Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to zależy jaki jest wałek ten z normalna blokada to chyba jak przy każdym traktorze,a jak jest ten starszy model to przykręcam taka osłonkę na 4 śruby i do tego wałek zabezpieczyć zawleczka i jazda

Opublikowano
ale w t25 lepiej jest widać wszystko bo wysoko sie siedzi nawet maszynę z która sie jedzie w mf ( np 225)na pewno tak nie jest bo strasznie nisko sie siedzi

Może masz zepsute sprężyny przy siedzeniu i masz tak nisko bo w moim U3512 są nowe sprężyn w siedzenie jest dosyć wysoko i jest dobra widoczność sprzętu :rolleyes:

Opublikowano

nie mam ursusa tylko jechałem w paru i strasznie nisko sie siedzi, a jak ma sie dobre sprężyny to sie nogami o kierownice zawadza bynajmniej przy moim wzroście, w t25 nie położysz sobie reki na błotniku a w ursusie 3512 tak wiec ten błotnik nawet zmniejsza widoczność

Opublikowano
nie mam ursusa tylko jechałem w paru i strasznie nisko sie siedzi, a jak ma sie dobre sprężyny to sie nogami o kierownice zawadza bynajmniej przy moim wzroście, w t25 nie położysz sobie reki na błotniku a w ursusie 3512 tak wiec ten błotnik nawet zmniejsza widoczność

Ile masz wzrostu??? Bo ja mam 180cm to i z nowymi sprężynami mi nic nie przeszkadza ja mam 3512 od 10lat i mi wcale błotniki nie przeszkadzają może nie jesteś nauczony(przyzwyczajony)jeździć w tym ciągniku i tak ci się tylko zdaje...

Opublikowano

Jak ja jestem o 10cm niższy od ciebie i wszystko bardzo dobrze widzę to musi ci się wydaje ja w swoim ostatnio wymieniałem sprężyny wytrzymują około czterech lat przy stałym użytkowaniu :rolleyes:

Opublikowano
a co wam sie jeszcze podoba w t25, a co wam sie nie podoba

Może napisze co mi się nie podoba bo w moim T25 nie ma co się podobać:

-mało miejsca w kabinie,-wolny podnośnik.-trudne odpowietrzanie(mojego),-dźwignia od podnośnika i od wałka WOM.-schody,-brak wejścia pod hydraulikę,-brak górnego zaczepu i niewygodny dolny

Opublikowano
,-brak wejścia pod hydraulikę,-

O jakie wejście ci chodzi ???

 

a podnośnik akurat działa bardzo dobrze, może położenie dźwigni jest niezbyt wygodne ale wystarczy założyć na dźwignię dużą kulkę ( jak do biegów przy samochodzie ) i już jest lepiej. usytuowanie dźwigni WOM jest bardzo dobre.

 

Najpoważniejsza wada to jednostopniowe sprzęgło, trochę przeszkadza mały zbiornik oleju hydraulicznego ( tylko 7 litrów, a moja wywrotka bierze 12 litrów ) i ugwazdolone zaczepy z tyłu. No i trudno go odpowietrzyć w razie czego.

Opublikowano
Może napisze co mi się nie podoba bo w moim T25 nie ma co się podobać:

-mało miejsca w kabinie,-wolny podnośnik.-trudne odpowietrzanie(mojego),-dźwignia od podnośnika i od wałka WOM.-schody,-brak wejścia pod hydraulikę,-brak górnego zaczepu i niewygodny dolny

a co u ciebie jest takiego ciężkiego w tym odpowietrzeniu??????

A który rok masz tego władka, bo mój to 89r,ale chyba najciężej jest sie dostać od skzyni biegów

Opublikowano

mi najbardziej podoba się we władku to że go mam :rolleyes:

poza kilkoma wadami jak jednostopniowe sprzęgło czy to że przy jakiejś naprawie trzeba pół traktora rozebrać to i tak nie zamienił bym go na c-330. jeździłem ursusami dość często i to nie jest to.

za duży plus uważam chłodzenie powietrzem, jest bardzo wydajne i mniej problemowe niż chłodzenie cieczą.

