Skocz do zawartości
diwi255

A4.236 do C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
c-360
lukbold    552

znajomy chciał coś takiego konstruować ale co mu z tego wyszło to nie wiem... gdzieś napewno były zdjęcia 360-4p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jonek98    1184

Jeden z użytkowników miał chyba kiedyś ten silnik w c-360 ale chyba reszta ciągnika dość słabo to znosiła.Zresztą 60 na oryginalnych oponach nie jest nawet w stanie wykorzystać 52 km żeby z 4p dobrze chodziło to na tył obowiązkowo lacki 16,9r28 i tył dobrze dociążyć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
diwi255    0

z tyłu 16,9r28 przedni napęd by zamontował 70km by miała myślę że dobrze by chodziła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552

chodziłaby do czasu aż skrzynia by wytrzymała.... to jest złom i tyle. szkoda kombinować z przeróbkami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
diwi255    0

a czemu by miała nie wytrzymać? ludzie zakładają silniki od zetora 7211 i skrzynie im chodzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peny259    11

w poradniku rolniczym była opisana 4p z przednim napędem i wspomaganiem. gościu zrobił i chciał sprzedać. dość profesjonalnie to wyglądało z tym ze u niego to za dużo nie robiło bo nie miał gospodarstwa to nie wiadomo co by pokazało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
diwi255    0

widziałem tą 60-tke na olx jest wystawiona ale tam chyba byl inny silnik niż A4.236

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    229

a czemu by miała nie wytrzymać? ludzie zakładają silniki od zetora 7211 i skrzynie im chodzą.

Bo nie wytrzyma, oryginalna już na 3P ma biedę a co dopiero z 4P...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BomV    114

k**wa skrzynia nie wytrzyma....co nie wytrzyma segery na walkach czy ki uj co wy kurna pierdzielicie ludzie jezdza z silnikami 70km i laczkami 16.9 i wszystko jest ok a wy nie wytrzyma bo nie i tyle ...... fachowcy za 5zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kapec22    27

10x lepiej ten pieniądz zainwestować w jakieś wspomaganie i opony radialne czy nawet wymiane dyfru na skos lub 4x4 a nie zakładanie silnika który NIC nie da

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    258

Znajomy założył z kombajnu jakiś silnik 4p około 70  km może ciut więcej, do 360 i w ciągu 5 lat 3 razy skrzynię robił. Nie poleca, skrzynia słabiutka nie daje rady z tym silnikiem.Kupił MF z napedęm a 360 sporadycznie jeździ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
diwi255    0

Jak silnik nic nie da 70km a 52 to chyba jest różnica?

Silniki Zetora maja po 60 ileś koni i nie robią przy skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
utek    6

Silniki Zetora maja po 60 ileś koni i nie robią przy skrzyni

 

Przez jakiś czas nie robią, ale skrzynia długo nie wytrzyma, bo to badziew.


Części i akcesoria do ciągników i maszyn rolniczych. 

Zapytania i wyceny email: utek1984@wp.pl

Wystawiamy faktury.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
diwi255    0

może i badziew ale zawsze można wymienić na zetora albo części na zetorowskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1167
Napisano (edytowany)

I po co pchnanie koszta dodatkowe w skrzynie to jeszcze silnik i przystawke.Nie porównujcie skrzyni 7211 do 60 bo w zetorze są lepsze materiały jeden jest gościu co ma YT 4p 60 od 90 któregoś roku był swap i 2 razy robił skrzynie i most więc nie mów że wytrzyma bo nie wytrzyma , 60 tka tak naprawdę złom zetor 7211 to w końcu maszyna.Widać że tutaj sie nudzi co mają koper pod nosem lepiej coś fabrycznego z napędem niż w 60 tke ładować

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
diwi255    0

fabrycznego z napędem już mam a mam silnik i chce go wykorzystać bo sie marnuje i nie mòw że 60-tka to złom bo do tej pory by złom nie przeżył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    229
Napisano (edytowany)

k**wa skrzynia nie wytrzyma....co nie wytrzyma segery na walkach czy ki uj co wy kurna pierdzielicie ludzie jezdza z silnikami 70km i laczkami 16.9 i wszystko jest ok a wy nie wytrzyma bo nie i tyle ...... fachowcy za 5zł

 

Ucina i wykrusza tryby, to że coś "jeździ" nie znaczy że jest dobre. Później jak zaczynają biegi ginąć i coś chrupać z tyłu to po rozebraniu okazuje się że już nawet nie ma co tam naprawiać...

