Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomi32    1

Witam Panowie

Jestem po remoncie silnika w moim mf 6170 i mam taki problem że jest brak obiegu płynu w chłodnicy wąż na dole jest zimny a na górze gorący nagrzewnica w kabinie grzeje dobrze termostaty wymienione pompa wody sprawdzona. wskazówka wody dojdzie do pozycji w pion a przy dłuższej jeżdzie idzie dalej. Jeż ktoś ma jakieś pomysły to mile widziane :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi32    1

A  czy te łopatki mogły śię jakoś zużyć? bedzie to widać? uszczelka była taka sama bo sprawdzałem termostaty sprawdzałem w domu jak przyszły nowe i maja otwierać się przy 82 stopniach śćiągałem wąż ba dole przy chłodnicy i woda leci dobrze. Już zaczyna brakować mi pomysłow :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bart07    2

ja w swoim 6180 też wymieniałem termostaty i z moich obserwacji wychodzi, że nie otwierają się przy 82 a dopiero koło 90 stopni.
Widać moment otwarcia na wskaźniku jak temp. spada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi32    1

No dobra to czego chłodnica na dole jest żimna a na gorze gorąca i bez termostatów jest to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

No to wyjmuj pompę skoro tak i sprawdź może były jakieś brudy w układzie i wytarło łopatki albo wirnik na osi ma poślizg albo koło pasowe na osi pompy się ślizga bo klin wypadł nie znam budowy tej pompy więc jak strzeliłem gafę to sorry ewentualnie chłodnica nie drożna. U mnie w golfie kiedyś wytarło łopatki na pompie bo syf w układzie był

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi32    1

Tylko przed remontem tego nie było :(  a może być tak ze teraz jest wszystko nowe i jest większe tarcie czy coś w tym stylu i pompa nie daje rady słodzic  zrobiłem nim dopiero 15mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Skoro bez termostatów chłodnica na górze jest gorąca a na dole zimna to ewidentnie wskazuje na brak obiegu. Sprawdź, czy pompa podaje płyn. Wyciąg termostat, odkręć górny przewód od chłodnicy i zakręć kilka razy rozrusznikiem bez uruchamiania silnika. Sprawna pompa powinna pchać płyn dość energicznie.

 

Sprawdź termometrem elektronicznym, jaka jest faktyczna temperatura płynu po rozgrzaniu.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Manys
      Witam.
      Mam problem z MF 3070 a mianowicie nie ciągnie przedni napęd, kontrolka działa jak powinna tzn. po wciśnięciu niby gaśnie potem po ponownym załączeniu się zapala ale napęd przedni nie ciągnie.
      Wszystko inne normalnie załącza i rozłącza, zamieniłem elektrozawory z blokadą i nic się nie zmieniło czyli zawór ok, stop działa, styki przejrzane, 
      Przeszukałem forum ale jest temat że nie rozłącza napędu dlatego piszę 
      Podejrzewam że może tarczki do wymiany
      Proszę o podpowiedzi 
    • Przez rogalik102
      Co się dzieje z napedem podczas orania. Rozłącza się
       
      VID_20240421155706.mp4
    • Przez Ajaa
      Witam pany mam pytanie nie działa mi ehr jak przełączam przycisk na automat i jest włączona blokada to wyłącza blokadę z panelu gdzie szukać przyczyny 
    • Przez ziolek1996
      Witam, 
      w moim MF 3065 wymieniamy końcówki wtryskiwaczy na nowe, pytanie jakie powinno być ustawione na nich ciśnienie??
    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj