Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Silnik
tomi32    1

Witam Panowie

Jestem po remoncie silnika w moim mf 6170 i mam taki problem że jest brak obiegu płynu w chłodnicy wąż na dole jest zimny a na górze gorący nagrzewnica w kabinie grzeje dobrze termostaty wymienione pompa wody sprawdzona. wskazówka wody dojdzie do pozycji w pion a przy dłuższej jeżdzie idzie dalej. Jeż ktoś ma jakieś pomysły to mile widziane :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi32    1

A  czy te łopatki mogły śię jakoś zużyć? bedzie to widać? uszczelka była taka sama bo sprawdzałem termostaty sprawdzałem w domu jak przyszły nowe i maja otwierać się przy 82 stopniach śćiągałem wąż ba dole przy chłodnicy i woda leci dobrze. Już zaczyna brakować mi pomysłow :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bart07    2

ja w swoim 6180 też wymieniałem termostaty i z moich obserwacji wychodzi, że nie otwierają się przy 82 a dopiero koło 90 stopni.
Widać moment otwarcia na wskaźniku jak temp. spada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomi32    1

No dobra to czego chłodnica na dole jest żimna a na gorze gorąca i bez termostatów jest to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    178

No to wyjmuj pompę skoro tak i sprawdź może były jakieś brudy w układzie i wytarło łopatki albo wirnik na osi ma poślizg albo koło pasowe na osi pompy się ślizga bo klin wypadł nie znam budowy tej pompy więc jak strzeliłem gafę to sorry ewentualnie chłodnica nie drożna. U mnie w golfie kiedyś wytarło łopatki na pompie bo syf w układzie był

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi32    1

Tylko przed remontem tego nie było :(  a może być tak ze teraz jest wszystko nowe i jest większe tarcie czy coś w tym stylu i pompa nie daje rady słodzic  zrobiłem nim dopiero 15mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5006

Skoro bez termostatów chłodnica na górze jest gorąca a na dole zimna to ewidentnie wskazuje na brak obiegu. Sprawdź, czy pompa podaje płyn. Wyciąg termostat, odkręć górny przewód od chłodnicy i zakręć kilka razy rozrusznikiem bez uruchamiania silnika. Sprawna pompa powinna pchać płyn dość energicznie.

 

Sprawdź termometrem elektronicznym, jaka jest faktyczna temperatura płynu po rozgrzaniu.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzysiek7
      Witam mam problem z MF 3095 przy podnoszeniu tura z ciężarem cały drży i jest takie uczucie jakby się rozłączała pompa ( pompa świeżo wymieniona bo było słabe ciśnienie ) czy to może być związane z komputerem pod kabina ?
    • Przez stolarz02
      Witam serdecznie
      Pytanie do użytkowników MF 3125 i pochodnych. Przy rozdzielaczu są 3 węże, który z nich to zasilanie, a który powrót oleju. Według mnie górny z lewej to powrót, a dolny (grubszy) to zasilanie.
      Proszę o odpowiedź czy mam rację czy też nie.

      Potrzebuję zrobić dodatkowy rozdzielacz przy TUZ-ie, który posłuży mi do obsługi zakupionej prze zemnie zgrabiarki grzebieniowej TWIST Samasz-u. Chciałbym za sobą ciągać prasę KRONE Comprima F 125 XC, a z przodu zgrabiarkę.
      Niestety potrzebuję 4 szybkozłączka podwójne (2 dla prasy, 1 dla zgrabiarki, 1 do obsługi wysokości tuza)
      Stąd też pomysł na dodatkowy rozdzielacz z przodu, który byłby obsługiwany za pomocą joysticka z kabiny.

      Pozdrawiam serdecznie oraz dziękuję za pomocne wypowiedzi


    • Przez damianXXL
      Witam. 
      Mf 3060 dymi z odmy. Zaolejona również na wyjsciu. Oleju jest stan miedzy min/max. 
      W czym może być problem? Pierścienie już się kończą czy może zawory? Ciśnienia jeszcze nie badałem.
    • Przez RedPower
      Witam,
      zabrałem się za naprawę skrzyni biegów w mf 3065 ( 32x32) w celu wymiany zużytych synchronizatorów. Rozpołowiłem już traktor i zdjąłem dekiel w komorze w której znajduje się sprzęgło. Co dalej aby dobrać się dalej do skrzyni. Zielony element się cały rusza lecz nie chce wyjść.
      **************
      LINK DO RESZTY ZDJĘĆ: https://photos.app.goo.gl/7c1doGIDZBfkK29Q2
      **************


    • Przez K100
      Moze komuś się przyda
       
      1-1.....Nie podłączony jeden z elektrozaworów.
      1-2.....Zwarcie w cewce elektrozaworu podnoszenia
      1-3.....Zwarcie w cewce elektrozaworu opuszczania
      1-5.....Problem z przełacznikami podnoszenia/opuszczania na błotnikach
      1-6.....napiecie zasilania za wysokie (pow 18V)
      1-7.....zwarcie w obwodzie 9,5 Voltowym.
      1-8.....problem z przełącznikiem podnoszenia /opuszczania
       
      2-2....problem z czujnikiem pozycji
      2-3....problem z czujnikiem głębokości
      2-4....problem z potencjometrem maksymalnej wysokości.
      2-7....napiecie zasilania za niskie(poniżej.10V)
       
      3-1...problem z prawym czujnikiem draftu(bolec mocujący prawą dolną belke podnosnika.)
      3-2...problem z lewym czujnikiem draftu
      3-4...problem z potencjometrem predkosci opuszczania
      3-6...problem z potencjometrem intermixa(ten z gałką na panelu ze skalą od 1 do 6,najbliżej diody samodiagnostyki)
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.