Skocz do zawartości
tomato21

Zetor 7211 i pochodne- pompa wtryskowa

Polecane posty

tomato21    0

Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.

Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.

Pozdrawiam i dziękuje z góry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    171

z tlokami to nieprawda,kupowalem miesiac temu 160 zl komplet. roznica na pompie jest tylko w maksymalnej dawce paliwa 12,5 do 13. 0.5 cm to niewiele wiec powinno chodzic normalnie.warto sprawdzic kilka sklepow bo taka sytuacje mialem juz kilka razy


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomato21    0
z tlokami to nieprawda,kupowalem miesiac temu 160 zl komplet

Zaszło małe nieporozumienie :( mi chodziło o to że bloku do 62XX nie można już dostać bo nie produkują, a tłoki i tuleje są dostępne bez problemu.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

djpala    0

Witam mam problem z moim zetorkiem.

w ubiegłym roku wymieniłem tłoki, tuleje, pierścienie, i dałem do sprawdzenia głowice okazało sie ze dwie głowice miałem pęknięte wymieniłem je na nowe dwie stare co zostały miały kapitalny remont dalej nie miał mocy dałem pompę i wtryski do regeneracji i była poprawa na jakiś czas ale ze mi troszkę namieszali w pompie (powstawiali sekcje od tatry) poświeciłem trochę pieniążków i kupiłem nowa pompę wtryskowa i dalej jest problem zimny dymi na niebiesko ciepły dymi na czarno a pod obciarzeniem pokazuje sie ogień długości około 30 cm. nie wiem czego sie czepnac

mam zetora 7011 i wydaje mi sie ze mam źle ustawiona pompe. Nowa pompa nie ma juz przyspiesznika w (agromie powiedzieli ze jest to pompa od 7211 i ma ta sama dawke paliwa) a ustawiona jest jak ta stara.

-na ile stopni ja ustawić ??

 

dane z tabliczki z pompy

 

MOTORPAL

RV 3M 350 1100 3303

 

PROSZĘ O POMOC MOŻE RAZEM DO CZEGOŚ DOJDZIEMY

 

POZDRAWIAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    63

czyli jak pompa od 7211 do nie musisz naciskac tego przycisku jak rano zapalasz?

 

mysle ze jednak wina lezy nadal po stronie pompy skoro pojawia sie ogien <_< oddaj do jakiegos dobrego pompiarza. popatrz jeszcze na rozrząd. a jakie ma obroty rowne?? czy tak kolacze raz wieksze raz mniejsze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    63

nie koniecznie-u nas w 330 jak byl ogien to wina lezala po stronie pompy paliwowej <_< ale zawory takze mozna sprawdzic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djpala    0

głowice miałem sprawdzane zawory ustawiane do tego nowa pompa mysle jeszcze kupic nowe wtryski dowiadywałem sie w agromie i powiedzieli mi ze bede kosztowac w okolicach 180-210 zł. za szt.nie jest to mało ale chyba je zakupie

 

 

chciał bym ustalic od czego tak naprawde jest ta pompa jak mozecie to popatrzcie u siebie w zetorkach na te oznaczenia pompy dodam jeszcze ze ona ma smarowanie z silnika i nie ma tego przycisku do palenia zimnego silnika mój nr pompy podałem w pierwszym poscie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Wtryski zawieź do sprawdzenia na zegarze o ile sam nie posiadasz takiego (powinne otwierać sie przy ok. 160 bar). Widać też będzie czy dobrze rozpylają.

 

Sprawdź wyprzedzenie wtrysku, bo zdaje sie być za małe... Spróbuj przyspieszyć o kilka stopni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
głowice miałem sprawdzane zawory ustawiane do tego nowa pompa mysle jeszcze kupic nowe wtryski dowiadywałem sie w agromie i powiedzieli mi ze bede kosztowac w okolicach 180-210 zł. za szt.nie

 

Po co kupować całe wtryskiwacze? Wystarczy wymienić rozpylacze, koszt od 30 zł za sztukę, jak masz odpowiedni zegar to zrobisz to sam <_< .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Wyreguluj wtryskiwacze i przyśpiesz wtrysk, tak jak koledzy radzą. Końcówki wtryskiwaczy wymieniaj dopiero jak będą uszkodzone, tzn będą lały lub nie dało się ustawić .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Też sądzę, że powinieneś wyregulować wtryski....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hiszpan321    0

