Gregor56896

Zbiornik paliwa renault 133.14

Polecane posty

Gregor56896    0

Witam.
Panowie ostatnio zalewam mogą Renie paliwem i zaobserwowalem że bardzo długo się przelewa z górnego do Dolnego zbiornika. Dziś 20l leciało ponad 2h. Między zbiornikami jest jest dość pokazny wąż wiec wątpię żeby się zapchal? Czy w zbiornikach są jakieś zawory przelewowe? Co ciekawe dużą część tego paliwa przeleciala gdy odpaliwem ciągnik i przejechałem kilka metrow w przód i w tył a następnie otworzylem zbiornik gorny żeby sprawdzić bagnetem stan paliwa (początkowo myślałem że czujnik na Dolnym zbiorniku się zacial.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

u mnie nić nie ma jak tankuje prosto z cysterny która mi przywozi paliwo  u mnie je st wąż  o przekroju 30mm  wiesz  zbiornik się zapowietrzył  i dlatego tak wolno leciało paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gregor56896    0

Czyli zapowietrzony. Ktoś wie może w której części dolnego zbiornika jest zawór odpowietrzajacy (oczywiście pomijamy odpowiedz "górnej" :P )? Jak można się do niego  najłatwiej dostać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

nie ma żadnego zaworu, jest wąż przelewowy, a przynajmniej powinien być po prawej stronie w połowie szerokości baku, czyli okolice rozdzielacza hydraulicznego


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Odpowietrzenie dolnego zbiornika jest wężykiem. Idzie on prawym środkowym słupkiem pod dach a kończy się rurką u góry prawego przedniego słupka.Problem jest z tą rurką która wchodzi w słupek jest zakrzywiona do dołu słupka a w środku ma jakąś siatkę czy coś podobnego i jak to się zaklei to nie odpowietrza.Jak zdejmiesz ten plastykowy korek u góry słupka to będziesz widział tą rurkę. Przepchać nie jest łatwo bo nie ma jak. Ja zdjąłem dach i próbowałem przetkać od środka ale się nie dało. Dopiero obciąłem tą fajke w słupku i udało się przepchać. Teraz jak leje paliwo  na stacji to odpowietrza bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

w .14 nie idzie słupkiem tylko jest połączone do górnego w tym samym miejscu co przelew  ;)


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Nie mogę się z kolegą zgodzić bo w mojej reni 110.14 z 1989r kabina TX właśnie tak jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

89 i wszystko jasne, były to przejściówki między seriami i montowano niektóre elementy z tej nowszej


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Z tego wniosek że przy pytaniach obok numeru modelu trzeba podawać rok produkcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Panowie przy wymianie filtra paliwa trzeba odpowietrzać układ? Jeśli tak to w jaki sposób robi się to w Renault czy sam się odpowietrza układ? I drugie pytanie czy jak odkręcę filtr paliwa to będzie lecieć cały czas paliwo czy nie? Jeśli tak gdzie mogę zakręcić żeby nie leciało?


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

zawór kulowy powinien być zaraz przy zbiorniku

 

samo zalanie filtrów powinno wystarczyć, można to zrobić przez przelew, powinien być w obudowie prowadzony do zbiornika


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

w zależności od modelu i roku produkcji jest 1 czy 2 okrągłe lub 1 kwadratowy


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kar0711    1

Witam.

Mam jakieś dziadostwo w dolnym zbiorniku paliwa renault 155 i tak skutecznie szerzy mi dywersję zapychając króciec wylotowy ze zbiornika do pompki, że bez druta nie mogę odetkać.

Pytanie: Czy dno zbiornika jest płaskie i wystarczy dostać się przez czujnik ilości paliwa żeby wyssać dziada, bo wolał bym nie podnosić kabiny.

               Czy wyciągnięcie zbiornika jest skomplikowane bo mam sztywną kabinę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj