Skocz do zawartości

Polecane posty

tomato21    0

Witam mam zetora 6245 w ktory założyłem nowy blok po przemrożeniu. Nowy blok jest od 72XX-średnica tłoka 102(bo podobno do 62XX-średnica tłoka 100, już nie produkują). Pompa wtryskowa jest ta sama, nie została zmieniona ani oddana do regulacji/sprawdzenia.

Wie ktoś czy pompy wtryskowe w 62XX i 72XX różnią się wydatkami lub dawkami paliwa. Jeśli ktoś posiada takie dane to proszę o zamieszczenie.

Pozdrawiam i dziękuje z góry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    107

z tlokami to nieprawda,kupowalem miesiac temu 160 zl komplet. roznica na pompie jest tylko w maksymalnej dawce paliwa 12,5 do 13. 0.5 cm to niewiele wiec powinno chodzic normalnie.warto sprawdzic kilka sklepow bo taka sytuacje mialem juz kilka razy


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomato21    0
z tlokami to nieprawda,kupowalem miesiac temu 160 zl komplet

Zaszło małe nieporozumienie :( mi chodziło o to że bloku do 62XX nie można już dostać bo nie produkują, a tłoki i tuleje są dostępne bez problemu.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

djpala    0

Witam mam problem z moim zetorkiem.

w ubiegłym roku wymieniłem tłoki, tuleje, pierścienie, i dałem do sprawdzenia głowice okazało sie ze dwie głowice miałem pęknięte wymieniłem je na nowe dwie stare co zostały miały kapitalny remont dalej nie miał mocy dałem pompę i wtryski do regeneracji i była poprawa na jakiś czas ale ze mi troszkę namieszali w pompie (powstawiali sekcje od tatry) poświeciłem trochę pieniążków i kupiłem nowa pompę wtryskowa i dalej jest problem zimny dymi na niebiesko ciepły dymi na czarno a pod obciarzeniem pokazuje sie ogień długości około 30 cm. nie wiem czego sie czepnac

mam zetora 7011 i wydaje mi sie ze mam źle ustawiona pompe. Nowa pompa nie ma juz przyspiesznika w (agromie powiedzieli ze jest to pompa od 7211 i ma ta sama dawke paliwa) a ustawiona jest jak ta stara.

-na ile stopni ja ustawić ??

 

dane z tabliczki z pompy

 

MOTORPAL

RV 3M 350 1100 3303

 

PROSZĘ O POMOC MOŻE RAZEM DO CZEGOŚ DOJDZIEMY

 

POZDRAWIAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    17

czyli jak pompa od 7211 do nie musisz naciskac tego przycisku jak rano zapalasz?

 

mysle ze jednak wina lezy nadal po stronie pompy skoro pojawia sie ogien <_< oddaj do jakiegos dobrego pompiarza. popatrz jeszcze na rozrząd. a jakie ma obroty rowne?? czy tak kolacze raz wieksze raz mniejsze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    17

nie koniecznie-u nas w 330 jak byl ogien to wina lezala po stronie pompy paliwowej <_< ale zawory takze mozna sprawdzic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djpala    0

głowice miałem sprawdzane zawory ustawiane do tego nowa pompa mysle jeszcze kupic nowe wtryski dowiadywałem sie w agromie i powiedzieli mi ze bede kosztowac w okolicach 180-210 zł. za szt.nie jest to mało ale chyba je zakupie

 

 

chciał bym ustalic od czego tak naprawde jest ta pompa jak mozecie to popatrzcie u siebie w zetorkach na te oznaczenia pompy dodam jeszcze ze ona ma smarowanie z silnika i nie ma tego przycisku do palenia zimnego silnika mój nr pompy podałem w pierwszym poscie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Wtryski zawieź do sprawdzenia na zegarze o ile sam nie posiadasz takiego (powinne otwierać sie przy ok. 160 bar). Widać też będzie czy dobrze rozpylają.