Jest regulacja siły nawiewu w kabinie. W podsufitce masz takie pokrętło. Pierwszy stopień jest silniejszy natomiast drugi słabszy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikow    8

Możecie mi wytłumaczyc z wcześniejszych postów co to jest za przycisk do zapalenia zimnego silnika, występuje on w 7211 czy 7011?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    32

Przy pompie w starszych Zetorach (i chyba także w 7011) występuje taki przycisk który po wciśnięciu przed uruchomieniem silnika zwiększa radykalnie dawkę paliwa, a dezaktywuje się przy poruszeniu gazem nożnym bądź ręcznym, patrząc na pompę z boku jest on montowany z przodu przed sekcjami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzymek    15

na tą pompe z przyciskiem w serwisie mówią że to pompa od "majora" po prostu stary typ pompy przyciskiem blokuje sie szyne w pompie wtryskowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    63
Możecie mi wytłumaczyc z wcześniejszych postów co to jest za przycisk do zapalenia zimnego silnika, występuje on w 7211 czy 7011?

Występuje tylko w 7011 ;) Zwiększa dawke paliwa, przez co dostaje "kopa" przy odpalaniu, kiedyś brat zapomniał wcisnąć tego przycisku i kręcił baardzo długo i zapalił z wielkim bólem-dodam ze bylo to lato.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60

w 7211 dawka rozruchowa ustawia się automatycznie po zatrzymaniu pompy , "Rexil" , co chcesz z tej instrukcji ?


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RexiL    0

Czy jest jakas swieca żarowa czy cos podobnego by podgrzac silnik przed rozruchem i jak ja włączyc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    63

Nie ma swiecy jest grzałka ale zaznaczam że nie w kazdym modelu, u mnie jest nie wiem jak u Ciebie, jesli jest to powinna się znajdować od strony pompy paliwowej blisko kabiny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    63

No teraz to nie bardzo ;) U mnie jest ona zatykana z wierzchu plastikiem, po jego zdjęciu wygląda to jak wtyczka do gnizadka czyli dwa "bolce".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RexiL    0

dziekii jutro zobaczeee

 

Mogłby mi ktos pokazac fotke gdzie sie znajduje grzałka w 7011 albo jakos inaczej PilnE!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krystian7745
      Witam mam problem z zetorem 7745 jest on z rewersem problem polega na tym ze z biegu neutralnego(luzu) gdy chce włączyć wsteczny to ciagnik stoi w miejscu i jest bardzo mocny zgrzyt do przodu jedzie bez problemu i tak jest na każdym biegu. Podpowie ktos co może byc za przyczyna ? z góry dziekuję 
    • Przez Lesiu19911
      Witam.Po regeneracji rozdzielacza podnosnika i tloka, chce wymienic filtry oleju skrzyni biegow i olej i nie wiem jakie sa oznaczenia tych filtrow.
      W miejscu nr 1 sa 2 metalowe wklady siatkowe. To sa filtry od oleju tloczonego na podnosnik?
      W miejscu nr 2 byl puszkowy filtr skrecony. Od czego on jest?? Rozkrecilem go i w srodu byl krązek magnesowy i parenascie sztuk takich malych krązkow z siatka. W katalogu czesci nie moge znalesc tych czesci. 




    • Przez AgroDamian7211
      witam. Słyszałem o możliwości zamontowania prędkościomierza w ciągniku za pomocą zwykłego licznika rowerowego. Widziałem na filmie na YT jak gościu w c360 zamontował na przednim kole i dokładnie mu pokazywało. Chciałem się dowiedzieć jak to zamontować w którym miejscu tak aby pomiar był rzeczywisty.
    • Przez AdamKryski
      Witam. W przeciągu 6lat w przednim napędzie  wymieliło mi  3 razy łożyska igielkowe, uszczelniacze obudowę tryb zebaty atakujący, wałek i wszystkie inne.... 3ci raz i tylko prawa strona!!!! Ręce mi już opadają.... 
      Opony przód  9,5-24 diagonalne
                     Tyl 14,9-28 radialne.
      Czy nie powinne  być z tylu 16,9-28 ??? Różnie piszą raz że 14.9 A raz że  16stki....
      Pomocy!!!
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.