Skocz do zawartości

Polecane posty

tomato21    0

Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.

Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.

Pozdrawiam i dziękuje z góry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    164

z tlokami to nieprawda,kupowalem miesiac temu 160 zl komplet. roznica na pompie jest tylko w maksymalnej dawce paliwa 12,5 do 13. 0.5 cm to niewiele wiec powinno chodzic normalnie.warto sprawdzic kilka sklepow bo taka sytuacje mialem juz kilka razy


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomato21    0
z tlokami to nieprawda,kupowalem miesiac temu 160 zl komplet

Zaszło małe nieporozumienie :( mi chodziło o to że bloku do 62XX nie można już dostać bo nie produkują, a tłoki i tuleje są dostępne bez problemu.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

djpala    0

Witam mam problem z moim zetorkiem.

w ubiegłym roku wymieniłem tłoki, tuleje, pierścienie, i dałem do sprawdzenia głowice okazało sie ze dwie głowice miałem pęknięte wymieniłem je na nowe dwie stare co zostały miały kapitalny remont dalej nie miał mocy dałem pompę i wtryski do regeneracji i była poprawa na jakiś czas ale ze mi troszkę namieszali w pompie (powstawiali sekcje od tatry) poświeciłem trochę pieniążków i kupiłem nowa pompę wtryskowa i dalej jest problem zimny dymi na niebiesko ciepły dymi na czarno a pod obciarzeniem pokazuje sie ogień długości około 30 cm. nie wiem czego sie czepnac

mam zetora 7011 i wydaje mi sie ze mam źle ustawiona pompe. Nowa pompa nie ma juz przyspiesznika w (agromie powiedzieli ze jest to pompa od 7211 i ma ta sama dawke paliwa) a ustawiona jest jak ta stara.

-na ile stopni ja ustawić ??

 

dane z tabliczki z pompy

 

MOTORPAL

RV 3M 350 1100 3303

 

PROSZĘ O POMOC MOŻE RAZEM DO CZEGOŚ DOJDZIEMY

 

POZDRAWIAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    44

czyli jak pompa od 7211 do nie musisz naciskac tego przycisku jak rano zapalasz?

 

mysle ze jednak wina lezy nadal po stronie pompy skoro pojawia sie ogien <_< oddaj do jakiegos dobrego pompiarza. popatrz jeszcze na rozrząd. a jakie ma obroty rowne?? czy tak kolacze raz wieksze raz mniejsze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    44

nie koniecznie-u nas w 330 jak byl ogien to wina lezala po stronie pompy paliwowej <_< ale zawory takze mozna sprawdzic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djpala    0

głowice miałem sprawdzane zawory ustawiane do tego nowa pompa mysle jeszcze kupic nowe wtryski dowiadywałem sie w agromie i powiedzieli mi ze bede kosztowac w okolicach 180-210 zł. za szt.nie jest to mało ale chyba je zakupie

 

 

chciał bym ustalic od czego tak naprawde jest ta pompa jak mozecie to popatrzcie u siebie w zetorkach na te oznaczenia pompy dodam jeszcze ze ona ma smarowanie z silnika i nie ma tego przycisku do palenia zimnego silnika mój nr pompy podałem w pierwszym poscie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Wtryski zawieź do sprawdzenia na zegarze o ile sam nie posiadasz takiego (powinne otwierać sie przy ok. 160 bar). Widać też będzie czy dobrze rozpylają.

 

Sprawdź wyprzedzenie wtrysku, bo zdaje sie być za małe... Spróbuj przyspieszyć o kilka stopni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
głowice miałem sprawdzane zawory ustawiane do tego nowa pompa mysle jeszcze kupic nowe wtryski dowiadywałem sie w agromie i powiedzieli mi ze bede kosztowac w okolicach 180-210 zł. za szt.nie

 

Po co kupować całe wtryskiwacze? Wystarczy wymienić rozpylacze, koszt od 30 zł za sztukę, jak masz odpowiedni zegar to zrobisz to sam <_< .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    51

Wyreguluj wtryskiwacze i przyśpiesz wtrysk, tak jak koledzy radzą. Końcówki wtryskiwaczy wymieniaj dopiero jak będą uszkodzone, tzn będą lały lub nie dało się ustawić .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Też sądzę, że powinieneś wyregulować wtryski....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hiszpan321    0

Jest regulacja siły nawiewu w kabinie. W podsufitce masz takie pokrętło. Pierwszy stopień jest silniejszy natomiast drugi słabszy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikow    8

Możecie mi wytłumaczyc z wcześniejszych postów co to jest za przycisk do zapalenia zimnego silnika, występuje on w 7211 czy 7011?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    32

Przy pompie w starszych Zetorach (i chyba także w 7011) występuje taki przycisk który po wciśnięciu przed uruchomieniem silnika zwiększa radykalnie dawkę paliwa, a dezaktywuje się przy poruszeniu gazem nożnym bądź ręcznym, patrząc na pompę z boku jest on montowany z przodu przed sekcjami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzymek    15

na tą pompe z przyciskiem w serwisie mówią że to pompa od "majora" po prostu stary typ pompy przyciskiem blokuje sie szyne w pompie wtryskowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    44
Możecie mi wytłumaczyc z wcześniejszych postów co to jest za przycisk do zapalenia zimnego silnika, występuje on w 7211 czy 7011?

