Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Starsze nie miały czujnika wiec nie ma mowy o rezerwie. Pływak może rozszczelnić się i nabrać paliwa. Jeśli masz taki w kształcie walca z plastiku, to można go wymienić na nowy z dowolnego fiata lub łady i innych rosyjskich produktów motoryzacji. Czy po włączeniu kierunkowskazów pali bezpiecznik niezależnie od tego, którą stronę włączasz?

Edytowane przez zorzyk2
Opublikowano

Ja we Władku A2 pojechałem do lasu z 12 litrami ropy i niestety mi się zapowietrzył przy 5 litrach, bo las nachylony jak to u mnie w górach :rolleyes: bo znów we Władku A z 1995 mam normalnie wskaźnik i dodatkowo lampeczkę, która się przy iluś litrach świeci :rolleyes:

Opublikowano (edytowane)

Witam.

Mam tez gorskie lasy i problem ze wskaznikiem paliwa. Nie orientuje sie na wskazniku z kabiny.

Kazdego razu wstawian do baku linijke do mierzenia paliwa i ciagle kontroluje

poziom paliwa z dokladnoscia do jednego litra.

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano (edytowane)

No tego jeszcze nie było :) jest moc :D To wszystko w Rosji ładowacz bel też taki europejski fajny w innym filmiku tego użytkownika .

 

A co to za prasa wie ktoś?

Edytowane przez Witek2010
Opublikowano

Chłopy jest sprawa mianowicie ile macie wlane oleju do skrzyni biegów ?? bo mam problem jak robię zimnym ciągnikiem (jak się nie rozgrzeje) to nic nie słychać w skrzyni a jak się rozgrzeje tak po pół godziny to słychać delikatne wycie dlatego że wał rewersu jakimś cudem nie jest smarowany i zatarłem tak 2 koła rewersu a oleju jest stan pod korek przelewowy. Jak spuszczałem olej po kupnie cięgnika z komisu to było coś około 15 l pewnie żeby wał rewersu sobie sam olej pobierał. I tu moje pytanie władek się nie zadławi jak mu wleję jeszcze z 8 l oleju?? Bo to tylko ta przyczyna ,dodam że jak ciągnik postoi z 1 godzinę i wszystko ostygnie to problem ustanie do pół godziny następnej pracy nim.

Opublikowano

Nie wiem czy to przyczyna oleju bo u mnie jest minimum zawsze a czasem nawet poniżej bo jak zaleje więcej i pojedzie się na wychyły to wywala mi olej bokiem (tam gdzie jest ten dekielek od koła pasowego z prawej strony.) U mnie nawet jak jest te minimum a jest zawsze to nic nie wyje. Oby to tylko nie była wina znów jakieś welernej części. :/

Opublikowano

Różni się tylko maską bo obciążniki te same hehe nic się te ruskie nie starają :lol:

Najważniejsza rzecz to inny kształt obciążników. To jest zupełnie inny ciągnik i gdzie indziej produkowany.

Opublikowano

No producent inny, ale silnik ten sam D120, moc ta sama 27 KM, ta sama ilość biegów tzn. 8 do przodu i 6 do tyłu więc pewnie i skrzynia biegów ta sama. To tyle co wyczytałem ze strony producenta. A znając zamiłowanie ruskich do unifikacji części (co zresztą ma swoje dobre strony) to może być zmodyfikowana wersja T25. I nie ma tu znaczenia, że jest produkowany w inny miejscu - licencję można kupić :).

Opublikowano (edytowane)

Chyba piszesz o innym ciągniku, z innym silnikiem. Ten ma 35KM. Możliwe, że niektóre elementy są wspólne, bądź posłużyły za bazę modyfikacji i wyglądają podobnie. Skłaniał bym się do porównania z T-45, T-50 lub coś powyżej T-30

Edytowane przez zorzyk2
Opublikowano

Chyba piszesz o innym ciągniku, z innym silnikiem. Ten ma 35KM. Możliwe, że niektóre elementy są wspólne, bądź posłużyły za bazę modyfikacji i wyglądają podobnie. Skłaniał bym się do porównania z T-45, T-50 lub coś powyżej T-30

 

No skoro tak to odsyłam do strony producenta:

http://www.xtz.ua/rus/production_and_manufactures/tractors/kolesnie/maloy_moshnosti/htz-2511.html

 

Jak widać na tej stronie silnik ma nie 35 KM a 27 KM. Co prawda niewiele widać na zdjęciu, ale na pewno widać, że to jest ten sam silnik co w T-25, ta sama przednia oś, a z tabeli z danymi wynika, że i skrzynię biegów ma taką samą. Więc poza nowym wyglądem generalnie to jest ten sam ciągnik. Produkuje go tylko inna firma :). To tak jak np. na samym początku Pronar składał u siebie MTZ-ty dokładnie takie same jak ruskie.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v