Skocz do zawartości

Polecane posty

dawid300696    0

Przymierzam się do zakupu nowego ciągnika około 100 KM. Ciągnik ten ma być przeznaczony głównie do transportu, ewentualnie do lekkich prac polowych. Ma być to nowy ciągnik, w cenie 160-170 tyś. brutto. Mam kilka sprzętów na oko, ale nie jestem jeszcze do końca zdecydowany. Ważne aby ciągnik miał dwie instalacje hamulcowe do przyczep (hydrauliczną i pneumatyczną). Interesują mnie także szerokie koła. Ciągnik ma być "szybki". Dobrze aby przód był dobrze dociążony. Prosta, nierozbudowana elektronika. Póki co skłaniam się ku NH TD5.105, ewentualnie McCormick z serii C-Max lub T-MAX (na X60 chyba jednak zabraknie pieniędzy). Zastanawiam się też nad Case'm Farmall. Co mi polecacie? Liczę na waszą pomoc.  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robert97    60

ten nh i case sie nie nadają do transportu. claas axos tak jak kolega wyżej mowi byłby zarąbisty. sprzęgło w przycisku, wzmacniacz momentu high/low jedyne co w nim badziewne to ta cała prawa strona. jak lecisz po nierównej drodze to to wszystko trzeszczy. nh i case jest za lekki i brakuje tego wzmacniacza a do transportu to tez jest dobre. jesli bedzie jezdzil tylko po równych drogach to ok ale na wybojach to porażka. lepiej dopłac bo bierzesz ciagnik na lata a nie na rok. ja bym brał claasa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dawid300696    0

Może jeszcze wejdzie claas axos 340 cx 102 km cena 149netto

Cena od konkretnego dealera? Jeżeli tak można wiedzieć w skąd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miastek    14

Ja bym brał na twoim miejscu New Holland TD5.105 to wyjdzie za 160 000 zł brutto ma przednie koła 28 cali bardzo mało pali a w transporcie lepszego za tą cenę nie znajdziesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek-YT    5

Hmmm. nie chcesz za dużo elektryki :\ Tak to bym Ci polecił NH T5.105 w skrzyni ElectroCommand mam takiego NH a jazda lepsza jak w Lamborgini :).  Jak do transportu to poczekaj na Classa bo pewnie może mieć w wyposażeniu amortyzowaną kabinę co jest dużym plusem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×