damian4dz

T-25 chlodzenie

Polecane posty

damian4dz    0

Witam ostatnio pojezdzilem wladkiem dosyć spokojnie i wskaźnik temperatury oleju pokazywał mi ok.120 gdy wysiadlem dotknelem miski olejowej i była gorąca więc chyba wskaźnik nieoszukuje. Macie pomysł co się dzieje ???

Edytowano przez damian4dz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kondzio_069    2

Przeczyść filtr oleju, czasami od tego się grzeje szybciej no a jeśli nie pomoże za bardzo to pewnie jakiś remoncik silnika pomoże :P 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    186

Miska będzie gorąca przy 50-60 st., przy 120 to byś się oparzył. Przy spokojnej jeździe o ile "wiatrak" się kręci i przez cylindry "dmucha" nie ma możliwości zagrzania nawet powyżej 80 st. Sprawdź wskaźnik (szczególnie jak nie jest oryginalny) i czujnik - może "zwiera" do masy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej6131    0

 czy cylindry masz czyste , zaolejone nie odprowadzają tak temperatury , druga sprawa może przesłona na wentylatorze założona jest i zmniejsza przepływ powietrza , naciąg paska  , lub zły czujnik, przy 120 C olej by się gotował 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

Mój też się grzał do 100*C dochodziło ale zmieniłem mu pierścienie wskaźnik i czujnik i na razie nie widzę żeby żeby się grzał teraz w żniwa to pokaże przyjdą podorywki i się zobaczy a jak nie to zestawy mnie czekają i szykowanie silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian4dz    0

Właśnie czyscilem cylindry specjalnym środkiem do mycia silników więc nietedy trop. A czujnik był niedawno zakładany nowy a jak by się zwarlo do masy to by się chyba spelil wskaźnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    186

Jakby się zwarło do masy to po włączeniu "wyłącznika masy" wskaźnik szedłby od razu do końca skali nawet bez uruchamiania silnika. Jeśli czujnik nowy to obstawiałbym brak "kompatybilności" czujnika i wskaźnika. Należałoby wykonac pomiar temperatury oleju zewnętrznym termometrem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

W takich zegarach jest tak samo jak na rękę tylko w ciągniku nie ma baterii musisz dać masę do zegara i musi Ci pokazywać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj