Skocz do zawartości
damian4dz

T-25 chlodzenie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
T-25
damian4dz    0

Witam ostatnio pojezdzilem wladkiem dosyć spokojnie i wskaźnik temperatury oleju pokazywał mi ok.120 gdy wysiadlem dotknelem miski olejowej i była gorąca więc chyba wskaźnik nieoszukuje. Macie pomysł co się dzieje ???

Edytowano przez damian4dz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kondzio_069    2

Przeczyść filtr oleju, czasami od tego się grzeje szybciej no a jeśli nie pomoże za bardzo to pewnie jakiś remoncik silnika pomoże :P 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wlamaj1    34

Miska będzie gorąca przy 50-60 st., przy 120 to byś się oparzył. Przy spokojnej jeździe o ile "wiatrak" się kręci i przez cylindry "dmucha" nie ma możliwości zagrzania nawet powyżej 80 st. Sprawdź wskaźnik (szczególnie jak nie jest oryginalny) i czujnik - może "zwiera" do masy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej6131    0

 czy cylindry masz czyste , zaolejone nie odprowadzają tak temperatury , druga sprawa może przesłona na wentylatorze założona jest i zmniejsza przepływ powietrza , naciąg paska  , lub zły czujnik, przy 120 C olej by się gotował 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

Mój też się grzał do 100*C dochodziło ale zmieniłem mu pierścienie wskaźnik i czujnik i na razie nie widzę żeby żeby się grzał teraz w żniwa to pokaże przyjdą podorywki i się zobaczy a jak nie to zestawy mnie czekają i szykowanie silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian4dz    0

Właśnie czyscilem cylindry specjalnym środkiem do mycia silników więc nietedy trop. A czujnik był niedawno zakładany nowy a jak by się zwarlo do masy to by się chyba spelil wskaźnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    34

Jakby się zwarło do masy to po włączeniu "wyłącznika masy" wskaźnik szedłby od razu do końca skali nawet bez uruchamiania silnika. Jeśli czujnik nowy to obstawiałbym brak "kompatybilności" czujnika i wskaźnika. Należałoby wykonac pomiar temperatury oleju zewnętrznym termometrem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelT25    8

W takich zegarach jest tak samo jak na rękę tylko w ciągniku nie ma baterii musisz dać masę do zegara i musi Ci pokazywać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez plusz01
      Witam
      Mam małe pytanie do szanownych kolegów. Mianowicie przymierzam się do zakupu nowych opon i z tąd moje pytanie. Na początku zaczniemy od przednich opon jaki kupić zwykłe takie jak w oryginale czy może jodłowe które będą miały lepszą przyczepność w warunkach polowych. Ostatnio założyłem do swojego władka wspomaganie więc nie raczej nie będzie problemów ze skrętem interesuje mnie przyczepność które lepiej się sprawdzą ?. Druga rzecz co z oponami do tyłu zostawić oryginalne 11.2 czy może założyć szersze takie jak w C330 12.4 dodam że aktualnie dołożyłem obciążniki na tylne koła około 70 KG na jedno koło. Proszę o pomoc w doborze oraz przedstawienie waszych doświadczeń. Pozdrawiam
    • Przez Arasowsky
      Cześć! Rozebrałem całą deskę, ponieważ wymieniam instalację i pod włącznikami świateł jest takie coś z dwoma wyjściami, do czego szedł przewód ze stacyjki, ten który idzie do rozrusznika. Ale ten przewód jest teraz luźny po poprzedni właściciel coś modził. Teraz ze stacyjki idzie bezpośrednio przewód do rozrusznika i działa. Więc pytanie czy to jest przekaźnik rozrusznika?

    • Przez TBhog
      Witam
       
      Robiłem już ze sprzęgłem bo nie trzymało ale taki problem mam pierwszy raz. Mianowicie sprzęgło nie wysprzęgla a co za tym idzie bieg wrzucić baardzo ciężko. Jak zapalę z wrzuconym biegiem to traktor stoi no ale wyrzucę bieg i nie da się wrzucić. Zbliżyłem już maksymalnie do łożyska oporowego te 3 popychacze co odciskają docisk ale nie pomogło. Odkręciłem kwadratową pokrywę za pompą hydrauliczną i ewidentnie widać, że jak nacisnę sprzęgło to oś idąca do skrzyni nadal się kręci. Co mogło paść ? Po mojemu to chyba docisk coś nie tak bo jakby tarcza padła to by w ogóle nie brało.
       
      Pozdrawiam
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez modelarz
      Witam, mam takie pytanie po ilu obrotach wału korbowego znaki na kołach zębatych rozrządu powinny się zgrywać ? ustawiłem rozrząd na znakach i zrobiłem kilka obrotów wałem (kręce w prawo stojąc od koła pasowego) i znaki się nie zgrywają, gdy zgrywa się się wałek rozrządu z wałem korbowym to mijają się znaki napędu pompy wtryskowej i przeciwagi. Prosiłbym o odpowiedz i z góry dziekuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.