Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
KIJANA14

Olej

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej
KIJANA14    1

Ile litrów oleju mozna wlać do pronara 1523A ??????

Edytowano przez tommy66692
ort

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Ile litrów oleju mozna wlać do pronara 1523A ??????

Ale do silnika czy skrzyni biegów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jak kupilem mojego pronara 82sa to w instrukcji bylo napisane, ze w zbiorniku oleju do chydrauliki jest superol cc ( zwykly olej silnikowy w hydraulice!!!)

Czy to mozliwe??? Bo chce przyczepy nim kipowac, a nie wiem, czy cie te oleje nie pogryza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    247

Ja na Twoim miejscu to wymienił bym ten olej na hydrauliczny bo superol nieststy do takich nie należy. W dodatku z tego co czytałem gdzieś w prasie to podczas takich przeciążeń jakie panują w hydraulice zaczyna się pienic a co za tym idzie tracisz cenną siłę oliwy.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    102

nie radziłbym mieszać olei bo się zważą i zajeździsz pompę a to że masz w hydraulice superol to jest możliwe kiedyś ruski znali tylko superol i przekładniowy więc lali go gdzie popadło może i niektóre pronary też tak mają chociaż ja w 1221A mam w hydraulice hydrauliczny oryginalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dzieki. Dobrze wiedziec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz82    2

silnikowy bo to jest związane z tym że uszczelnienia na pompce od układu kierowniczego jak puszcza to olej idzie na silnik a jak byłby hydrauliczny to wiadomo co by mogło być z silnikiem. nie wiem od którego roku coś poprawili i leją hydrauliczny, zobacz na stronie pronaru. swoją drogą to nie znalazłem co to jest -lepszy uszczelniacz czy budowa pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romano82    4
Napisano (edytowany)

czy ktoś z was widział pompę, która by przeciekała po osi? większość olei jest w tych czasach mieszalna ze sobą. tutaj bardziej chodzi o zachodnie ciągniki (np. mf) do którego dostaje się inny olej i elektro-hydraulika przestaje działać. ruski działa na każdym oleju (z własnego doświadczenia). PS. ja mam zrobiony oddzielny zbiornik do wspomagania. do hydrauliki idzie teraz hydrauliczny (wolniej ubywa;)

Edytowano przez romano82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez grego
      Mój MTZ miał straszne problemy z odpalaniem, jesli nawet juz załapał to nie był w sytanie wejśc na obroty. Wytypowałem że to wina pompyt wtryskowej.
      Znalazłem u siebie właściwie taką sama pompe, symbol ten sam zdaje się UTN -5, po założeniu i odpowietrzeniu pali na dotyk i wchodzi na obroty, ale...maksymalne obroty to tylko 1600 ob/min. Jak sie dobrze przyjrzałem to nawet tak pisze na tej pompie. Wykręciłem tą śrube regulacyjną, ale teraz max obroty to i tak tylko około 2000. Do sie jeszcze coś z tym zrobić?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez DamianKrawczyk
      Witam
      Mam problem w moim belarusie otóż nie mogę przerzucić wajchy na biegi polowe drogowe wchodzą ładnie ale gdy próbuje przełączyć na polowe nic tak jak by coś blokowało wajchę . Grzebałem przy tym troche i jak się śrubokrętem trochę ponagina to czasem wpadnie na polowe ale robię powrót na drogowe i to samo się dzieje wajcha stawia opór i nie daje się przerzucić .
      Spotkał się ktoś już z takim problemem ?bardzo prosił bym o pomoc pozdrawiam .
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez kukum
      Witam , zmieniłem w Mtz 82 filtr odsrodkowy na puszkę , i  co oczywiste skoczylo cinienie oleju , na zimnym 4,5 a na rozgrzanym 4 , mi sie wydaje ze za wysokie i chcialbym o tego 1 Bara zbić w dół pytanie jest takie ktora zaślepka w podstawie filtra bedzie odpowieadac za ewentualna regulacje ? 
×