Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego biegi banalnie proste, chyba prościej się nie da 

Odprężnik nie potrzebny traktor pali z jednego strzała

post-42589-0-42014700-1431788771_thumb.jpg 

Ciekawa przeróbka i wykorzystanie FABRYCZNEGO skróconewgo rozstawu osi, tylko teraz biegi przestały być proste.

(brak tylko wajchy odprężnika)

 

Ale ja w innej sprawie. Dobrze nagrany dźwięk silnika. Zastanawia mnie jedno, czy nie jest on zbyt agresywnie ustawiony na wyprzedzeniu?

Mój chodzi bardzo miękko.

A pytam, bo zastanawiam się czy nie przyspieszyć zapłonu w swoim, ale nie wiem czy tak jak u Kolegi, czy wystarczyłoby nieco mniej... Bo nieco brakuje koników i kopci na obrotach, nawet bez obciążenia. Co dziwne, jak się mocno rozgrzeje to zaczyna ciągnąć na pełnym gazie. Drugi Władek jak ma ciężko zaczyna walić hałasem z tłumika, ale nie dymem, mój puszcza chmurę. Na dotarciu myślałem że normalne, ale teraz zacząłem się zastanawiać.

 

załączam film:

 

Opublikowano
 

Chłopaki powiedźcie mi jak to ma być, otóż jutro chce włożyć silnik w rame ale nie wiem gdzie mają się znajdować części nr 35, 6, 12, 34 ?

Te części wchodzą w ten rowek w wale czy gdzie ?

 

g695.jpg

 
 
Opublikowano

Witam 

Mam problem z moim t25. 

A mianowicie gdy wałek przekaźnikowy się obraca i chcę go wyłączyć  sprzęgłem,to w chwili nadepnięcia na sprzęgło i go włączeniu, wałek nadal się obraca i nie staje. Czego to może być powód.

 

Ps sprzęg było niedawno regulowane pod biegi w wszystko grało aż miło  

 

Proszę o pomoc. Z góry dzięki :)  

Opublikowano (edytowane)

Witam 

Mam problem z moim t25. 

A mianowicie gdy wałek przekaźnikowy się obraca i chcę go wyłączyć  sprzęgłem,to w chwili nadepnięcia na sprzęgło i go włączeniu, wałek nadal się obraca i nie staje. Czego to może być powód.

 

Ps sprzęg było niedawno regulowane pod biegi w wszystko grało aż miło  

 

Proszę o pomoc. Z góry dzięki :)  

 

Rozumie że nie chce się wyłączyć? może coś się odłączyło w skrzyni a bardziej moście, co prawda w moim nie miałem nigdy takiej usterki ale tam raczej bym zaczoł szukać.

Edytowane przez lukaszchmiel
Opublikowano

Może chodzi o to że np kolega jedzie ciągnikiem z włączonym WOM-em i po naciśnięciu sprzęgła wałek nie zatrzymuje się ale tylko dopóki ciągnik się toczy siłą rozpędu?

Opublikowano

Może chodzi o to że np kolega jedzie ciągnikiem z włączonym WOM-em i po naciśnięciu sprzęgła wałek nie zatrzymuje się ale tylko dopóki ciągnik się toczy siłą rozpędu?

 

 

 

 

Nie nawet gdy ciągnik stoi i wałek się obraca to po wcisnięciu sprzęgła nadal się obraca

Opublikowano

marian123789 to napisz jak ty włanczasz wom skoro sprzęgło nie rozłancza, ja rozumie że ze zgrzytem bo jest tu pare niejasności. jeśli biegi wchodzą dobrze to znaczy że sprzęgło dobre. U mnie jeśli nie wycisne sprzęgła to za nic nie wbije woma a i po naciśnięciu wałek staje.

Opublikowano

Ja wyłączam wałek bez sprzęgła a czasem nawet włączam np w opryskiwaczu czy rozsiewaczu ale to na jak najmniejszych obrotach i trzeba zdecydowanym ruchem pociągnąć dźwignię. Wiadomo, że zgrzytnie ale nie ma tragedii.

 

Co do problemu kolegi marian123789 to jeszcze takie pytanie - czy na zgaszonym ciągniku i wyłączonym wałku da się nim obracać ręką?

 

Opublikowano

mani51 u mnie też się tak da przy najmniejszych obrotach wcisne WOM ale 99% ze sprzęgłem a co do kolegi mariana to nie wiem. Z tego co widze że mechanizm załanczania działa tylko niereaguje na sprzęgło  więc instrukcja w dłoń i szukać pod pokrywą górną skrzyni.

Opublikowano

To jeszcze raz bo już nic nie rozumiem. Ciągnik odpalony, wałek załączony, sprzęgło wciśnięte a wałek się obraca? Czy nawet jak jest wyłączony to też się obraca?


A jak ciągnik stoi na wrzuconym biegu to wałek też się obraca?

Może to tylko kwestia tego że skleja się to sprzęgiełko służące do załączania wałka albo olej gęsty i dlatego się obraca wałek. U mnie też widać że powoli się obraca wałek jak chodzi silnik ale jak złapę ręką to staje i jak jest cokolwiek podpięte pod WOM to już się nie obraca na wyłączonym.

Opublikowano

Jeśli miałeś problemy z zapowietrzaniem to powinno się poprawić a jeśli nie to nic lepiej nie będzie. 

Przy dolnym zasilaniu łatwiej jest odpowietrzyć i więcej ze zbiornika wyciągnie, minus jest taki że w razie pęknięcia rurki czy węża całe paliwo pójdzie w ziemię zanim się zorientujesz a przy górnym po prostu silnik zgaśnie.

Temat już wiele razy był tu wałkowany i tyle samo jest zwolenników co przeciwników.

Opublikowano

Panowie, poszukuję oryginalnego tlumnika sadowniczego do mojego Władka. Może u kogoś poniewiera się w garażu albo ma namiar na miejsce gdzie moża kupić taki oryginalny.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v