Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najlepiej się tam dostać z góry przez podłągę ale trzeba użyć fleksa żeby nie trzeba było wyciągać siedzenia całego. Tę śrubę większą chyba odkręca się po to żeby lżej potem było zakręcić filtr tzn. najpierw przykręcić te cztery śrubki a potem wsadzić sprężynę i zakręcić tę śrubę. Nie wiem ale chyba po to ona jest.

Opublikowano

Odkręcę koło,a do góry wyjdzie czy trzeba jednak ściągać siedzenie itp?

 

Rozkręcę dopiero po 20 listopada bo jeszcze mam trochę roboty a pierw chce się rozejrzeć jak to rozebrać a nie jak będę stał przed faktem dokonanym.

Opublikowano

Nic nie ucinaj. Po co ? Przecież masz dostęp w miarę dobry. Ja koła nie ściągałem i złożyłem nic nie cieknie jest ok Myć to myłem to w ropie, (podobno lepiej myje się olej w benzynie ekstrakcyjnej) wrzuć najlepiej na dzień te sitka żeby od miękł ten brud. U mnie miałem zasyfione całe i doprowadziłem do stanu takiego jak powinno być.

 

Tak po za tematem tak się u ruskich pali ciągnik ;D

Hehe

http://www.youtube.com/watch?v=Bw8XOarluxo&feature=related

Opublikowano

Ja wyciągałem niestety siedzenie i podłogę, żeby sie tam dostac, troche syfu było jednak najbardziej mnie wkurza że teraz sie poci spod dekla od filtra ;[, można było uszczelke wymienić.

Opublikowano

Ja tam nic nie zdejmowałem. odkręciłem wyjąłem, wymyłem , silikonem uszczelniłem skręciłem i działa jest ok. Nie widzę tu sensu odkręcać siedzenia, czy wycinać dziurę czy tam nawet koło ściągać...

Opublikowano

Witam panowie mam klopot saczy mi paliwo z pompy wtryskowej w t-25 co jakis czas musze wymieniac olej ale jak spuszczam olej to jest duzo ropy i jak tylko sie zrobi stan w pompie to zaczyna saczyc paliwo z tej sruby co sie wlewa olej do pompy i wtedy spuszczam to wszystko i wlewam nowego oleju i jakis jest wszystko dobrze,czy moze to byc przyczyna tej pompki pomocniczej calej tam gdzie sa na dole te dwa zaworki i sprezynki czy jest to mozliwe?moze zaworki sie wyrobily i nie podaja tyle paliwo co powini?

Opublikowano

Ale robilem pompe wtryskowom i wymienialem sekcje i wtryski tez robilem w maju minie 2 lata to tak szybko by siadla sekcja moze faktycznie ta pompka z tymi zaworkami nie podaje tyle paliwa?z tego co pamietam to ta pompka juz ma ladnych pare lat.

Opublikowano

Mam pytanie bo zapomniałem jak to jest a książka gdzieś się podziała chwilowo...

 

Przy jakich obrotach silnika wałek osiąga obroty 540obr/min ? Jak to z tym jest? Wiem, że gdzieś coś o tym w książce pisało jakby ktoś był tak dobrym człowiekiem to niech napisze :lol:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v