Skocz do zawartości

Polecane posty

Deny    0

Witam!
Chciałbym poprosić o małe wsparcie użytkowników tych modeli ciągników .
Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak się dobrać do linek od zmiany biegów w tym ciągniku?
Dzisiaj ciągnik dotarł na pole z przyczepą , po uruchomieniu go ponownie "nie było" 1 biegu jednak wszedł 2-gi , po czym gdy został "wyjęty" wszystkie biegi "znikły" ..
I tu również rodzi się pytanie , czy to wgl mogą być te linki od zmiany biegów ?
Z moich obserwacji wynika że spora czesc ludzi narzekała na ciężką zmianę biegów i urwane linki.
Proszę o pomoc osoby które również borykały się z podobnym problemem , ponieważ ciągnik jest w tej chwili bardzo potrzebny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beniu33    2

Za 1 razem zdejmij koło ja mam 4 linkę na jakieś 700mtg , zawsze pada ta sama- od włączania biegów,jeżeli ciągnik zostaje na jakimś biegu to nie wolno go gasić, bo już go nie odpalisz, trzeba wtedy przy skrzyni zdjąć plastikową pokrywę i ręcznie łomem wykleszczyć bieg.Przy wymianie trzeba w kabinie odchylić panel ze sterowaniem EHR oraz odchylić część gumy podłogowej z blachą pod spodem,linkę odhaczamy łomem , pamiętaj którędy przełożona była stara linka, czy u ciebie też tak ciężko wchodzą biegi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Deny    0

Mam ścigać tylne koło ? :x
600-700 mtg i 1 , ogólnie to zostawał na biegu i nie było problemu .
Moim zdaniem to zależy , czasami troszkę ciężej ale bez przesadyzmu .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

deutzboy    46

Witam ja posiadam deutza ok 3lat na liczniku ma 1600mth i

też już mi się dwa razy linka urwała .

Pierwszy raz urwała się przy ok 500mth a drugi raz przy ok1000mth

musze stwierdzić że ciężko biegi mi wchodzą szczególnie 1i2.

Był serwis podłanczał go pod kompa , sprzęgło wszystko ok,

jeden z mechaników mówił że trzeba olej strzykawko wlać w linke

że będzie lżej chodzić,ale żadnych efektów nie widze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cccepik    5

U mnie też padła linka od 3i4 ale to na gwarancji jak miał jeszcze jakieś 800 mth, później regulowałem linki sobie sam i teraz fajnie wchodzą biegi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beniu33    2

Próbowałem regulować długość linek , ale to nie dawało żadnego efektu. Smarowanie linek nie daje nic. Ostatnio dostałem z serwisu ksero katalogu  z sugestią poluzowania sprężyn od bezpieczników na skrzyni . Próbowałem dostać się do nich , ale mam wersję "B"  z osobnym zbiornikiem na olej hydrauliczny i on wszystko zasłania . Podobno po wyjęciu zbiornika paliwa jest lepsze dojście, ale pewności nie mam a roboty od groma. W dodatku metodą prób i błędów regulując nie będę mógł w tym samym czasie wykonać próby , bo nie będzie zbiornika paliwa. Podobną regulację wykonałem w ZETORZE Proxima i biegi  i rewers wchodzą o niebo lepiej.

Z ciekawości zapytam- jakie tylne koła macie przy K, R34 czy R38.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deutzboy    46

A na czym dokładnie polega regulowanie długości linek?

A rozmiar kół sprawdze jutro.

CCEPIK jak ci siadła linka na gwarancji to

wymienili ci za free?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beniu33    2

Regulacja długości polega na wkręcaniu lub wykręcaniu końcówek linek, mi na gwarancji wymieniali za darmo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beniu33    2

Ja mam tylne R34 i widzę , że ciągnik ma ciężko i jest mułowaty, cały czas myślę , że przy przekładaniu biegów tryby w skrzyni kręcą się za szybko i wtedy biegi wchodzą ciężej niż byłoby to na R38- ale są przecież synchronizatory więc sam już nie wiem

Czy jest zasada ,że z R38 jest mniej problemów ze skrzynią niż przy R34?

