Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Ten filtr też może mieć w środku jakies luzy np . na osi czy na uszczelce i tam też może mocno gubić to już masz powód do wymiany i w tedy zobaczysz. :lol:

myslę że tej osi papierem sciernym nie przeleciałeś!!!

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

teraz się kręci bo ośkę przetarłem papierem ściernym i się lekko obraca. a ciśnienie ma słabe na ciepłym i pierwsze skojarzenie to zły olej ale nie olej jest dobry

Opublikowano (edytowane)

a jeśli wymienię na tam te pp to co jak będzie miał za wysokie ciśnienie??

 

a jeśli po zdjęciu pokrywy bak jest w dwóch miejscach przytarty

tam na samej górze jak jest taki owalny to w jednym miejscu jest delikatnie ścięty.

Edytowane przez kamcio2a
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

No patrz dopiero żartowałem czy papierem nie przeleciał osi a Ten naprawdę to zrobił :lol: WYWAL TEN FILTR ;[ Źle zrozumiałem to ścięcie musi być tak jest wyważany :D

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

:unsure: koledzy nie panikujcie jeżeli jest olej to jest smarowanie na wale i żeby sie silnik zatarł trzeba spełnić kilka ważnych warunków. Tu temu silnikowi to nie grozi. Koszt szukania usterki przewyższy koszt naprawy. :)

Opublikowano

jeden mechanik tak kazał bo powiedział że on musi się obracać.

a zrobiłem to jeszcze przed odpaleniem po wymianie panewek

 

No a jak niema ciśnienia oleju to jak on ma mieć smarowanie ??

 

No a jak niema ciśnienia oleju to jak on ma mieć smarowanie ??

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

To się wymienia cały filtr, tam nie wolno nawet zamienić samego bąka bez osi bo są wyważane razem i nic szlifować papierem to jak bys i panewki dorabiał papierem, załóż filtr pp i powinno się sporo zwiększyć jak będzie za wysokie to wtedy będziemy się martwić.

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

No i teraz ku*wa kolejny wydatek.

A jeśli to nie będzie to, kolejny raz nie będę powstrzymywał ojca przed utopieniem tego parcha.

a jak ciśnienie będzie za wysokie to wyciągać podkładki spod tego zaworka??

Gość Profil usunięty
Opublikowano

mówisz o tym koło pompy?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Najlepiej jak by był ustawiony jak był fabrycznie to słyszałem że w normalnym silniku zwiększa o1 at ale ja mam bąka jeszcze można by spróbować jakis inny spróbować żeby nie ponosić kosztów ale kto Ci wykręci z ciągnika , tu nikt na odległosć Ci na 100% nie powie co mu jest to jest wróżenie.

Opublikowano

Niepotrzebnie ingerowałeś w bąka. Spróbuj zaślepić dyszę bąka i zapal ciągnik. Wtedy jak w PP cały olej poleci do magistrali olejowej. Sprawdz jakie będzie miał ciśnienie. Pamiętaj że t tylko próba bo w tym momencie olej nie jest filtrowany. Miał byś zaje...te szczęście jeśli by się okazało że to tylko wina bąka.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

@seweryn20 też nie bardzo wierzę że to bąk ale jak on mu kiedyś się nie kręcił i jeszcze szlif mu papierem robił to takie coś jest i tak do wymiany a ten pp ciśnienie mu powinien trochę podnieść.

Opublikowano

No dokładnie. Nie wiadomo czego się czepic bo w każdym miejscu coś było zawalone albo nie wiadomo co jest zrobione. Myślę że my tu już nic nie pomożemy, silnikowi powinien się dokładnie przyjrzeć użytkownik.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Właśnie a najlepiej bardzo dobry mechanik :lol:

Opublikowano

Silnik składał bardzo dobry mechanik który robi od wielu lat silniki nie tylko w ciągnikach ale i w tirach i samochodach osobowych.

