Skocz do zawartości
Gregor56896

Zbiornik paliwa renault 133.14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Gregor56896    0

Witam.
Panowie ostatnio zalewam mogą Renie paliwem i zaobserwowalem że bardzo długo się przelewa z górnego do Dolnego zbiornika. Dziś 20l leciało ponad 2h. Między zbiornikami jest jest dość pokazny wąż wiec wątpię żeby się zapchal? Czy w zbiornikach są jakieś zawory przelewowe? Co ciekawe dużą część tego paliwa przeleciala gdy odpaliwem ciągnik i przejechałem kilka metrow w przód i w tył a następnie otworzylem zbiornik gorny żeby sprawdzić bagnetem stan paliwa (początkowo myślałem że czujnik na Dolnym zbiorniku się zacial.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

rami    6

u mnie nić nie ma jak tankuje prosto z cysterny która mi przywozi paliwo  u mnie je st wąż  o przekroju 30mm  wiesz  zbiornik się zapowietrzył  i dlatego tak wolno leciało paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gregor56896    0

Czyli zapowietrzony. Ktoś wie może w której części dolnego zbiornika jest zawór odpowietrzajacy (oczywiście pomijamy odpowiedz "górnej" :P )? Jak można się do niego  najłatwiej dostać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


izydor6280    483

nie ma żadnego zaworu, jest wąż przelewowy, a przynajmniej powinien być po prawej stronie w połowie szerokości baku, czyli okolice rozdzielacza hydraulicznego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

AndyB    11

Odpowietrzenie dolnego zbiornika jest wężykiem. Idzie on prawym środkowym słupkiem pod dach a kończy się rurką u góry prawego przedniego słupka.Problem jest z tą rurką która wchodzi w słupek jest zakrzywiona do dołu słupka a w środku ma jakąś siatkę czy coś podobnego i jak to się zaklei to nie odpowietrza.Jak zdejmiesz ten plastykowy korek u góry słupka to będziesz widział tą rurkę. Przepchać nie jest łatwo bo nie ma jak. Ja zdjąłem dach i próbowałem przetkać od środka ale się nie dało. Dopiero obciąłem tą fajke w słupku i udało się przepchać. Teraz jak leje paliwo  na stacji to odpowietrza bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


AndyB    11

Nie mogę się z kolegą zgodzić bo w mojej reni 110.14 z 1989r kabina TX właśnie tak jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


AndyB    11

Z tego wniosek że przy pytaniach obok numeru modelu trzeba podawać rok produkcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Renault85-15TX    167

Panowie przy wymianie filtra paliwa trzeba odpowietrzać układ? Jeśli tak to w jaki sposób robi się to w Renault czy sam się odpowietrza układ? I drugie pytanie czy jak odkręcę filtr paliwa to będzie lecieć cały czas paliwo czy nie? Jeśli tak gdzie mogę zakręcić żeby nie leciało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


izydor6280    483

zawór kulowy powinien być zaraz przy zbiorniku

 

samo zalanie filtrów powinno wystarczyć, można to zrobić przez przelew, powinien być w obudowie prowadzony do zbiornika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez luki4516
      https://www.olx.pl/i2/oferta/renault-ares-640-rz-CID757-IDqxFAp.html?ref[0][path][0]=392209421&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=details
    • Przez panasek
      witam wszystkich miłosników reni 110 54 mam przyjemnosc posiadac ten model od niespełna 2 lat,ogólnie jestem zadowolony z niego no ale pojawła sie pierwsza usterka,przedni napęd a dokładnie wałek ataku,dokładnie obrobił sie frez,cena nowego jest kosmiczna ale chce zapytac czy da sie to zregenerowac?czy to potrzyma jakis czas? moze jest jakis powód ze sie obrobił, moze miał ktos juz taki problem? prosze o rady.mam jeszcze pare pytan odnosnie tego modelu.byłbym wdzieczny za odp.
    • Przez ROTODISEL
      Witam wszystkich,potrzebuje pomocy odnośnie silnika MWM D227-4 Potrzebuje  informacji z jakim momentem dokręcać śruby głowic i korbowodów.Śilnik na etapie demontażu głowic czyszczenia i docierania zaworów pastą (gniazda w głowicach i zawory wydechowe w idealnym stanie problem z wydechowymi wżery ale pasta daje) Po zrobieniu porządku z głowicami zabiorę się za zdjęcie misy olejowej i odkręcanie korbowodów w celu wymiany pierścieni(okropne przedmuchy na odmie i po odkręceniu korka wlewu oleju)
    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez janosik32
      Panowie Zmieniał ktoś w/w synchronizator? Który to jego numer; bo na tym wałku kilka ich jest? Zmienia się jeden (ten mosiężny) czy razem z tym drugim, takim bezzębnym, w parze?

      Jak mniemam jest to numer 7.
      7700038182 ?
×