywną?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.