Występuje tylko w 7011 ;) Zwiększa dawke paliwa, przez co dostaje "kopa" przy odpalaniu, kiedyś brat zapomniał wcisnąć tego przycisku i kręcił baardzo długo i zapalił z wielkim bólem-dodam ze bylo to lato.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    60

w 7211 dawka rozruchowa ustawia się automatycznie po zatrzymaniu pompy , "Rexil" , co chcesz z tej instrukcji ?


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RexiL    0

Czy jest jakas swieca żarowa czy cos podobnego by podgrzac silnik przed rozruchem i jak ja włączyc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    44

Nie ma swiecy jest grzałka ale zaznaczam że nie w kazdym modelu, u mnie jest nie wiem jak u Ciebie, jesli jest to powinna się znajdować od strony pompy paliwowej blisko kabiny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    44

No teraz to nie bardzo ;) U mnie jest ona zatykana z wierzchu plastikiem, po jego zdjęciu wygląda to jak wtyczka do gnizadka czyli dwa "bolce".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RexiL    0

dziekii jutro zobaczeee

 

Mogłby mi ktos pokazac fotke gdzie sie znajduje grzałka w 7011 albo jakos inaczej PilnE!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez lexiflexi
      Witam  Jak odpalę zetora 7245 nawet teraz w lecie dość mocno kopci na początku na biało- niebiesko. Chwilę potem jak wejdę na obroty powyżej 1200 wogóle nie ma dymu ... Ciągnik nawet dobrze pali tylko jakby dziwnie chodził na początku , nawet raz na jakiś czas złapie jakby na 3 gary a po upływie kulkunastu sekund problem jest z głowy ... Oleju nie ubywa z niego na dużych obrotach czy też na małych w robocie nie pokazuje żadnego dymu... Dziwne jest to bo nawet 60 dymu po odpaleniu mi nie pokazuje a zetor kopci ... pomożecie ?
    • Przez Krycho533
      Zapraszam do oglądania  
    • Przez grego
      Miał ktoś problem z nierówno opadającym nagarniaczem? Jak postoi jakiś czas to jeden siłownik opada niżej... Opuszczenie i podniesienie to wyrównuje i wtedy podnosi i opuszcza już równo, ale jak się kosi pół dnia to lipa, co trochę trzeba "resetować". Rozdzielacza nie ma co mieszać do tego, problem jest chyba z zapowietrzeniem, albo jakimś innym cudem.  Kiedys udało mi sie to zrobić, ale musiałem zdjąc siłownik i od tego czasu już lipa. Zasada działania jest taka sama jak w claasie, procedure odpowietrzania znam i nic to nie daje. Prawy strona ugina się pod wiekszym naciskiem i za chwile podnosi, lewa stoi twardo, ale jak postoi to właśnie ta lewa opada. Istny cyrk jakiś, a niby budowa tego prosta jak cepa...
       
      Swoją drogą dość dziwnie wykonane są te siłowniki, lewy się rozkręca, ale nie ma tam gumowego uszczelniacza tylko plastikowy biały pierścień, którego nie da się wyciągnąć, a lewy siłownik z tego co widziałem jest nierozkręcalny, zwyczajnie zaspawany i tyle . Ale nic nigdzie się nawet nie poci.
    • Przez Vroobel
      Witam!
      W końcu po wielu trudach udało się przerobić wspomaganie w Zetorze 8045 na orbitrol, problem w tym że dużej różnicy w kierowaniu nie ma, jeszcze dodatkowo kierownica zmienia swoje położenie w czasie jazdy, a jak się skręci maksymalnie to z oporem ale daję się dalej krecić, zastanawiam się czy ten typ tak ma, że dopiero od 2000 obr bardzo lekko się kręci, podejrzewam, że orbitrol przepuszcza i jest zbyt wysoko ustawiony zawór przelewowy w orbitrolu, pompę wymieniałem z 2 lata temu. Też u was działają te wspomagania ? czy mi się trafił lipny orbitrol. 
    • Przez Rolnik117
      Witam mam problem z zetor Proxima 90,poniewaz po odpaleniu wchodzi na maxymalne obroty i nie reaguje na pedal gazu jak i również na gaszenie. Co może być przyczyną, i dlaczego tak się stało? 
      Z góry dziękuję. 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.