 

Sprawdź wyprzedzenie wtrysku, bo zdaje sie być za małe... Spróbuj przyspieszyć o kilka stopni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
głowice miałem sprawdzane zawory ustawiane do tego nowa pompa mysle jeszcze kupic nowe wtryski dowiadywałem sie w agromie i powiedzieli mi ze bede kosztowac w okolicach 180-210 zł. za szt.nie

 

Po co kupować całe wtryskiwacze? Wystarczy wymienić rozpylacze, koszt od 30 zł za sztukę, jak masz odpowiedni zegar to zrobisz to sam <_< .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Wyreguluj wtryskiwacze i przyśpiesz wtrysk, tak jak koledzy radzą. Końcówki wtryskiwaczy wymieniaj dopiero jak będą uszkodzone, tzn będą lały lub nie dało się ustawić .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Też sądzę, że powinieneś wyregulować wtryski....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hiszpan321    0

Jest regulacja siły nawiewu w kabinie. W podsufitce masz takie pokrętło. Pierwszy stopień jest silniejszy natomiast drugi słabszy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikow    8

Możecie mi wytłumaczyc z wcześniejszych postów co to jest za przycisk do zapalenia zimnego silnika, występuje on w 7211 czy 7011?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    32

Przy pompie w starszych Zetorach (i chyba także w 7011) występuje taki przycisk który po wciśnięciu przed uruchomieniem silnika zwiększa radykalnie dawkę paliwa, a dezaktywuje się przy poruszeniu gazem nożnym bądź ręcznym, patrząc na pompę z boku jest on montowany z przodu przed sekcjami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzymek    15

na tą pompe z przyciskiem w serwisie mówią że to pompa od "majora" po prostu stary typ pompy przyciskiem blokuje sie szyne w pompie wtryskowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    17
Możecie mi wytłumaczyc z wcześniejszych postów co to jest za przycisk do zapalenia zimnego silnika, występuje on w 7211 czy 7011?

Występuje tylko w 7011 ;) Zwiększa dawke paliwa, przez co dostaje "kopa" przy odpalaniu, kiedyś brat zapomniał wcisnąć tego przycisku i kręcił baardzo długo i zapalił z wielkim bólem-dodam ze bylo to lato.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    59

w 7211 dawka rozruchowa ustawia się automatycznie po zatrzymaniu pompy , "Rexil" , co chcesz z tej instrukcji ?


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RexiL    0

Czy jest jakas swieca żarowa czy cos podobnego by podgrzac silnik przed rozruchem i jak ja włączyc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    17

Nie ma swiecy jest grzałka ale zaznaczam że nie w kazdym modelu, u mnie jest nie wiem jak u Ciebie, jesli jest to powinna się znajdować od strony pompy paliwowej blisko kabiny ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    17

No teraz to nie bardzo ;) U mnie jest ona zatykana z wierzchu plastikiem, po jego zdjęciu wygląda to jak wtyczka do gnizadka czyli dwa "bolce".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RexiL    0

dziekii jutro zobaczeee

 

Mogłby mi ktos pokazac fotke gdzie sie znajduje grzałka w 7011 albo jakos inaczej PilnE!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez massey3120
      Mam fergusona 3120 95r NIewiem dlaczego ale dynashift nie dziala poprawnie. NIe działa na małych obrotach tzn poniżej 1300 obr i gdy zmienie na zakres A to czuje sie jakby koła sie kleszczyły (blokują np. ciągnik nie zjezdza z górki)? na zakresie D wszystko działa ok (nie blokują sie) Czy możliwe że to wina pompy hydraulicznej? Chociaż podnośnik działa bez zarzutu! Może miał ktoś z was podobny problem? Piszczie co wiecie.... pomocy
    • Przez piterq1991
      Witam!
       
      Czy jest możliwość aby w MF 3080 zwiększyć przepływ oleju na podnośnik?
      Chodzi mi o to, że chcę aby szybciej podnosił(pompa jest nowa założona). Jak jadę z maszyną w polu to zanim zdąży podnieść to ciągnik już zakopany. Siłę ma, bo podnosi wszystko bez problemu na wolnych obrotach, ale chodzi, żeby szybciej to robił. U znajomego w NH tak było, że wydajność miał zmniejszoną i w serwisie bez problemu od ręki mu to zwiększyli i zdecydowanie szybciej podnosił. Gdzieś kiedyś na forum coś czytałem, że w MF też tak jest. Czy to prawda? Jak to zrobić jeśli jest taka możliwość?
       
      Pozdrawiam
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez erni16pl
      kto wie niech napisze ile kosztuje pompa hydrauliki u korbanków oryginalna, mi wysiadła niedaje ciśnienia
      Najlepiej jak ktoś by sprawdził u korbanków
    • Przez adas157
      Witam mam taki problem z mf3070 jak jest silnik zimny i sie go odpali to wspomaganie na wolnych obrotach dobrze chodzi i podnosnik szybko podnosi a jak sie robi ok 3godz traktorem jak olej sie rozgrzeje to wspomaganie na wolnych obrotach chodzi ciezko i podnosnik wolno podnosi co moze byc za przyczyna czego to moze byc wina z gory dzieki
×