Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Oglądałem ta tarczę i nie podobała mi się. Sprawia wrażenie plastikowej. Będziesz kupował patrz na grubość ma mieć 12 mm. Bo są w sprzedaży nowe które maja 9mm. Nawet na nie nie patrz.

Oj panie czasem trzeba na nie popatrzeć składałem hamulec z nowych części do 952 rozpierak i tarcze i ciągnik blokowało na rozkręconym hamulcu., okazało się że  że cały zestaw jest o 1mm grubszy niż głębokość bębna i trzeba cieniasa było wstawić. Hamuje jak lalka w C-385 miałem identyczną sytuacje 

Opublikowano

Nowszy ciągnik może coś pozmieniali. Do mtz-ta 82 mają mieć 12 mm bo te 9-cio są cienkie jak stare zajechane tarcze. Śrubę regulacyjną trzeba mocno wkręcić a jak się trochę zużyją to może braknąć.

Miałem okazję wymieniać w dwóch mtz-tach 82 całe komplety tarcze, rozpieraki i problemu nie było. Ale dzwonił do mnie  kolega i miał taki problem jak ty wspomniałeś jak by wszystko za grube było.

Opublikowano

Te dwie pierwsze mają wzmocnienie wielofrezu na nity, czyli pic na wodę, luzuje się i obrywa. Testowałem wprawdzie nie te, ale taki sam patent. Natomiast te ostatnie miałem, tu to wzmocnienie nie jest przyspawane tylko "przysmarkane", efekt taki sam jak mocniej przyblokuje, prędzej czy później. 

Opublikowano (edytowane)

Pierwsze niby nie piszą wzmocnione ogólnie najbardziej chciałem wiedzieć jak hamują. Faktem jest że te nity chyba nie utrzymają tego długo.

Musze kupić jakieś tarcze i nie mam pomysłu.

Znalazłem coś takiego.

http://www.skleprolniczy.pl/towar.781.tarcza.hamulcowa.nasypowa.mtz..103902t56ns.html

http://www.skleprolniczy.pl/towar.782.tarcza.hamulcowa.nasypowa.mtz..103902t72ns.html

http://komfort.net.pl/czesci/oferta/cat/407

Co maja na myśli pisząc nasypowa? Mają jedne z droższych tarcz. Ciekawe czy cena jest odpowiednikiem jakości? Wizualnie jest nawet ok.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Te nasypowe z komfortu obecnie mam, wzmocnienie dobrze zrobione, dobrze hamują . Dość długo się nimi cieszyłem, ale jak przyszła jesień i postoi to trzeba przejechać na hamulcu parę metrów.  

Opublikowano

Z tym łapaniem koła po postoju też mam problem ciekawe że tylko z lewej strony. Wystarczy przejechać na hamulcu 100 metrów i jest ok. 

Muszę coś kupić bo jak soli do rozsiewacza nawale to odhamować nie idzie. Chyba komforty kupie. Napisałem do nich zobaczymy co mi odpiszą.

Opublikowano

Miałem Komforty nitowane na chwilę były dobre  parę razy koło złapało i nity oberwane : (  Teraz mam Ukraińskie Tary z prawej  a z  lewej plecionki klejone. Plecionkę łapie czasem ale nie mocno a Tary  na razie  nie.

Opublikowano

A jak tary hamują? patrząc na fotki wyglądają na nawet dokładnie zrobione porównując do innych.

Nitowane kupiłem jakiś czas temu z szarą okładziną. Hamowały fajnie może dwa lata a teraz coś przestały. Nie są zużyte tylko tak dziwnie wyślizgane. Pewnie rozlecą się niedługo bo nity były już luźne.

Opublikowano

A że tak zapytam od czego łapie hamulce od wilgoci ?? mam jeszcze jakies tarcze z zapasów ale one całkiem inaczej wygladaja ja te co w sklepach na razie hamulce mi działaja ( fabryczne) ale to ja tak zadko ich uzywam ze wogóle sie nie zuzywaja jedynie dohamowywuje a tak to z daleka silnikiem hamuje 

Opublikowano

 

Pisałeś w jednym z tematow że tarcze ci się spalily? Jakie miałeś i co się stało bo chcę robić u siebie żeby błędów nie popełniac tych samych

Opublikowano

To były tarcze tara. Nie polecam

Szare notowane hamowały dobrze dwa lata potem hamulec osłabł a wszystko nity były luźne. Nie mam pomysłu na te hamulce nie wiem czy nie przerobie na 205. Są w pronarach i jakoś nie słychać by ktoś narzekał.

Opublikowano

To chyba w tych nowszych pronarach. U mnie w 1025 z 2005 roku działają tak jak u wszystkich z tym że działanie zero-jedynkowe ("łapanie") występuje jak ciągnik jest rzadko użytkowany. Jak się już "dotrą" po postoju to tak często nie "łapią" ale i działanie hamulców jest słabsze. Podobne zjawisko występuje chyba w każdym pojeździe po dłuższym postoju (rdza na elementach metalowych) i dotyczy zarówno sprzęgła jak i hamulców - ale chyba nigdzie poza mtz-to podobnymi nie występuje "łapanie" hamulców...

