Skocz do zawartości

Plany modyfikacji Ursusa C-355


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam , w tym temacie chciałbym opisywać modyfikację swojego ursusa :D 

W planach mam :

-wymianę kabiny (Chętnie kupię używaną kwadratową,sokółkę itp.)

-wymiana maski i błotników 

-Zmiana tylnich kół na szersze a przednie na balonówki

-Pomalowanie wszystkiego

-Drobne naprawy usterek 

-Założenie wspomagania

Z czasem będzie pewnie więcej planów na modyfikację

Jeśli podsuniecie mi więcej pomysłów będę wdzięczny

Dzisiaj ursus wygląda tak :

post-58327-0-32523200-1453123818_thumb.jpg

Opublikowano

Weź kartkę i długopis i sobie policz ile to będzie kosztowało, jeden we wsi tak zrobił - nowa maska, kabina, bajery i potem przeliczył że miał by za to niezły zachodni ciągnik z tym wszystkim o czym marzył  plus mocniejszy i ekonomiczniejszy silnik, podnośnik, więcej biegów itp. A jak upierasz się przy polskiej myśli technicznej to wymień go na jakiegoś 902

Opublikowano (edytowane)

ferie się zaczęły to i głupich tematów się pojawiło od razu parę

powiedz czemu mają służyć te modyfikacje, co zamierzasz robić tym ciągnikiem że w teraźniejszej specyfikacji ci nie odpowiada???

blachy widać w niezłym stanie, po co zmieniać, dla wyglądu tylko??? koła chcesz zmieniać na szersze, po bagnach jeździsz że standardowe są za wąskie???

wymianę kabiny i montaż wspomagania rozumiem

 

 

Edytowane przez bratrolnika
Opublikowano

blachy odpadają - super stan . malować też nie ma poco bo wygląda nieźle opony są ok , z przodu to już wedle własnego uznania . jedyne co może być słuszne z twoich planów to kabina i wspomaganie . PS :Poco pakować się w zbędne koszty ja się pytam ?

Opublikowano

Ciągnika nie chcę wymieniać na większy bo pracuje tylko na 5ha .Opony szersze dlatego że większość pola to mokre dołki a tylne mają kiepski bieżnik i są popękane . Błotniki są przegnite .Kabinę i wspomaganie chcę założyć tylko dla komfortu . A pomalować to wszystko bo farba odchodzi . Chcę go poprawić głównie względem wizualnym . Dziękuję za wszystkie podpowiedzi .

Opublikowano

opony radialne, po co Ci szersza diagonalna która niewiele zmieni

 

wspomaganie na tym lekkim przodzie to dla mnie przesada, szczególnie na tyle co robisz tym ciągnikiem

 

błotniki lepiej wzmocnić, jeśli jeszcze nie są tragiczne, nowe są jeszcze cieńsze niż ori

 

osobiście wolałbym zamienić na coś z ciężkiej serii, niby areał mały, ale wyjdzie podobna kwota, a będziesz miał odrobinę komfortu

Opublikowano

To co wpakujesz  plus przedni napęd to ci wyjdzie kwota  ładna  i co sprzedaż ten ciągnik to kupisz Zetora 7211 gdzie masz wspomaganie szersze gumy z tyłu o komforcie nie wspomne tylko byś balonówki dołożył jest sens  ładować tyle w niego?

Opublikowano

inwestycja bez sensu na areał 5 ha bo te modyfikacje które podałeś kosztują więcej niż ten traktor

 

zostaw tak jak jest ewentualnie pomaluj żeby rdza go nie brała i opony na tył daj nowe  

 

a wspomaganie też bym odpuścił bo jeśli wszystko przesmarowane  to chodzi leciutko i jazda bez wspomagania  to trening bicka  co też jest ważne  a nie tylko wygoda i kręcenie paluszkiem teraz każdy taki leń ze jak trraktor czy samochód bez wspomagania to wielki problem :)

 

 

 

roboty na 5 ha  jest tyle co kot napłakał   w tydzień zaorasz uprawisz i zasiejesz  i sobota wolna hehe

Opublikowano

Polecam zmienić kabinę na sokółkę, dołożyć z tyłu po obciążniku, opony radial 420/70/28 i tyle.

Ciągnik będzie jak ta lala. Oczywiście do tego wymiana olejów, filtrów. A i oponki z przodu,najlepiej polskie, 8-płócienne.

Mam takowe od 12 lat i polecam.

Opublikowano

ja to bym ino kabinkę zmienił jakbym miał hajs balonówki tez bym wsadził ale koszt tez 900 zł trzeba dac blachy bym zostawił i pomalował i jeszcze parę dodatków typu halogeny a jak byś zmieniał na balonówki to od razu by trzeba zrobić i wyeliminować luzy na przedniej osi :D tyle no chyba ze jakis panel w kabinie na radio i przełączniki do halogenów wycieraczek :D no ale to juz koszt jakies w sumie wszystkiego z 3000

Opublikowano (edytowane)

Jak nie zamierzasz żałować gotówki na budę to kup choćby tą najtańszą kabinę z naglaka lub Gola za ok. 2500zł z tymi kanciastymi błotnikami i będzie extra. U mnie była taka założona właśnie w miejsce takiej jak twoja. Były w niej już halogeny (2 z przodu i 1 z tyłu z panelem włączników) i tapicerka w środku na błotnikach, oświetlenie wewnętrzne, przednia wycieraczka elektryczna oraz lampy zespolone tylne i boczne z kablami. Ciągnik stał się dla mnie przyjemniejszy w środeczku.

 

Edytowane przez wojtek0508

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v