majes

charakterystyka silnika ares 550

Polecane posty

majes    5

macie moze gdzies wykres charakterystyki pracy silnika dla aresa 550. chodzi mi o wykres obroty, moc i obroty, zuzycie paliwa


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marciness    15

Według mnie optimum to 1900-2000obr. Najmniejsze jednostkowe spalanie, największa i prawie stała moc w tym zakresie. Do 1600 silnik lekko kopci, bo turbina dużo nie doładowuje, bo nie ma zmiennej geometrii. Ten silnik lubi wyższe obroty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal7536    7

Nie wiem jak w JD, ale w Aresie jak jest odpowiedni pług czy agregat podczepiony, to 1800 to jest max. powyżej tego spalanie mocno rośnie. Sam jeżdżę tak na właśnie około 1700, nic nie kopci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U mnie to latam od ok 1500 do 1700 mocy i uciągu nie brakuje czy to w prasie czy w orce lub innych zabiegach i przy tym niewielkie spalanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

No mi w orce 3x35 na 5,2ha spalil 90L, wychodzi 17L/ha wydaje mi sie ze sporo. Jeździłem tak około 1800 obrotów, około 8km. Pług ustawiony na 3x40 ale jak mierzę metrówką to bierze 35.

 


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U mnie w orce z 3x40 wychodziło koło 12l/ha obroty tak jak pisałem ok 1600 i predkość ok 8 km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal7536    7

To dużo ci pali, mi w talerzówce 3m ostatnio wyszło jakieś 6,7 l/ ha. W orce dokładnie nie mierzyłem, ale mam pług 4x40 i zazwyczaj 1 bieg II półbieg. Ziemia lekka nie jest, bo miejscami glina. Ale tak ze 13, 14 l max wychodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

No właśnie zastanawiam się czy nie dokupić do niego jednej skiby. Ale boje się że nie da rady.


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Śmigam 1 zając i 4 półbieg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj