Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Połączone

 

Witam posiadam Wladimirca-T25 z kolumną kierowniczą  od Ursusa c-360  zamierzam ją zamontować , ale mam problem a mianowicie kolumna jest za niska nie wygodnie się skręca , oraz blokuje dźwignie od zmiany biegów i tutaj moje pytanie,  jak  wydłużyć jakieś 10cm drążek kierowniczy ???

 

 

Edytowane przez kris14
Pkt. 1.2 +1p. ostrzeżeń
Opublikowano

Witam, ostatnio wymieniłem cały zestaw naprawczy w kolumnie od t-25 i luzy nadal są na 1/5 kierownicy, próbowałem już z regulacją, z podkładkami ale nadal jest to bezskuteczne, jest jeszcze jakaś możliwość usunięcia tego luzu ? Pytam bo mam kupione wspomaganie elektryczne które chce założyć a z takim luzem i lekko skręcającą się kierownicą to strach jechać.

Opublikowano

Co dokładnie wymieniłeś?

Luzu poosiowego nie ma na walku kierownicy?

Luzu wałka poziomego nie ma na tulejce?

Ramie dokrecone na wałku poziomym, brak luzu na wieloklinie?

 

Opublikowano

Koledzy a czy w tym miejscu powinien być luz między ślimakiem a wałkiem, tzn trzymając wałek w ręce nie ruchomo mogę 2 mm w każdą stronę kręcić śliniakiem?

1851540.jpeg

 I jeszcze jedno pytanie czy ten ślimak wystarczy tylko nałożyć ba wałek i wszystko skręcić czy musi być jakieś zabezpieczenie aby ten ślimak nie wypadł, pytam bo moja kolumna się rozsypała, kupiłem zestaw naprawczy ale nadal mam duże luzy.

 

Opublikowano

Dziwne bo Stary i nowy ślimak mają takiej samej szerokości klinki a rów w wałki jest w Bdb stanie. Jakieś pomysły jak to zrobić ? bo zaspawać nie zaspawam bo nie wiem w którym położeniu ślimak ma się znajdować.

Opublikowano

Ślimak dopchani do końca. Po pierwsze tak powinien być, po drugie zminimalizujesz możliwą nie osiowość ślimaka względem wałka, skoro ma luz na wieloklinie.

No chyba, że lubisz jak kierownica jest pod brodą. ;)

Przyłap ślimak i puść wałek z równi pochyłej i zobaczysz co i gdzie ma bicie. Zespół jest podparty na 3 łożyskach, więc będą naprężenia. Z tego powodu pękają, ukręcają się wałki. Podczas kręcenia kierownicą czuć przeskoki oporu.

Powodzenia.

Opublikowano

Po regeneracji przekładni i wymianie wałka poziomego, ślimaka, łożysk i tulei w korpusie przekładni nie widzę znaczącej poprawy. Luzów kierownicy góra-dół nie ma. Wałek poziomy również nie pracuje. Tak jakby był za duży odstęp między rolką a ślimakiem pomimo regulacji i wybraniu najmniejszego luzu.  Skróciłem również lekko ramię na wałku poziomym aby się lżej kręciło ale niewiele to dało. Czy u was da się skręcić kierownicą na postoju? Bo u mnie nie bardzo. 

Opublikowano

Już nie mam sił do tej kolumny, cały komplet naprawczy mam nowy a luzy jak były tak są, jedynie kierownicą dużo ciężej się skręca, a regulacja nic nie daje, luzy mam na ok 1/4 kierownicy a chce zamontować wspomaganie elektryczne ale z takimi luzami strach wspomaganie montować

Opublikowano

Ja mam od kilku lat i chwalę sobie takie "wspomaganie" dużo lżej się kręci, trochę więcej obrotów kierownicąale po czasie zapominasz o tym ile było poprzednio :-)

Opublikowano

Panowie jest sprawa. Mój Władek od zawsze miał luzy, ale to nie przeszkadzało. Opon nie drze. Trzyma się drogi. Można jechac naprawdę szybko. Ale zastanawia mnie jedno, zresztą sami zobaczcie...

wśród motocyklistów jest to nazywane zjawiskiem Shimmy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Arasowsky
      Witam! Pomogliście mi już parę razy, więc i tym razem pewnie znajdziecie rozwiązanie mojego problemu. Mam w swoim T25 tura i z tą sekcją jest wszystko ok. Jak podniesie na maksimum to nawet wajha sama odbija do położenia neutralnego. Natomiast z podnośnikiem, czyli drugą sekcją jest taki problem, że od niedawna zauważyłem jak dojdzie podnośnik do samej góry to wyrzuca olej w okolicach pompy.  Ktoś przerabiał taki problem? Co może być tego powodem?
    • Przez El_Polako
      Witam, 
      Po odpaleniu mój T25 od razu wchodzi na maksymalne obroty i jedyna opcja aby go zgasić to odcięcie paliwa lub wyciągnięcie odprężnika. Regulacja cięgnem które idzie do pompy nic nie daje.  Gdzieś natknąłem się na informację, że prawdopodobnie coś się przycięło w pompie wtryskowej. Czy ktoś może orientuje się jaka może być przyczyna i czy jest to skomplikowana naprawa. Z góry dziękuję za pomoc. 
       
    • Przez jarx08
      jaki olej wlać do skrzyni Jd 6810?
      czy po wymianie wymagana jest jakaś kalibracja?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v