majes

charakterystyka silnika ares 550

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ares
majes    4

macie moze gdzies wykres charakterystyki pracy silnika dla aresa 550. chodzi mi o wykres obroty, moc i obroty, zuzycie paliwa


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Marciness    15

Według mnie optimum to 1900-2000obr. Najmniejsze jednostkowe spalanie, największa i prawie stała moc w tym zakresie. Do 1600 silnik lekko kopci, bo turbina dużo nie doładowuje, bo nie ma zmiennej geometrii. Ten silnik lubi wyższe obroty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal7536    7

Nie wiem jak w JD, ale w Aresie jak jest odpowiedni pług czy agregat podczepiony, to 1800 to jest max. powyżej tego spalanie mocno rośnie. Sam jeżdżę tak na właśnie około 1700, nic nie kopci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U mnie to latam od ok 1500 do 1700 mocy i uciągu nie brakuje czy to w prasie czy w orce lub innych zabiegach i przy tym niewielkie spalanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    4

No mi w orce 3x35 na 5,2ha spalil 90L, wychodzi 17L/ha wydaje mi sie ze sporo. Jeździłem tak około 1800 obrotów, około 8km. Pług ustawiony na 3x40 ale jak mierzę metrówką to bierze 35.

 


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U mnie w orce z 3x40 wychodziło koło 12l/ha obroty tak jak pisałem ok 1600 i predkość ok 8 km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal7536    7

To dużo ci pali, mi w talerzówce 3m ostatnio wyszło jakieś 6,7 l/ ha. W orce dokładnie nie mierzyłem, ale mam pług 4x40 i zazwyczaj 1 bieg II półbieg. Ziemia lekka nie jest, bo miejscami glina. Ale tak ze 13, 14 l max wychodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez alojzy110183
      witam. Czy orientuje się ktoś czy w Renault Ares 815 kalibruje się skrzynię biegów ? Jeżeli tak to w jaki sposób ? z góry bardzo dziękuję za informacje i proszę o pomoc
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez krzysztofgru1
      Witam, mam problem z moją renią, otóż po zapaleniu ciągnik działa prawidłowo ale po około 20-30 minutach pracy przestają działać półbiegi, żółw-zając, wom oraz blokada mostu, działa tylko przedni napęd. Skrzynia blokuje się na zółwiu lub zającu - zależy na którym zakresie akurat jadę a półbiegi przełanczają się same na 1lub4 (czasami na 2lub3 ale zdecydowanie rzadziej). Komputer (autotronic 2) właśnie odebrałem z naprawy - podobno na 100%sprawny, filtry nowe, olej jest ok zawór trójdrożny rozebrany wyczyszczony i złożony . Ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną lub co jeszcze sprawdzic? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.