Opublikowano

w c360 3p mam żyletę zawsze, aż na tych wąskich kołach go prawie wywaliłem mi się spieszyło, 

co tam trzeba przerobić na te większe obudowy i rozpieraki? Jeden kaszpirowski od mtz mi gadał o tarczach nitowanych półtwardych jak sprzęgło w c360 miałem je nawet w ręce bo ceramiczne są za twarde 


ja w transporcie z beczką 6 tys dobrze że mam na tandemie takie hamulce i ciągnik sobie hamuje  Jutro będę w Agromar tym sklepie internetowym to z nimi pogadam co oni wymyślą


jak na rano pierwszy raz zahamuję jak mi zapierdol*i prawe koło to tylko patrze kiedy tylny most rozje*ie ten wałek krótki, i jeszcze beka go ciśnie 

Opublikowano

U mnie też jak postoi to łapie koło ale wystarczy kawałek przejechać i jest ok. Bardziej mnie denerwuje ż słabe są ciągnika zatrzymać bieda na górce.

nitowanych tarczy za bardzo nie chcę bo już w dwóch przypadkach nity były luźne.

Są jeszcze trzytarczowe ale ciężko mi powiedzieć czy da się to upchać wymieniając tylko hamulce.

takie ciągniki jak duży ursus, zetor czy mały zetor mają ten sam patent i też z hamulcami są jaja. Tyle że tarcze w nich mają większą średnicę i jakoś skuteczniej hamują.

Opublikowano

Do trzy tarczowych trzeba by  oprócz obudów, wymienić ośki od ręcznego i blokady, dłuższe są no i śruby . Nie zauważyłem jakiejś specjalnej różnicy. I lubią się zablokować jak każde inne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Theprzemo205
      Witam i z góry dzieki za odpowiedz. A więc najprawdopodobnej pojawi się na gospodarstwie belarus 82. Chciałbym aby ten ciagnik ciągal prase belujaca tylko on ma jedno stopniowe sprzęgło więc jak prasować kości trawe itp. Może ktoś mi wytlumaczy ?
    • Przez asus921
      Witam
      Jest kilka tematow na temat przerobki WOM na szeroka i waska tasme, tylko nie do konca jest to moim zdaniem wytlumaczone.
      W sklepach te normalne bebny raz maja opis 44mm, a raz 46mm, tez to dziwne, ze co sklep to inny wymiar. 2x 46mm = 92mm czyli te nowsze bebny 56mm + 36mm powinny pasowac, a w innych sklepach znowu te standardowe bebny opisuja, ze maja 44mm czyli gdzies nam zginely 4mm na calosci. 
      Moje pytanie, czy napewno bez problemu do starszego womu wejda dwa bebny 56mm + 36mm ?
      Drugie pytanie, ktos pisal, ze jeden z bebnow mozna stoczyc bez problemu na te 36mm, prawda? Bo ten hamujacy to jest razem z tymi satelitami jako jedna czesc, tak? Niczym sie nie rozni ?
      Trzecie pytanie, czy cos oprocz bebnow i tasm musze kupic? Jedni pisali, ze tylko to, drudzy, ze te jarzmo wom z satelitami tez trzeba kupic. 
      Czwarte pytanie, Czy jest w ogole sens to przerabiac czy ktos poleci innny patent, np. nacinanie bebna czy cos innego. A moze jakos te powierzchnie lekko "podrapac" zeby byla bardziej chropowata, a nie gladka.
      Sytuacja wyglada tak, ze odkad chodzi z prasa pasowa, najpierw byly podciagane tasmy i to chyba jeszcze oryginalne, troche pochodzilo i poslizg, pozniej zamowilem nowe tasmy i dlugo nie pochodzilo i teraz juz dwa razy bylo podciagane i jest naprawde zle...
      Poratuje ktos madrym sposobem jak ten WOM przywrocic do zywych, bo na ciagnik nie mozna narzekac, ale ten WOM i prasowanie to wiecej stresu niz to warte i juz ktorys raz musze usluge szybko zalatwiac, bo ciagnik nie zrobi roboty.
    • Przez JumperTomek
      Działanie podnośnika i wyjść hydraulicznych naraz to objaw uszkodzonego rozdzielacza pod fotelem, czy ten przy kierownicy tez może być walnięty ?
      Dosyć szybkie opadanie podnośnika to wina rozdzielacza, czy uszczelnień w siłowniku ? Z rozdzielacza pod kierownicą jest mokro.
      Gdy dam dźwignie koło fotela na maksa do tyłu to pompa zaczyna wyć
      Jest ktoś z okolic Częstochowy kto ogarnia hydraulike w mtz ?
      Lepiej wywalić rozdzielacze i dać nowe czy bawić się z tymi starymi ?
    • Przez Zefir
      Witam , otóż jakiś czas temu zakupiłem fendta 311 lsa i zastanawiam się czy nie posiada ona wyjścia na hamulce hydrauliczne przyczepy , gdyż ma  nie parzystą liczbe wyjść   hydraulicznych co w jego wypadku wynosi 3 pary plus ta jedna która jest zamontowana bardziej z boku niż na tym panelu co są umiejscowione tamte  . I nasuwa mi się pytanie czy to nie jest wyjście hamulców hydraulicznych , mógłby ktoś wyjaśnić jak to rozpoznać lub do czego one może służyć ? 
    • Przez MariuszKlim
      Cześć
      Szukam używki: ładowacz TUR do tego ciągnika, ktoś może wie z jakich ciągników pasować będzie taki rozstaw/mocowań tura? małe przeróbki mogą być
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v