ReKoRd022

Renault Ares 550 WOM nie działa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ReKoRd022    0

Witam ma problem z wom w aresie gdy chcę go włączyć miga kontrolka i podczas sprawdzania co może być przyczyną

zauważyłem że jedna z  cewek przy filtrach hydrualicznych przy tylnym kole (pierwsza od dołu) jest gorąca to zacząłem podmieniać ale każda inna cewka w tym miejscu jest gorąca prosiłbym o pomoc bo sam nie wiem co to może być co mogę jeszcze sprawdzić.

Pozdrawiam Rafał

Edytowano przez ReKoRd022

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makel9    5

Ta pierwsza od dołu to od zółwia zająca robi sie ciepła bo pewnie cały czas jezdzisz na zajacu. od wałka to ta druga od góry a pierwsza to hamulec wałka 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Sprawdz przyciski na błotnikach, jak któryś nie łaczy to nie będzie chodził. Ja w swoim obydwa przyciski mam ominięte, tzn; kabelki które dochodzą do przycisków po prostu połączyłem i jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ReKoRd022    0

Wom już działa jest wszystko ok tylko mam problem ciągnik nie chce przerzucić biegów terenowych na szosowe (cały czas na żółwiu) kontrolka pokazuje że jest zając a nadal jest na terenowych nie mam pojęcia co to może być napięcie na zawór idzie prąd jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Jak zmieniasz to prąd raz jest i raz niema  na zaworze i kontrolki sygnalizują zmianę? Jak tak to elektronika jest ok. przyczyna bedzie w zaciętym elektrozaworze lub zaklinowanym wodziku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ReKoRd022    0

Tak żółw zając się zmienia przy nadbiegach tylko brak reakcji na zmiane jest spróbuję dzisiaj ten elektrozawor odkręcić tylko ciężki dostęp jest do niego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ReKoRd022    0

już mam wyciągniety elektrozawór jest możliwość sprawdzenia go jak jest wyciągnięty podłączając pod akumulator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    140

Czyli część możliwych przyczyn wykluczyłeś. Ciś. oleju w magistrali jest , jeżeli WOM, przedni napęd działają prawidłowo? Pozostaje dobrać się do wodzika, trzeba spuścić olej ze skrzyni (środkowa część) i odkręcić pokrywę boczną do której dochodzą linki od biegów i się wyjaśni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ReKoRd022    0

Przedni napęd blokada mostu działają ok wom to różnie teraz jak ma humor raz dziala raz nie. nie wiem czy to pomoże ale biegami jest problem jest od momentu jak mi dzwignie przyblokowalo od biegow wrzucilem jakiś bieg i od tamtej pory jest na terenowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    290
Dnia 7.09.2015 o 15:33, ReKoRd022 napisał:

Wom już działa jest wszystko ok tylko mam problem ciągnik nie chce przerzucić biegów terenowych na szosowe (cały czas na żółwiu) kontrolka pokazuje że jest zając a nadal jest na terenowych nie mam pojęcia co to może być napięcie na zawór idzie prąd jest.

Mam identyczny problem z tym ze wom chodzi non stop. Do tego nie działa przedni napęd tj. Wcale się nie załącza. Blokada jak zalacze tył ładnie razem ciagnie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez mieszczuchahaha
      Witam, mam problem z hydraulika i podnośnikiem, działa dopiero od 1200-1300 obrotów i ledwie pracuje. Olej w skrzyni potrafi się zagotować nawet podczas lżejszych prac polowych. Olej i filtry oryginalne claasa, pompa sprawdzana przez serwisanta z claasa na małych obrotach brak przepływu przy 2100 ma 190 bar. Twierdzi ze pompa jest dobra.


      Wszystkie odpowiedzi mogą pomóc! Jeśli ktoś ma instrukcje napraw lub katalog części w wersji PDF lub papierowej proszę o info.
    • Przez Bobas233
      Witam . Przynierzam sie do tego modelu renault . Prosze o plusy i minusy i ewentualne awarie w tym modelu ciągnika. Najlepiej posiadacze tego modelu i podobnych. Ciagnik ma rzekomo 8.5tys godzin i w stanie jest dobrym . Czekam na wypowiedzi .
    • Przez MateuszBo
      U mnie wyglada to tak.
      A przyczyna to urwany walek ataku.







    • Przez GRWielkopolska
      Witam mam problem z ciągnikiem Renault 133.14 chłodnica jest umyta a ciągnik się grzeję.Proszę o odpowiedź
    • Przez andrejus
      Podobno hamulce mokre. Jak działają? Naciskając pedał hamulca uruchamiam pompkę hydrauliczną?
       
      Pytam ponieważ po tych mrozach znikły hamulce, jest tylko ręczny.
      Pedał wpada bez oporu.
      Czy elektryka ma jakiś wpływ na hamulce? - Przypadkiem podłączając akumulator zrobiłem zwarcie.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.