A jeśli chodzi o bąk to idzie już na pewno do wywalenia i oby była to jego wina bo jeśli nie to się trochę zdenerwuje,

Jak coś to nie chce nikt kupić ursusa c-385 z turem po remoncie :D

Opublikowano

Jeśli to był obeznany mechanik to czemu na dzień dobry nie wywalił tego bąka? przecież to sie pieprzy i tylko ciśnienie i wydatek oleju zabiera,oczywiście jeżeli jest choć najmniej podłechtane zużyciem a jest po 3000mth. Nie kwestionuje tego że mechanik jest dobry ale znajomość budowy i działania urządzenia ma dużo do późniejszych napraw poprawek działania czy diagnozy znalezienia przyczyny, a nie usunięcia powikłań wywołanych przez tę przyczynę.

Opublikowano (edytowane)

Na dzień dobry to ten ciągnik chodził bardzo dobrze, dopóki się nie rozgrzał.

Jeśli czytałeś poprzednie wpisy to p[powinieneś wiedzieć że ten bąk kiedyś nie było słychać że on wiruje i moim skromnym zdaniem dlatego się wał zakitował.Oleju to on ani grama nie bierze wiec niem co to mówić o wydatkach na olej, a do bonka przyszedł sąsiad który też robi w zakładzie od kilku lat.

możesz mi wyjaśnić o co ci chodziło z tym ,,oczywiście jeżeli jest choć najmniej podłechtane zużyciem a jest po 3000mth ''??

Edytowane przez kamcio2a
Opublikowano

Koledzy nie wiem co się tak poprzyczepiacie do tego filtra !!!(bonka ), wiadomo ze ma się lekko obracać i coś tam ciśnienia oleju na dyszach traci ale to ZERO !!!. Dodam ze on lubi raczej najtańsze oleje by dobrze filtrował. Co do spadku ciśnienia oleju !, to wychodzi duży brak staranności i systematyczności przy remoncie silnika .Ja osobiście nie bardzo ufam starszym mechanikom doświadczenie to mają ALE STRASZNIE RUTYNOWO I NA PAMIĘĆ wszystko robią , na koniec krew mnie zalewa jak ktoś mówi żeby podkładek pod sprężynę zaworu podłożyć TO JEST OLBRZYMIA GŁUPOTA która właściwie nic nie daje tylko może zaszkodzić , ja jak mam minimalną wątpliwość co do zaworu(w) to go wymieniam na nowy cena na ogół minimalna a pewność jest

Opublikowano

Mercedes Bingo , mamy w robocie taką starą 16-stkę pompę wymieniłem zawór wymieniłem i panewki a ona 3 atmosfer na zimnym nie mogła zrobić już chciałem turbo wywalać bo domyślnie to ono kradnie ciśnienie .

Po Twojej przeróbce , zawór wywaliłem i poszedłem dalej gniazdo zaworu rozwierciłem tak że powrotu do oryginału nie ma i na zimnym zrobiła 4 atmosfery :D pełne zadowolenie a na ciepłym 3 atm. a nadmieniam że to trupek .

Bo tak wał na szóstej korbie ma ostatni szlif tak że do wyrzucenia , zestawy tuleja tłok to nie pamiętam by były wymieniane , głowica też nie lepsza dodatkowo szpilki głowicy ledwie dychwią .

Jednym słowem tykająca bomba zegarowa :mellow:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez kwiat82cch
      Witam. Mam pytanie. Otóż tak, posiadam problem przy moim fohn deere 3140, wyciek jest pod tylnym mostem, olej kąpię z rurki na zdjęciu i pytanie brzmi, jak uszczelnic ta rurkę, co trzeba wykręcić... 


    • Przez Luki1988
      Witam, czy jest jakiś olej hydrauliczny do skrzyni power quad na dolewkę? Nie wiem jaki jest zalany. Kupiłem jd 6300, na bagnecie olej jest czysciutki ale stan na minimum.Chciałem chociaż trochę jeszcze na nim przepracowac.
    • Przez kzt1736
      Witam, ile doleju do silnika Deutz Fahr 6.30tt 7.2 l ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v