rival1120

Dekiel na skrzyni biegów case 845

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rival1120    0

Witam po dłuższej przerwie, chciałbym podziękować wszystkim za pomoc, wczoraj udało mi się naprawić te wyskakujące biegi i już jest wszystko w porządku, wystarczyło przesunąć lekko widełki i już jest dobrze, koledzy wyżej mieliście rację co do tego że szybkie biegi to wajcha w prawo i do tyłu, czyli te widełki bardziej u dołu zdjęcia, to mi się coś pomyliło, jeszcze raz dzięki wszystkim za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
irekm1964    0

Witam!

Podepnę się do tematu.

Od niedawna jestem posiadaczem International 745 xl. Mam w nim problem ze skrzynią. Posypały się łożyska podporowe wałka górnego. A że nie ma w pobliżu nikogo kto by się mógł tym zająć postanowiłem zrobić to sam. I tu się pojawiły schody. Za żadne skarby nie mogę wyciągnąć skrzyni. Odeszła może z 1 cm i na tym koniec. Wie ktoś może czy jest tu jakiś haczyk. Może jest jakieś zabezpieczenie którego zwykły śmiertelnik nie dostrzeże lub coś innego. Będę wdzięczny za każdą podpowiedź. 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukkar37    0

Witam. ja też posiadam Internationala 745 xl i tak samo mam problem ze skrzynią biegów. U mnie przy zmianie biegów przód-tył słychać i czuć zgrzytanie, tak jak w c360. Może ktoś z was wie co jest tego przyczyną? Z góry dziękuję za każdą uwagę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Danmaslo    0
Dnia 2.06.2015 o 20:24, rival1120 napisał:

Witam ponownie, miałem chwilę czasu i zdjąłem dekiel, ten z podnośnikiem, mam już dostęp do skrzyni od góry, ale mam problem, bo po wrzuceniu szybkich biegów widelec dotyka do skośnego koła zębatego, nie można go dalej przesunąć jak planowałem na początku, moja teoria jest taka że to skośne koło odpycha widelec i gdy puszczam gaz na szybkich biegach, wtedy skrzynia pracuje bez obciążenia i biegi wyskakują, albo druga teoria, że koło pierścieniowe, to które popycha widelec, jest odwrotnie założone i nie zaskakuje tyle ile powinno na synchronizator i tryb napędowy, ale nie wiem czy to jest mozliwe bo to koło jest z tego co pamiętam symetryczne, a poza tym dość daleko się zazębia, więc sam juz nie wiem, może ktoś będzie w stanie mi pomóc.
Zamieszczam zdjęcia jak to wszystko wygląda: zdjęcie 1 załączone szybkie biegi, zdjęcie 2 luz, zdjęcie 3 załączone biegi wsteczne

dla wyjaśnienia dodam że chodzi o ten widelec bardziej u góry, nad tym skośnym kołem zębatym

Jak Pan zdjął dekiel?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez ProstyRolnikZPodlasia
      witam objaśni mi ktoś od czego są wszystkie pokrętła ehr w case mx 135? z góry dziękuję
    • Przez agromichu
      Case 4220 podnośnik nie opada pod obciążeniem. Dodatkowo dźwignia od wysokości opadania podnośnika (ta do pługa) tylko podnośniła i opuszczała. Ostatnio tata jej używał i zaczął cały ciągnik drżeć i koniec końców coś się zrobiło tak, że teraz nawet podnośnik nie chce opaść pod obciążeniem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale przy uchwycie cięgna centralnego od podnośnika wychodzi jakiś bolec i jest na wierzchu. Gdzie szukać przyczyny? Co to może być? Proszę o pomoc.
    • Przez johny
      Witam czy miał ktoś z was styczność z ciągnikami tej serii JX a szczególnie chodzi mi o JX 90 a jak wiał to jakaś opinia jak wygląda itd >??
    • Przez messot
      Witam
      Pacjent bliźniaczo podobny do case mx 
      Przy zmianie z 3 na 4 połbiegu delikatnie przydusza silnik i tak samo z 2 na 1
      z 1na 2 ok 
      Z 2 na 3 ok
      Z 3 na 2 ok
      Ciśnienia posprawdzane po 19 na każdym połbiegu
      Cewki podmienione z innego ciągnika 
      Obserwacje przy zmianie z 2 na 1 na drugim koszu ciśnienie spada do ok 15b na ułamek sekundy i dopiero spada liniowo
      Na pierwszym koszu narasta liniowo 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj