Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
KIJANA14

Olej

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej
KIJANA14    1

Ile litrów oleju mozna wlać do pronara 1523A ??????

Edytowano przez tommy66692
ort

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Ile litrów oleju mozna wlać do pronara 1523A ??????

Ale do silnika czy skrzyni biegów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jak kupilem mojego pronara 82sa to w instrukcji bylo napisane, ze w zbiorniku oleju do chydrauliki jest superol cc ( zwykly olej silnikowy w hydraulice!!!)

Czy to mozliwe??? Bo chce przyczepy nim kipowac, a nie wiem, czy cie te oleje nie pogryza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    359

Ja na Twoim miejscu to wymienił bym ten olej na hydrauliczny bo superol nieststy do takich nie należy. W dodatku z tego co czytałem gdzieś w prasie to podczas takich przeciążeń jakie panują w hydraulice zaczyna się pienic a co za tym idzie tracisz cenną siłę oliwy.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    102

nie radziłbym mieszać olei bo się zważą i zajeździsz pompę a to że masz w hydraulice superol to jest możliwe kiedyś ruski znali tylko superol i przekładniowy więc lali go gdzie popadło może i niektóre pronary też tak mają chociaż ja w 1221A mam w hydraulice hydrauliczny oryginalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dzieki. Dobrze wiedziec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz82    2

silnikowy bo to jest związane z tym że uszczelnienia na pompce od układu kierowniczego jak puszcza to olej idzie na silnik a jak byłby hydrauliczny to wiadomo co by mogło być z silnikiem. nie wiem od którego roku coś poprawili i leją hydrauliczny, zobacz na stronie pronaru. swoją drogą to nie znalazłem co to jest -lepszy uszczelniacz czy budowa pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romano82    4
Napisano (edytowany)

czy ktoś z was widział pompę, która by przeciekała po osi? większość olei jest w tych czasach mieszalna ze sobą. tutaj bardziej chodzi o zachodnie ciągniki (np. mf) do którego dostaje się inny olej i elektro-hydraulika przestaje działać. ruski działa na każdym oleju (z własnego doświadczenia). PS. ja mam zrobiony oddzielny zbiornik do wspomagania. do hydrauliki idzie teraz hydrauliczny (wolniej ubywa;)

Edytowano przez romano82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mariusz85zmc
      Witam. 
      Ostatnio pojawił się u mnie dość uciążliwy problem z blokowaniem się hamulca zasadniczego w prawym kole.
      Gdy nacisnę na pedał hamulca koło natychmiast zostaje zahamowane i zablokowane i muszę cofnąć nieco do tyłu aby się odblokowało.
      Wszystko zostało rozebrane wyczyszczone sprawdzone i zamontowane jeszcze raz i brak poprawy.
      Części wyglądają niemal jak nowe ( przynajmniej tak mi się wydaje..... ) , nic nie jest zardzewiałe ani dołki na śruty ani same śruty nic  nie wyglądają na zużyte.
      Wstawiona jedna nowa tarcza bo dwie nowe się nie mieszczą, są nieznacznie grubsze od oryginalnych i brakuje miejsca na pracę rozpieraka.
      Dodatkowo nie raz czuć pracę hamulca po mniej więcej wciśnięciu pedału hamulca na ok 5 cm i już hamuje a nie raz trzeba wcisnąć niemal do podłogi i to już jest dla mnie naprawdę zagadka.
      Proszę o pomoc bo już raz mi się prawie ciągnik przewrócił jak musiałem nagle schamować na ulicy i jedno koło się zablokowało.
       
      Pozdrawiam serdecznie forumowiczów. 
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez mirek18
      Witam serdecznie, mam problem z moim Belarusem 952, ładowanie alternatora następuje dopiero po uzyskaniu 1000 obrotów. Przedni regulator napięcia jest nowy. Z góry dziękuję za odpowiedź. 
    • Przez Piotr54321
      Witam kupiłem belarusa 920.2 i skaśnik paliwa nie działa i gdzie są bezpiczniki w mtz 2018r. producji. Dziękuję za otpowiedzie.
    • Przez jacek1994
      Witam wszystkich,
      mój tata posiada belarusa 72 z 94 roku w sumie już bardzo dawno wystąpiły problemy z luzami w układzie kierowniczym ale teraz już problem robi się zbyt poważny. Ciągnik ledwo mieści się na ulicy. W pewnym momencie wymieniliśmy pompę ale nic to nie dało i pojawił się kolejny problem. Mianowicie jest dość spory opór przy skręcie w lewo zaś w prawo skręca się normalnie. Co dalej robić ? Czy może to być uszkodzony siłownik ?   Czy może układ jest zapowietrzony ? jest gdzieś jakaś regulacja czy odpowietrznik ? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.