Gregor56896

Zbiornik paliwa renault 133.14

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gregor56896    0

Witam.
Panowie ostatnio zalewam mogą Renie paliwem i zaobserwowalem że bardzo długo się przelewa z górnego do Dolnego zbiornika. Dziś 20l leciało ponad 2h. Między zbiornikami jest jest dość pokazny wąż wiec wątpię żeby się zapchal? Czy w zbiornikach są jakieś zawory przelewowe? Co ciekawe dużą część tego paliwa przeleciala gdy odpaliwem ciągnik i przejechałem kilka metrow w przód i w tył a następnie otworzylem zbiornik gorny żeby sprawdzić bagnetem stan paliwa (początkowo myślałem że czujnik na Dolnym zbiorniku się zacial.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    6

u mnie nić nie ma jak tankuje prosto z cysterny która mi przywozi paliwo  u mnie je st wąż  o przekroju 30mm  wiesz  zbiornik się zapowietrzył  i dlatego tak wolno leciało paliwo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gregor56896    0

Czyli zapowietrzony. Ktoś wie może w której części dolnego zbiornika jest zawór odpowietrzajacy (oczywiście pomijamy odpowiedz "górnej" :P )? Jak można się do niego  najłatwiej dostać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    654

nie ma żadnego zaworu, jest wąż przelewowy, a przynajmniej powinien być po prawej stronie w połowie szerokości baku, czyli okolice rozdzielacza hydraulicznego


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Odpowietrzenie dolnego zbiornika jest wężykiem. Idzie on prawym środkowym słupkiem pod dach a kończy się rurką u góry prawego przedniego słupka.Problem jest z tą rurką która wchodzi w słupek jest zakrzywiona do dołu słupka a w środku ma jakąś siatkę czy coś podobnego i jak to się zaklei to nie odpowietrza.Jak zdejmiesz ten plastykowy korek u góry słupka to będziesz widział tą rurkę. Przepchać nie jest łatwo bo nie ma jak. Ja zdjąłem dach i próbowałem przetkać od środka ale się nie dało. Dopiero obciąłem tą fajke w słupku i udało się przepchać. Teraz jak leje paliwo  na stacji to odpowietrza bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    654

w .14 nie idzie słupkiem tylko jest połączone do górnego w tym samym miejscu co przelew  ;)


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Nie mogę się z kolegą zgodzić bo w mojej reni 110.14 z 1989r kabina TX właśnie tak jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    654

89 i wszystko jasne, były to przejściówki między seriami i montowano niektóre elementy z tej nowszej


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    176

Panowie przy wymianie filtra paliwa trzeba odpowietrzać układ? Jeśli tak to w jaki sposób robi się to w Renault czy sam się odpowietrza układ? I drugie pytanie czy jak odkręcę filtr paliwa to będzie lecieć cały czas paliwo czy nie? Jeśli tak gdzie mogę zakręcić żeby nie leciało?


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    654

zawór kulowy powinien być zaraz przy zbiorniku

 

samo zalanie filtrów powinno wystarczyć, można to zrobić przez przelew, powinien być w obudowie prowadzony do zbiornika


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    654

w zależności od modelu i roku produkcji jest 1 czy 2 okrągłe lub 1 kwadratowy


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DEMONxXx
      Witam muszę wymienić blokadę tylnego mostu elementy zazębiające. 
      Da się to zrobić od strony koła bez zdejmowania górnej pokrywy mostu?
    • Przez lanos1781
      Jest sobie silnik mwm w ciągniku rolniczym.
      Był odkręcany tryb,na którym są fasolki do wyprzedzenia/opóźnienia zapłonu.
      Niby teoretycznie przykręcone było w takim ustawieniu jak wcześniej.
       
      Ale teraz po złożeniu wszystkiego zimny cieżko odpala,tzn dlugo trzeba krecić żeby odpalił.Jak odpali to pracuje w miare równo,jednak dodanie gazu skutkuje dużym dymieniem podczas gazowania,jak sie obroty ustabilizuja to dymienia brak.
      Wczesniej dymu przy gazowaniu bylo praktycznie zero.
      Gdy sie silnik rozgrzeje,to pali powiedzmy normalnie,dymienie sie zmniejsza.
       
      Jest tez swieca plomieniowa,tylko nie wiem czy dziala i czy ona moze miec na to wplyw.
       
      Czy przekrecenie kolnieza pompy,mimo ustawienia trybu z fasolkami tak jak byl moze miec wplyw,ze caly kat sie zmienil?
      Tzn kolo zebate nie ruszone, kolniez pompy przekrecony w prawo badz lewo.
       
      Bardzo bym prosil o pomoc.
       
      [image]http://www.fotoszok....dja-cie0172.jpg[/image]

    • Przez Patryk212
      O co chodzi z tą funkcją? Nie wiedziałem o takim czymś.
       
      W filmiku minuta 3:15
      www.technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/renault-120-54-tz-traktor-funkcjonalny-i-niedrogi,77751.html
    • Przez mariuszsad
      Witam.
       
      Mam problem z odpalaniem tego ciągnika.
      Mianowicie jest to loteria...
      Cały czas pali na "na dotyk" ale kilka razy zdarzyło mi się, że rozrusznik kręcił (z normalną prędkością) a silnik nie odpalał. Próbowałem wiele razy i nic (jakby nie dostawał paliwa). Podłączyłem akumulator do ładowania i po kilku godzinach przekręciłem kluczyk i od razu zapalił (więc na pewno nie był zapowietrzony).
       
      Wydawałoby się, że to wina akumulatora (ale naprawdę szybko i długo kręci) z resztą nawet ładowanie czasem nie pomaga.
      Nie mam pojęcia co może być tego przyczyną.
      Może jakiś elektrozawór na pompie nie otwiera dopływu paliwa...?
      Nie wiem nawet jak to działa (pompa sterowana elektronicznie).
      Proszę o pomoc.
       
      Pozdrawiam
    • Przez mieszczuchahaha
      Witam, mam problem z hydraulika i podnośnikiem, działa dopiero od 1200-1300 obrotów i ledwie pracuje. Olej w skrzyni potrafi się zagotować nawet podczas lżejszych prac polowych. Olej i filtry oryginalne claasa, pompa sprawdzana przez serwisanta z claasa na małych obrotach brak przepływu przy 2100 ma 190 bar. Twierdzi ze pompa jest dobra.


      Wszystkie odpowiedzi mogą pomóc! Jeśli ktoś ma instrukcje napraw lub katalog części w wersji PDF lub papierowej proszę o info.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.