 Co o tym myślicie?

Deutzboy , jakie masz koła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
beniu33    2

U mnie tłumik latał, gdy była pęknięta klamra łącząca go z kolanem rury wydechowej-tam pod siatką zabezpieczającą. Po założeniu nowej -koszt ponad stówkę- jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deutzboy    46

Ma ktoś z was problem z głośnikami w deutzu ?

Bo u mnie jakiś czas temu przerywały głośniki

a teraz tylko działają te dwa małe głośniczki .

A tak przy okazji zapytam jakie ciśnienie macie w oponach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deutzboy    46

Witam proszę o pomoc w deutz fahr agrotron k420 Pojawia mi się cały czas blad o treści A7-ev pto tylny nie podlaczony nie moge wogole walka włączyć miał ktoś taki problem lub wie co oznacza ten błąd z góry dziękuję proszę o szybką odpowiedź
Witam proszę o pomoc w deutz fahr agrotron k420 Pojawia mi się cały czas blad o treści A7-ev pto tylny nie podlaczony nie moge wogole walka włączyć miał ktoś taki problem lub wie co oznacza ten błąd z góry dziękuję proszę o szybką odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proxa    0

Ma ktoś z was problem z głośnikami w deutzu ?

Bo u mnie jakiś czas temu przerywały głośniki

a teraz tylko działają te dwa małe głośniczki .

A tak przy okazji zapytam jakie ciśnienie macie w oponach?

 

Jeden nie działał od samego początku (żałowałem, że nie zadzwoniłem na gwarancje), a drugi przerywał od jakieś 800 mth, aż w końcu padł. więc założyłem duży z tyłu siedzenia na tej siateczce :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marco007
      Witam. Zakupiłem prasę jak w temacie i nie działa mi w niej owijanie siatką. Chodzi o to że ten siłownik elektryczny który odpowiada za rozpoczecie i chyba za zakończenie owijania ma ucięte dwa kabelki i nie wiem jak to wszystko podłączyć aby zadziałało. Ma ktoś doświadczenie w tej prasie?? Mogę zamieścić zdjęcia jeżeli to komuś coś pomoże.
    • Przez jendrek88
      Witam wszystkich interesuję się kupnem tego modelu ciągnika,czy ktoś jest w stanie mi poradzić czy to dobra decyzja czy lepiej się wstrzymać? proszę o opinię w tym temacie.

    • Przez Maniek24240
      Witam, mam problem z nowym nabytkiem Deutz-Fahr Agrotron 200, 1998 rok, dziś podczas prac polowych zaczął się zakopywać i odziwo wszystkie koła kręciły a napęd nie był załączony , nie można wcale rozłączyć napędu i ciągnik przy wyższych biegach szarpie obstawiam że wina tkwi w elektrozaworze tylko nie wiem który to. Mam nadzieję że coś mi doradzicie jak można naprawić te usterkę aby ten napęd się rozłączał , dodam że dioda na pulpicie od przedniego napędu reaguje na przycisk ale poza tym nic się nie dzieje
    • Przez Maniek24240
      Witam, mam problem z nowym nabytkiem Deutz-Fahr Agrotron 200, 1998 rok, dziś podczas prac polowych zaczął się zakopywać i odziwo wszystkie koła kręciły a napęd nie był załączony , nie można wcale rozłączyć napędu i ciągnik przy wyższych biegach szarpie obstawiam że wina tkwi w elektrozaworze tylko nie wiem który to. Mam nadzieję że coś mi doradzicie jak można naprawić te usterkę aby ten napęd się rozłączał , dodam że dioda na pulpicie od przedniego napędu reaguje na przycisk ale poza tym nic się nie dzieje
    • Przez Łukasz221
      Witam. Miałby ktoś może oznaczenia gałki rewersu i biegów od Deutz-Fahr DX 4.30? Chodzi mi o te na samej górze, ponieważ moje sie starły. Mogą być też całe gałki, proszę o link w komentarzu lub wiadomość priv
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.