Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mogłby mi ktos pokazac fotke gdzie sie znajduje grzałka w 7011 albo jakos inaczej PilnE!

Rexil grzałka w bloku silnika była montowana w fabryce na specjane życzenie, albo trzeba było ją kupic i samemu wmontowac lub zlecic komuś żeby to zrobił. Najprawdopodobniej nie masz tej grzałki. Nie martw się, w bloku silnika jest otwór na grzałke który jest zaślepiony, zdemontujesz zaślepke i montujesz grzałke cena na allegro około 80zł. Miejsce w którym to jest to: musisz spojrzec na blok silnika z tej strony od tłumnika, to jest taki okrągły otwór który jest zaślepiony znaiduje się pod ostatnią głowicą na końcu silnika mam na myśli tę głowice która jest najbliżej kabiny.

Opublikowano

Witam

Mam problem z silnikiem zetora 7011. Po uruchomieniu zimnego silnika zapala tylko na 3 i 4 cylinder. Kiedy poluzuję rurki wtryskowe 3 i 4 cylindra zaczynają pracować 1 i 2. Po ponownym dokręceniu rurek, jak tylko zacznie pracować 3 i 4,

1 i 2 gasną. Tak się dzieje dopóki silnik się nie rozgrzeje. Ciepły pracuje w miarę normalnie, troszkę dymi.

Pompa i wtryski po sprawdzeniu w serwisie. Sprawdziłem ciśnienie sprężania i znaki na rozrządzie jest O.K. przestawianie początku wtrysku też nie pomogło.

 

Proszę o pomoc

Opublikowano

Marian142 przestawiłeś początek wtrysku ale po sprawdzeniu pompy ustawiłeś po staremu.

 

Jedno nie daje mi spokoju albo masz kiepski serwis albo silnik. Wyjmij wtryski i pozakręcaj je do pompy na zewnątrz (najlepiej wszystkie) i zakręć pare razy silnkiem. Jak wyglądało rozpylanie? Najlepiej jeszcze 1 i 2 wtryskiwacz zamień z 3 i 4 i po zamontowaniu sprubój zapalić

Opublikowano

Witam . Pokombinowałem z tymi wtryskami i okazało się że paliwo leci z wszystkich ale dopiero po wciśnięciu urządzenia rozruchowego. Czy dawka paliwa jest wszędzie jednakowa nie wiem. Chyba spróbuję wymienić pompę ,bo wtryski już wymieniłem z innego zetora który palił i pracował bardzo dobrze.Sprawdziłem też laski popychaczy,są proste. Pozdrawiam Marian142

Opublikowano

Witam wszystkich dziś się dowiedziałem że aby zetor miał mniejsze spalanie to jest jakaś inna pompa wtryskowa z jakimś dodatkiem, niby takie coś jak stare ciapki miał słyszeliście o takim czymś? :(

Opublikowano

prawdopodobnie piszesz o pompach starego typu (zaprzestano ich montażu w momencie wejścia serii 52xx ,62xx itd.) ,w których aby odpalić ciągnik w niższych temperaturach zaciągano gaz i wciskano przycisk na pompie który ustawiał większą dawkę paliwa , a wyskakiwał w momencie odpalenia. W nowych pompach jest ustawiana dawka rozruchowa automatycznie przy każdym rozruchu . Nie sądzę aby te z ręcznym sterowaniem dawki znacząco wpływały na wielkość spalania (tyle ,że ciepły odpalasz na niższej dawce paliwa ) .Większy wpływ ma konstrukcja sekcji tłoczących i jeśli wprowadzano jakieś innowacje to raczej nowe powinny być oszczędniejsze.

Opublikowano

A jeszcze jedno jakie masz obroty przeważnie bo to się liczy na spalanie

Mi z pół zbiornika (wychodzi ok 35 l ) w 7211 starczało na dzień pracy (10-12 h) zbierania sianokiszonki i transport 1 godzinny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).
    • Przez Azor07
      Jaki wybrać krokodyl do zetora 7245 ? Jakiej firmy i jaka szerokość będzie najlepsza?
    • Przez PiotrUrbaniak
      Witam grono, Chcę podnieść moc w moim Zetor Forterra HSX 110 mr.2013. Obecnie ma 107 km i bardzo dobrze sobie radzi, ale teraz potrzebuje podwyższyć moc do 137 km. Moje pytanie to: Jakie firmy polecacie do tego typu operacji? Ile płaciliście za podwyższanie mocy w Forterce lub Proximie? Jakie są efekty? i czy jesteście zadowoleni? Dodam że mój Zetorek ma mechaniczną pompe paliwa a nie Comon Rail. Pozdrawiam

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v