 

 

 

Edytowano przez bears

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
diwi255    0

Ucina i wykrusza tryby, to że coś "jeździ" nie znaczy że jest dobre. Później jak zaczynają biegi ginąć i coś chrupać z tyłu to po rozebraniu okazuje się że już nawet nie ma co tam naprawiać...

 

Zależy jaką robotę wykonujesz jak będziesz zapinał pług 5 skibowy na trudny teren i wyciskał z niej ile się da to się rozleci ale jak będziesz rozsądnie jeździł to skrzynia ci długo pochodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    552

zapniesz coś na WOM to ukręcisz ten marny wałek co nawet w 3p udaje się od czasu do czasu zrobić... no ale chętnie poczytam o testach i braku trakcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
diwi255    0

zapniesz coś na WOM to ukręcisz ten marny wałek co nawet w 3p udaje się od czasu do czasu zrobić... no ale chętnie poczytam o testach i braku trakcji

 

Jak już pisałem sąsiad ma od 89r. 3p i do tej pory nic przy skrzyni nie robił więc chyba nie jest taka zła jak piszecie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
    • Przez pioetek
      Tak jak w temacie myśle czy da rade jakoś przerobić układ kierowniczy w ursusie 4011 tak żeby wsadzić do niego wspomaganie elektryczne i czy jest to w ogóle możliwe proszę o was o pomoc
    • Przez c-360iju
      czy się opłaca zamontować w C-360 4p co myślicie jak się kształtuje cena takiego silnika
    • Przez Mechamaniak
      Witam.
      W mojej c-360 zbliża się pora remontu układu jezdnego. Traktor służy mi do zrywki nasiębiernej drewna. Dużo muszę jeździć drogami utwardzonymi, często na spore odległości i na pusto.

      Z racji zbliżającej się ingerencji w układ przeniesienia napędu chciałbym zwiększyć prędkość maksymalną swojej c-360 i w związku z tym mam kilka pytań:

      1) szybka skrzynia zetorowska- czy posiada ona piąty bieg z tzw. nadbiegiem (nie tak jak w c-360, czyli równe obroty ataku z wałkiem sprzęgłowym/silnikiem), czy większą prędkość uzyskano poprzez zmianę przełożeń tylnego mostu i/lub zwolnic?;

      2) jak skonstruowana jest skrzynia biegów w zetorze 4340 (kompatybilność z c-360, czy pasowałaby w miejsce skrzyni od c-360), jak tam wyglądają przełożenia tylnego mostu i zwolnic?

      3) czy jest możliwość następujących przeróbek w skrzyni c-360:

      -odwrócenie zasady działania reduktora (terenowe), tak, aby stał się on przyśpieszaczem- biegów terenowych praktycznie nie używam;

      -zamiana miejscami trybów jednego z biegów, wytoczenie dwóch trybów o innym przełożeniu dla np. 4-tego biegu- z 3 na 5 wrzucę bez problemu, a w lesie i tak najczęściej używam trzech pierwszych biegów;

      4) czy ktoś mógłby mi obliczyć obwody kół R28, R30, R32, R34 z oponami 16,9?

      Wiem, że zaraz dostanę mnóstwo odpowiedzi, że nie zapanuję nad c-360 lecącą 50km/h jak chiński skuter. Prawdopodobnie jest to prawda, ale z miękkim przodkiem (może nawet ze zwrotnicami od 914), oraz układem o właściwej geometrii bez luzów będę próbować. Jeśli nie uda mi się to będę się cieszył również z tych 30 km/h, ale osiąganych przy np. 1600 obr.min Będzie oszczędniej, ciszej i zdrowiej dla silnika, a obciążenia na pusto to on nie ma (chociaż na asfalcie nawet z pełną przyczepką 5mp sosny na 5-tym biegu i max obr. wjeżdżał pod strome pagórki bez znacznego spadku prędkości obr. i liniowej. Gorąco proszę o odpowiedzi
    • Przez Riko1995
      Witam.czy wymienial ktos uklad kierowniczy c4011 na uklad elektryczny?co bym musial zmienic zeby on podszedł tam zeby nie bylo go widac?caly pulpit mam zmieniony na nowy ale zbiornik mam Stary 

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.