Skocz do zawartości
Przemek11213

fendt vario 716 wymiana oleju przekładni i silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam. Chce wymienić olej w silniku i przekładni w moim fendtzie 716. Tylko teraz jakie oleje lać i ile, i którą śrubę odkręcić żeby spuścić olej w skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axial    7

W Vario terminalu szukasz opcji "Engine & Transmission Oil Change", podstawisz bańkę na zużyty olej i ten mądry traktor zrobi to automatycznie... ;)

 

A tak na poważnie, wymianę olejów w tym ciągniku rozpoczynasz od otworzenia instrukcji obsługi.

Pozdrawiam

Edytowano przez Axial

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

icek1    178

Nie zawracaj sobie głowy udaj się do serwisu ono zrobią to profesjonalnie Ty jesteś specjalistą od uprawy roli a oni od obsługi  sprzętu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie oleju w przekładni, konieczna jest kalibracja skrzyni. Jeśli chodzi o ilość oleju to książka wszystko mówi, a najlepiej kontrolować stan oleju na miarce. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agromichal    27

Hahaha, ludzie? Co wy piszecie jaka kalibracja, po co? Co wam to da? Silnikowy spuszczasz korkiem pod miską olejowa a skrzynia ma z tyłu 3 korki, wystarczy jeden odkręcić, wlewasz tyle oleju ile wyleciało nic trudnego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fiat666    0

Witam. Podczepiam się pod temat, ile oleju do skrzyni w fendt farmer 310 rok96, włałem 25 ale to chyba mało , a miarka raczej  fałszuje bo widać ze była pęknięta i spawana. Książki napraw nie posiadam i zdany jestem na waszą pomoc , potrzebuję też dokładną ilość do sprzęgła turbomatic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldac    11

do fiat666

takie podstawowe dane masz w instrukcji obsługi, (dostępna na  portalach z ogłoszeniami- jeśli nie dostałeś przy zakupie książki ) nie musisz mieć instrukcji napraw do tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fiat666    0

No to w takim razie będę musiał zakupić takową instrukcję obsługi , ale jeśli by ktoś znał odpowiedź na moje pytania był bym bardzo wdzięczny.


Hahaha, ludzie? Co wy piszecie jaka kalibracja, po co? Co wam to da? Silnikowy spuszczasz korkiem pod miską olejowa a skrzynia ma z tyłu 3 korki, wystarczy jeden odkręcić, wlewasz tyle oleju ile wyleciało nic trudnego...

 

Korki należy odkręcić wszystkie (z każdego cos zleci) między innymi że tam są magnesy i trzeba ich oczyścić a jeszcze od przystawki napędu tam też trochę oleju zostaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hahaha, ludzie? Co wy piszecie jaka kalibracja, po co? Co wam to da? Silnikowy spuszczasz korkiem pod miską olejowa a skrzynia ma z tyłu 3 korki, wystarczy jeden odkręcić, wlewasz tyle oleju ile wyleciało nic trudnego...

Chociażby po to by dostosować silniki hydrauliczne w skrzyni aby mialy wyznaczoną pozycje zerową i nie zeby zużywać elementów skrzyni kiedy ciagnik jest na aktywowanej skrzyni ale stoi.

 

Korek jest jeden na imbus 17 najniżej skrzyni, pozostałe dwa odkręca się do demontażu dkrzyni.

Na wysokości zwolnic są jeszcze dwa małe korki na imbus 5 lub 6, tam zleci Ci jeszcze po 2 litry są tam przegrody hamulcy, ale jest to ten sam olej i nie trzeba go jakość dodatkowo uzupełniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michu20    82

jeśli chodzi o olej moim zdaniem to tylko fuchs do silnika 10w40mot do skrzyni też fuchs ale zapomniałem symbolu i oczywiście nie zapomnij o filtrze w skrzyni:-)
agromichal a co do kalibracji skrzyni to musimy się w wolnej chwili zgadać bo oferowales kiedyś pomoc pod moim postem:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kimtc    0

Skrzynia 10W40 Fuchs Agrifarm Stou MC na wymiane około 45L w modelach serii 700 i 800 na pusty układ około 60L . Co do kalibracji , to nie jest to wielka tajemnica , jak będę miał chwilkę to wkleję wam instrukcje po polsku . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Ktosxxx123
      Witam za siedzeniem znalazlem taki kabelek jak na zdjęciu jest on od siedzenia i jest ewidentnie urwany bądz tez odlaczony jesli ktos wie gdzie jego miejsce z gory dzieki za pomoc a druga sprawa cały czas mi mrygaja strzalki kierunku jazdy nie pokazuje zadnego błędu
    • Przez PIOTREX1979
      Witam niedawno kupiłem fendt 716 z francji i doposażam go w  pneumatykę i jest problem wszystko podpięte ciśnienie jest w układzie ale nie widzi ciśnienia na zegarach czy muszę program zmienić jak tak to czy znacie kogoś z pomorskiego proszę o pomoc dziękuję
       
    • Przez Jarekb20
      Witam kolegów mam Fendta 714 z 2001 roku. Wszystko chodziło ok do wczoraj.
      Podczas pracy w polu nagle zaczęło ciągnikowi przybywać obrotów najpierw do 2600 obr/min. Chciałem go zgasić ale nie reagował, a obroty wzrastały do 3000 a następnie do 3800obr/nim i tak pozostały. ciągnik w ogóle nie reagował na kluczyk. Dopiero udało mi się go zgasić odcinając przewód paliwowy od zbiornika. Po 5 godzinach jak już był zimny spróbowałem go znowu zapalić i gdy odpalił znów obroty zaczęły wzrastać. Jaka może być tego przyczyna i jak można to naprawić. Proszę o pomoc.
    • Przez hydroplast
      Witam wszystkich i proszę o pomoc. Mam Fendt 714 2000r favorit vario.
      Problem jest następujący: Wyświetlają mi się dwa błędy.
      1) 9.1.D0 ikona przedni tuz. Wymieniłem przedni włącznik i nic nie pomogło oraz nie działa obsługa z wewnątrz przedniego tuza , zero reakcji nie działa ani pokrętło ani przełącznik ani przyciski zewnętrzne. Wygląda jakby był całkowicie nieaktywny. Jak skasuje błąd to po ponownym uruchomieniu znowu wraca błąd.
       
      2). A.1. F0 - wyświetla ikonkę z siłownikiem i znak wykrzyknik. Problem leży w niedziałających szybkozłączach z tyłu. Po odpaleniu ciągnika i wciśnięciu przycisku odblokowania szybkozłączy odrazu wywala ten błąd i zero reakcji. Stało się to przy oraniu pługiem obrotowym.
       
      Posprawdzałem wszystkie bezpieczniki oraz mini bezpieczniki w słubku. Wyczyściłem styki w e-boxie .
       
      Od czasu jak rano odpalam wywala kilka innych błędów jakby coś niestykało i zaraz gasną - resorowanie, tryb awaryjny, itp.
       
      Proszę o pomoc i rady. Tel. 791777850
    • Przez Famer21
      Witam. Mam takie pytanie, ale głównie do użytkownich fendta 700.. jak przenieść obsługe podnoszenie podnośnika tylniego na joystick? Podczas orki żeby można podnosić i opuszczać pług w joystiku wszystko w 1 ręce.. Wiem, że jest taka możliwość poprostu trzeba jakiś guzik wcisnąć żeby przeżucić z bocznego podnoszenia na joystik..
×