Opublikowano
a co u ciebie jest takiego ciężkiego w tym odpowietrzeniu??????

A który rok masz tego władka, bo mój to 89r,ale chyba najciężej jest sie dostać od skzyni biegów

A jaką masz skrzynie w swoim T25?

Mój jest z 85 lub 86roku dokładnie nie pamiętam z odpowietrzeniem jest problem pompka słabo daje choć była wymieniana ze trzy razy odstojnik też z nie chce palić i wogule mam teraz kłopoty z silnikiem ale niedługo będzie remont

Opublikowano
A jaką masz skrzynie w swoim T25?

Mój jest z 85 lub 86roku dokładnie nie pamiętam z odpowietrzeniem jest problem pompka słabo daje choć była wymieniana ze trzy razy odstojnik też z nie chce palić i wogule mam teraz kłopoty z silnikiem ale niedługo będzie remont

skrzynie mam tą z dwoma wajchami ta skrzynia jest dobra do orki bo tyko przerzuca sie jedna wajchę

a jeśli chodzi o odpowietrzanie na filtrach to nie ma nic proscieszego

Opublikowano
Chodzi o wejście pod hydraulikę do przyczepy wywrotki
Jeszcze nie spotkałem T-25 który by tego nie miał, jeśli masz po prawej stronie taką dźwignię jak od podnośnika to musi być.

Tylko że wyjścia były przeważnie zaślepione i nie było szybkozłączy, są one pod ramionami podnośnika. Musisz dokupić tylko szybkozłącza z gwintem fi20 ( takie jak do MTZ ).

 

Ja swoim kiedyś pracowałem nawet z dużym rozsiewaczem hydraulicznym. Do Bolka oleju wystarcza na styk.

Opublikowano
skrzynie mam tą z dwoma wajchami ta skrzynia jest dobra do orki bo tyko przerzuca sie jedna wajchę

a jeśli chodzi o odpowietrzanie na filtrach to nie ma nic proscieszego

A ja mam jeszcze z jedna wajchą przełączanie biegów jest bardzo czasochłonne

 

U mnie tez hamulce są bardzo dobre

Opublikowano
U mnie też hamulce dobre już 16 lat, tylko na początku je wyregulowałem.

a strasznie słaby dostęp jest do podciągania,ja raz u siebie za mocno wyregórowałem to przy cofaniu do tyłu blokowało mi koła

Opublikowano

zgadzam się dobry patent że podnośnik działa w 2 strony. kiedyś złapałem kapcia w tylnym kole to tylko podłożyłem kołka pod podnośnik i już koło zdejmowałem. i bardzo wygodna płaska podłoga tylko niesteyty nie przy rozbieraniu skrzyni biegów. :rolleyes:

a hamulce moim zdaniem są dobre. koła stają w miejscu przy dużym ciężarze. tylko u mnie po wymianie okładzin na nowe 2 razy w sezonie muszę je podciągać, jakieś kiepskiej jakości. stare były od nowości z 25 lat.

słyszałem żę we władkach z lat 90 zastosowano inne hamulce na niekorzyść.

Opublikowano
zgadzam się dobry patent że podnośnik działa w 2 strony. kiedyś złapałem kapcia w tylnym kole to tylko podłożyłem kołka pod podnośnik i już koło zdejmowałem. i bardzo wygodna płaska podłoga tylko niesteyty nie przy rozbieraniu skrzyni biegów. :rolleyes:

a hamulce moim zdaniem są dobre. koła stają w miejscu przy dużym ciężarze. tylko u mnie po wymianie okładzin na nowe 2 razy w sezonie muszę je podciągać, jakieś kiepskiej jakości. stare były od nowości z 25 lat.

słyszałem żę we władkach z lat 90 zastosowano inne hamulce na niekorzyść.

starego typu nigdy nie robiłem to nie wiem,u mnie jakoś nie ma takich problemów raz na rok może sie podciągnie i starczy.

A co u was sie w ostatnim czasie popsuło w t25 ?????

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v