Skocz do zawartości
diabel23

Plany modyfikacji Ursusa C-355

Polecane posty

diabel23    6

Witam , w tym temacie chciałbym opisywać modyfikację swojego ursusa :D 

W planach mam :

-wymianę kabiny (Chętnie kupię używaną kwadratową,sokółkę itp.)

-wymiana maski i błotników 

-Zmiana tylnich kół na szersze a przednie na balonówki

-Pomalowanie wszystkiego

-Drobne naprawy usterek 

-Założenie wspomagania

Z czasem będzie pewnie więcej planów na modyfikację

Jeśli podsuniecie mi więcej pomysłów będę wdzięczny

Dzisiaj ursus wygląda tak :

post-58327-0-32523200-1453123818_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawel885    839

Weź kartkę i długopis i sobie policz ile to będzie kosztowało, jeden we wsi tak zrobił - nowa maska, kabina, bajery i potem przeliczył że miał by za to niezły zachodni ciągnik z tym wszystkim o czym marzył  plus mocniejszy i ekonomiczniejszy silnik, podnośnik, więcej biegów itp. A jak upierasz się przy polskiej myśli technicznej to wymień go na jakiegoś 902

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    3471

ferie się zaczęły to i głupich tematów się pojawiło od razu parę

powiedz czemu mają służyć te modyfikacje, co zamierzasz robić tym ciągnikiem że w teraźniejszej specyfikacji ci nie odpowiada???

blachy widać w niezłym stanie, po co zmieniać, dla wyglądu tylko??? koła chcesz zmieniać na szersze, po bagnach jeździsz że standardowe są za wąskie???

wymianę kabiny i montaż wspomagania rozumiem

 

 

Edytowano przez bratrolnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Palmusny    11

blachy odpadają - super stan . malować też nie ma poco bo wygląda nieźle opony są ok , z przodu to już wedle własnego uznania . jedyne co może być słuszne z twoich planów to kabina i wspomaganie . PS :Poco pakować się w zbędne koszty ja się pytam ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
diabel23    6

Ciągnika nie chcę wymieniać na większy bo pracuje tylko na 5ha .Opony szersze dlatego że większość pola to mokre dołki a tylne mają kiepski bieżnik i są popękane . Błotniki są przegnite .Kabinę i wspomaganie chcę założyć tylko dla komfortu . A pomalować to wszystko bo farba odchodzi . Chcę go poprawić głównie względem wizualnym . Dziękuję za wszystkie podpowiedzi .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    637

opony radialne, po co Ci szersza diagonalna która niewiele zmieni

 

wspomaganie na tym lekkim przodzie to dla mnie przesada, szczególnie na tyle co robisz tym ciągnikiem

 

błotniki lepiej wzmocnić, jeśli jeszcze nie są tragiczne, nowe są jeszcze cieńsze niż ori

 

osobiście wolałbym zamienić na coś z ciężkiej serii, niby areał mały, ale wyjdzie podobna kwota, a będziesz miał odrobinę komfortu


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1167

To co wpakujesz  plus przedni napęd to ci wyjdzie kwota  ładna  i co sprzedaż ten ciągnik to kupisz Zetora 7211 gdzie masz wspomaganie szersze gumy z tyłu o komforcie nie wspomne tylko byś balonówki dołożył jest sens  ładować tyle w niego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    351

inwestycja bez sensu na areał 5 ha bo te modyfikacje które podałeś kosztują więcej niż ten traktor

 

zostaw tak jak jest ewentualnie pomaluj żeby rdza go nie brała i opony na tył daj nowe  

 

a wspomaganie też bym odpuścił bo jeśli wszystko przesmarowane  to chodzi leciutko i jazda bez wspomagania  to trening bicka  co też jest ważne  a nie tylko wygoda i kręcenie paluszkiem teraz każdy taki leń ze jak trraktor czy samochód bez wspomagania to wielki problem :)

 

 

 

roboty na 5 ha  jest tyle co kot napłakał   w tydzień zaorasz uprawisz i zasiejesz  i sobota wolna hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    44

Polecam zmienić kabinę na sokółkę, dołożyć z tyłu po obciążniku, opony radial 420/70/28 i tyle.

Ciągnik będzie jak ta lala. Oczywiście do tego wymiana olejów, filtrów. A i oponki z przodu,najlepiej polskie, 8-płócienne.

Mam takowe od 12 lat i polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

ja to bym ino kabinkę zmienił jakbym miał hajs balonówki tez bym wsadził ale koszt tez 900 zł trzeba dac blachy bym zostawił i pomalował i jeszcze parę dodatków typu halogeny a jak byś zmieniał na balonówki to od razu by trzeba zrobić i wyeliminować luzy na przedniej osi :D tyle no chyba ze jakis panel w kabinie na radio i przełączniki do halogenów wycieraczek :D no ale to juz koszt jakies w sumie wszystkiego z 3000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek0508    11
Napisano (edytowany)

Jak nie zamierzasz żałować gotówki na budę to kup choćby tą najtańszą kabinę z naglaka lub Gola za ok. 2500zł z tymi kanciastymi błotnikami i będzie extra. U mnie była taka założona właśnie w miejsce takiej jak twoja. Były w niej już halogeny (2 z przodu i 1 z tyłu z panelem włączników) i tapicerka w środku na błotnikach, oświetlenie wewnętrzne, przednia wycieraczka elektryczna oraz lampy zespolone tylne i boczne z kablami. Ciągnik stał się dla mnie przyjemniejszy w środeczku.

 

Edytowano przez wojtek0508

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Artur006
      Witam wszystkich mam problem z zetorem 6911 po wymianie pierścieni olej bardziej leje się z odmy niż wcześniej na starych 
       
    • Przez DawidBaran
      Witam przymierzam się do kupna ciągnika w przedziale mocy 70-95. Ciągnik chce kupić nowy używany nie wchodzi w grę. W gospodarstwie pracuje ursus 3512 Zetor forterra 115 i MTZ(który został sprzedany i szukam coś na jego miejsce). Podzielcie się swoimi opiniami na temat ciągników w tym przedziale mocy. Posiadacie takie?
    • Przez Jack44
      Witam , Mam taki problem z Zetorem 10641 z roku 000. problem z włączaniem biegów i używania reduktora, kiedy podnośnik jest w dolnym położeniu to biegi włączam dwoma  palcami kiedy podnośnik podniesie maszynę do góry to biegi wchodzą jak bym co przepychał po gumie, Oczywiście wiem ze jedno z drugim teoretycznie nie ma związku , ale takie objawy zauważyłem, Może ktoś już z tym się spotkał  co może być przyczyną . Jak zwykle liczę na wasze sugestie , Pozdrawiam JACK 
    • Przez Krystian7745
      Witam mam problem z zetorem 7745 jest on z rewersem problem polega na tym ze z biegu neutralnego(luzu) gdy chce włączyć wsteczny to ciagnik stoi w miejscu i jest bardzo mocny zgrzyt do przodu jedzie bez problemu i tak jest na każdym biegu. Podpowie ktos co może byc za przyczyna ? z góry dziekuję 
    • Przez maslo200
      Witam czy te pęknięcia w czymś przeszkadzają   są to dwa otwory   tam gdzie jest sprężarka z góry  dziękuję za pomoc 



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.