Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
silnik
tomi32    0

Witam Panowie

Jestem po remoncie silnika w moim mf 6170 i mam taki problem że jest brak obiegu płynu w chłodnicy wąż na dole jest zimny a na górze gorący nagrzewnica w kabinie grzeje dobrze termostaty wymienione pompa wody sprawdzona. wskazówka wody dojdzie do pozycji w pion a przy dłuższej jeżdzie idzie dalej. Jeż ktoś ma jakieś pomysły to mile widziane :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trewq    5

Zapytam tak czy pompa na pewno jest sprawna konkretnie chodzi o łopatki pompy czy są odpowiedniej długości, spotkałem się kiedyś z pompą która praktycznie nie miała czym wody pchać

 

druga sprawa to uszczelka pod głowicą jeśli zmieniałeś to czy na pewno była taka sama

 

po trzecie sprawdź termostaty w domu czy na pewno się otwierają przy tych bodaj 89 stopniach

 

i po czwarte wypadało by sprawdzić czy woda na pewno leci dolnym przewodem od strony silnika

 

czy jest możliwość ze ktoś mógł wsadzić jakąś szmatkę w jakiś kanał od wody w trakcie naprawy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi32    0

A  czy te łopatki mogły śię jakoś zużyć? bedzie to widać? uszczelka była taka sama bo sprawdzałem termostaty sprawdzałem w domu jak przyszły nowe i maja otwierać się przy 82 stopniach śćiągałem wąż ba dole przy chłodnicy i woda leci dobrze. Już zaczyna brakować mi pomysłow :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bart07    2

ja w swoim 6180 też wymieniałem termostaty i z moich obserwacji wychodzi, że nie otwierają się przy 82 a dopiero koło 90 stopni.
Widać moment otwarcia na wskaźniku jak temp. spada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi32    0

No dobra to czego chłodnica na dole jest żimna a na gorze gorąca i bez termostatów jest to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    147

No to wyjmuj pompę skoro tak i sprawdź może były jakieś brudy w układzie i wytarło łopatki albo wirnik na osi ma poślizg albo koło pasowe na osi pompy się ślizga bo klin wypadł nie znam budowy tej pompy więc jak strzeliłem gafę to sorry ewentualnie chłodnica nie drożna. U mnie w golfie kiedyś wytarło łopatki na pompie bo syf w układzie był

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi32    0

Tylko przed remontem tego nie było :(  a może być tak ze teraz jest wszystko nowe i jest większe tarcie czy coś w tym stylu i pompa nie daje rady słodzic  zrobiłem nim dopiero 15mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Skoro bez termostatów chłodnica na górze jest gorąca a na dole zimna to ewidentnie wskazuje na brak obiegu. Sprawdź, czy pompa podaje płyn. Wyciąg termostat, odkręć górny przewód od chłodnicy i zakręć kilka razy rozrusznikiem bez uruchamiania silnika. Sprawna pompa powinna pchać płyn dość energicznie.

 

Sprawdź termometrem elektronicznym, jaka jest faktyczna temperatura płynu po rozgrzaniu.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Trewq    5

na górze musi być ciepłe na dole zimnie, tylko pytanie zobacz do jakiej temperatury nagrzeje ci się układ ogólnie rzecz biorąc jeśli wskazówka jest na zielonym to jest w normie możesz poczekać odrobinkę jak wejdzie na czerwone to nic się nie stanie, ważne by nie przegrzewać układu, jeśli był remont to wszystko jest mocno spasowane to części oddają więcej ciepła

 

czy łopatki nie są wyrobione można zobaczyć jak się pompę wyjmie

 

a jak odkręcisz korek to nie widać tam czy woda ma obieg

 

 

post-87828-0-11544800-1457084832_thumb.jpg

Edytowano przez Trewq

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamil800
      Witam
      Mam taki problem, ze podczas jazdy po szosie musze co jakas chwile kontrowac w lewo i tylko w lewo, ostatnio zaczal mi podciekac silownik skretu, czy to moze on jest tym problemem czy jednak orbitrol?
      Problem dotyczy mf 8120
    • Przez Cineek
      Witam.
      Mam pytanie, jak ustawić amortyzacje podnośnika w 6180, jak jadę np: z talerzówką, pługiem obrotowym. Widzę że jest tam kontrolka, ale pewnie trzeba zrobić jakąś kombinację pokręteł. Proszę o pomoc. Poniżej obrazek. Pozdrawiam
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Jest taki problem że ciągnik nie ma tak jak by siły. Na postoju wchodzi normalnie na obroty a już przy małym obciążeniu max 1500 złapie, nawet jak sie jedzie samym ciągnikiem to nie można go rozpędzić. Dodam że dopiero była robiona pompa wtryskowa i przed naprawą było to samo. Co może być nie tak?
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. Dziś po godzinnej pracy w polu sprawdziłem ciśnienie na pompie. Jeden obieg, który idzie na hydraulikę zewnętrzną pokazuje 170-180 atm, drugi przy skręconych kołach, rozgrzanym oleju i ok 1000obr/min pokazuje 80 atm. Wspomaganie ciężko mi chodzi, do tego coraz ciężej wchodzą mi biegi i obstawiam że to przez to, że padła druga sekcja pompy. Czy bez zastanowienia mogę zamawiać nową, czy jest możliwe, że jeszcze coś innego może być nie tak?
    • Przez kevin25
      Witam pacjent MF 3050 z 1989r zaczęło słabnąc wspomaganie na wolnych obrotach szczególnie zauważalne przy pracy z ładowaczem. I słabiej działające hamulce. 
      Ciśnienie na tylnych złączkach 180bar przy 1tys i przy 2tys rpm 
      Ciśnienie na punkcie pomiarowym 2 sekcji na wspomaganie na wolnych obrotach 145bar przy 2 tys rpm 170bar 
      I z tego co wyczytałem pompa do wymiany. Chce się tylko upewnić czy na pewno ?
      Jest możliwość wsadzenia mocniejszej pompy na Sekcji hydrauliki zewnętrznej ? 
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.