majes

charakterystyka silnika ares 550

Polecane posty

majes    5

macie moze gdzies wykres charakterystyki pracy silnika dla aresa 550. chodzi mi o wykres obroty, moc i obroty, zuzycie paliwa


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marciness    15

Według mnie optimum to 1900-2000obr. Najmniejsze jednostkowe spalanie, największa i prawie stała moc w tym zakresie. Do 1600 silnik lekko kopci, bo turbina dużo nie doładowuje, bo nie ma zmiennej geometrii. Ten silnik lubi wyższe obroty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal7536    7

Nie wiem jak w JD, ale w Aresie jak jest odpowiedni pług czy agregat podczepiony, to 1800 to jest max. powyżej tego spalanie mocno rośnie. Sam jeżdżę tak na właśnie około 1700, nic nie kopci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U mnie to latam od ok 1500 do 1700 mocy i uciągu nie brakuje czy to w prasie czy w orce lub innych zabiegach i przy tym niewielkie spalanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

No mi w orce 3x35 na 5,2ha spalil 90L, wychodzi 17L/ha wydaje mi sie ze sporo. Jeździłem tak około 1800 obrotów, około 8km. Pług ustawiony na 3x40 ale jak mierzę metrówką to bierze 35.

 


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

U mnie w orce z 3x40 wychodziło koło 12l/ha obroty tak jak pisałem ok 1600 i predkość ok 8 km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal7536    7

To dużo ci pali, mi w talerzówce 3m ostatnio wyszło jakieś 6,7 l/ ha. W orce dokładnie nie mierzyłem, ale mam pług 4x40 i zazwyczaj 1 bieg II półbieg. Ziemia lekka nie jest, bo miejscami glina. Ale tak ze 13, 14 l max wychodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

No właśnie zastanawiam się czy nie dokupić do niego jednej skiby. Ale boje się że nie da rady.


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Śmigam 1 zając i 4 półbieg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj